AndroidHealthClinic

Hulp gevraagd: plastest. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

maar btw ik kan me niet voorstellen dat iemand naar je pik staat te kijken. En achja hij wil naturel mee doen.. dan moet ie maar naturel blijven he ! OWNT!

Anders pis jij in een bakje voor m.. neemt hij mee
en dat gooit hij er in.
 
Wtf sinds wanneer doet de IFBB dit? Worden de personen dan willekeurig geselecteerd of wat?

Ja, blijkbaar. hij draait wedstrijden voor IFBB.




@seagal: IFBB wedstrijden is niemand natural in zijn voorbereiding....zeker niet op EK en WK.....de overdrive die hij gebruikt is daarbij vergeleken gewoon een grapje
 
IFBB test soms idd.
Daarom dat ze veel aanhang verliezen.
O a Siggy Seghers heeft zijn atleten weggehaald door die reden.

Grtz
 
IFBB test soms idd.
Daarom dat ze veel aanhang verliezen.
O a Siggy Seghers heeft zijn atleten weggehaald door die reden.

Grtz

Hehe, eindelijk iemand die gewoon gelooft wat ik zojuist heb gemeld.

NU nog iemand met een oplossing voor mijn maat.....:D
 
Ziek worden en niet heen gaan?
 
Dat gaat niet werken ivosnivo......IFBB komt langs bij hem.
 
Pis jij voor 'm dan, of zn vrouwtje weetkveel, gewoon buisje volpissen, in de boxer, of de bruine eenrichtingsverkeersteeg et voila
 
...Today still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem, if no one else can help and you can find them. Maybe you can hire: The A-Team!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


/edit

Hij zal jullie eeuwig dankbaar zijn: (uiteraard stel ik al mijn karma beschikbaar...:D)
karma power: 0 :rolleyes:

mischien heb je hier wat aan...
Zo ben je de dopingtest te slim af
 
dude als die geen wedstrijden gaat draaien lijkt me logisch dat nieamnd je zomaar mag testen. gewon weigeren lijkt me de beste oplossing aangezien die tog geen wedstrijden gaat doen tog???

ze kunne dit tog niet zomaar doen pfff
 
...Today still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem, if no one else can help and you can find them. Maybe you can hire: The A-Team!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tetereteeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!
 
negeer die gasten,als hij spul gebruikt moet hij zelf weten.laten ze ff junkies van de straat halen die zwaar aan de coke zitten en niet een fanatieke sporter.verwissel de pis met iemand die naturel traint.
 
Zover bedankt gasten.....ik hou jullie wel op de hoogte!

Uiteraard zijn meer tips welkom :D
 
Zou wel geen urine van een vrouw meenemen in een condoom om een vals plasje af te leggen !! Komt zeker niet goed !!

En zorg vooral dat de "valse" urine ongeveer op lichaamstemperatuur wordt afgeleverd, want als je de dokter een koud potje pis geeft, stelt hij zich gegarandeerd vragen... :cool:
 
even in je wangzak houden hahahahahaha of gorgelen he bah
 
Back
Naar boven