Fitness Seller

beste herstellingssupplementen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jacky den bels

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
2 apr 2006
Berichten
13.308
Waardering
214
Lengte
1m80
Massa
95kg
wat zijn in jullie ogen de beste supplementen om een beter herstel te krijgen ;je dieet is al op orde ,je traint lekker maar wat pak je er nog bij??


ik doe simpel een multivit ;visolie capsule;proteine ;en glucosamine
hmm toch een mooi rijtje oja af en toe creatine .
 
wat zijn in jullie ogen de beste supplementen om een beter herstel te krijgen ;je dieet is al op orde ,je traint lekker maar wat pak je er nog bij??


ik doe simpel een multivit ;visolie capsule;proteine ;en glucosamine
hmm toch een mooi rijtje oja af en toe creatine .

Aangevuld met Vit. C-1000 en B-50 af en toe BCAA's en L-Arginine.
 
Waarom zou je naast een goede multi nog extra vitamineC nemen?
 
Glutamine / multi vits af en toe

Binnenkort ga ik Igf-2 van applied nutraceuticals proberen, zorgt voor een betere en diepe slaap,dus beter herstel
 
Laatst bewerkt:
500 mg Testo ??? , geintje ;).

Al in alle ist het gemeenschappelijk de algemene goede voeding (als supplement Weyprotein) in kombinatie met rust die voor een beter herstel zorgen.
 
500 mg Testo ??? , geintje ;).

Al in alle ist het gemeenschappelijk de algemene goede voeding (als supplement Weyprotein) in kombinatie met rust die voor een beter herstel zorgen.

ja logisch, maar hier is de vraag: Welk supplement kan daarbij helpen?
 
Denk niet dat er veel supps zijn die daar echt wondermiddelen voor zijn ...
Als je voeding in orde is, en idd de supps die je zelf al opnoemd, heb je wel alles vrees ik.
 
tja maar er zijn er meer he denk aan no shotgun of zoiets ....
 
ja logisch, maar hier is de vraag: Welk supplement kan daarbij helpen?

geen een ;)

als je dieet goed genoeg is, heb je als Natural nix extra's nodig (is mijn mening)
 
NO-producten zijn eerder pre w/o hé ...

- Torrent van Universal Nutrition moet wel goed zijn ...
- RE-Satur8
- Relentless

zijn enkele post workout supplementen die je mss wel kunnen helpen maar allemaal gebaseerd
op BCAA's enzo. Mss ben je ook nog gebaat met een goede ZMA voor het slapen gaan ;)
 
Laatst bewerkt:
Als 35+er is het zaak hoog in de eiwitten te blijven, BCAA en Glutamine.
Verder kicken de natuurlijke 1-IGF/HGH stacks er bij 35+ers lekkerder in als bij de wat jongere generatie;).

Verder sluit het allemaal nauwer allemaal..maar door de jaren heen weet je meestal wel wat bij je werkt (+ hoeveelheden) of niet:o.
 
Train alleen voor onderhoud......multi vit/min + 3 x 1000 mg vit C.

Eventueel is rhodiola te overwegen.
rhodiola
 
500 mg Testo ??? , geintje ;).

Al in alle ist het gemeenschappelijk de algemene goede voeding (als supplement Weyprotein) in kombinatie met rust die voor een beter herstel zorgen.

hmmm waarom geintje het is een normaal verschijnsel heb er al een topic op gezet waar dat in behandeld word want je hrt en trt oftewel
hormone replacement therapy
testerone replacement therapy
dus die testo is zo gek nog niet!!!
 
Neem enkel multi vits om de dag en gebruik whey na de training en bij ontbijt.

Verder geen ervaring met andere suplementen.
 
Als shiftwerker en onregelmatige slaper gebruik ik melatonine tijdens mijn nachtshiften anders kom ik absoluut niet aan mijn 8 uur slaap.
Verder multivits enkel op trainingsdagen voor de rest zit mijn voeding meer als gevarieerd genoeg. (eet dagelijks drie porties groenten)
Als ik in de bulk ben neem ik extra glutamine.

Voor de rest basisstack, maar het meeste nog steeds uit de voeding.
 
Enige wat ik echt regelmatig gebruik is zalmolie, eiwit, creatine en multi vit/min

Daarnaast af&toe BCAA's en glutamine
 
ik alleen whey en creatine.
de rest heb ik geen vertrouwen in .
99% van de supplementen werkt niet aantoonbaar.
voor dat geld koop ik liever een vette biefstuk of spruitjes.....:p
 
ik alleen whey en creatine.
de rest heb ik geen vertrouwen in .
99% van de supplementen werkt niet aantoonbaar.
voor dat geld koop ik liever een vette biefstuk of spruitjes.....:p

Hi Obikoe, creatine neem ik ook van tijd tot tijd, maar een herstellingssupplement is dat niet zou ik durfen zeggen. Met creatine heb ik langer spierpijn (ongeveer 1 dag langer) als zonder creatine.
Is dat bij jou ook zo ?

biefstuk of spruitjes.....:p
helemaal met je eens, er bestaan geen betere "supplemente" als "gewoon" goed eten ;) :)
 
Back
Naar boven