MuscleMeat

Dag Sonja

Bezoekers in dit topic

Idd! Daarom zie je volgend jaar het dieetboek "Mighty's superdieet" overal in de schappen liggen. Uiteraard ook in eigen beheer uitgebracht, want dat levert het meeste op.:cool:

Ik zit ook al te wachten op het juiste moment om mijn boek uit te brengen. :D
 
Sonja Bakker heeft nu ook haar eerste boek uitgegeven in Duitsland. Uitbreiden naar andere EU landen staat volgens mij ook op de planning. Uit marketingoogpunt gezien slim, maar het blijft een k*tsnol...
 
Laatst bewerkt:
Ken het boek niet heb ook geen belang om het te lezen, maar begin steeds nieuwsgieriger te worden.

;)
 
M'n vriendin is ook aan het sonjabakkeren omdat ze is aangekomen... OMG :rolleyes:
Heb haar voorzichtig verteld dat ze sinds ze een vriend heeft, die fiets laat staan en altijd met de auto gebracht wordt, en dat ze al kapot is met 4 trappen lopen..

Maar haar idee.. (niet ontbijten, minimaal eten, en af en toe een vreetdag omdat ze het toch moet 'compenseren') ..vind ze een stuk beter, want, ze heeft toch het sonjabakker boek ingekeken..
 
ach mensen willen nu eenmaal voor de gek gehouden worden. daarom zal er altijd weer een nieuw 'beter' dieet op de markt komen.
Ik denk dat mensen (lees grootste deel van de bevolking) vooral naar een easy answer zoeken. Hoe makkelijker je het voorstelt, hoe liever ze het horen. Niemand wil zitten sleutelen aan wetenschappelijk verantwoorde voedingsschema's en effectieve trainingsroutines die enige inspanning vragen op regelmatige basis.

Iig een goede zaak die kritiek op waardeloze dieetprogramma's als deze, of het veel uithaalt is een andere zaak. Wie de beste marketing achter zich heeft wint uiteindelijk toch.
 
Back
Naar boven