AndroidHealthClinic

De oorlog begint vandaag, Bush VS Ahmadinejad

Bezoekers in dit topic

houston

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 jun 2005
Berichten
3.657
Waardering
23
Lengte
2m29
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
ll
 
Laatst bewerkt:
dat ze zo'n retard vragen om te spreken op een universiteit.
 
af en toe vraag je toch wel is af hoe we die mensen in godsnaam serieus kunnen nemen.
maarja ze hebben soms wel gevaarlijk speelgoed

@SHUTTERSPEED
die lui willen ook wat te lachen hebben
 
ll
 
Laatst bewerkt:
leerEens knippen enplakkenHouston
 
ll
 
Laatst bewerkt:
Snap er geen tering van? Wat zijn dit voor zinnen?
 
Ahmadinejad: geen homo's in Iran

Later vandaag spreekt Ahmadinejad de Algemene Vergadering van de VN toe, net als zijn aartsvijand, de Amerikaanse president Bush.

De verbale oorlog

"U bent een zielige en wrede dictator"

Ahmadinejad: geen homo's in Iran. Opmerkingen van de Iraanse president Ahmadinejad zorgen voor veel beroering in de VS.

Geen homo's in Iran

Tegen studenten van de Colombia University in New York zei hij onder meer dat er in zijn land geen homocoïtusuelen zijn. "Wij kennen dit verschijnsel niet", zei hij. "Ik weet niet wie u verteld heeft dat het wel zo is." Zijn opmerking leidde tot hoongelach in de zaal. Ahmadinejad reageerde op een vraag over de recente executie van twee homo's in Iran.

Wrede dictator

De president van de Colombia Unversity ontving Ahmadinejad op de bijeenkomst met de woorden: "Meneer de president, u vertoont alle kenmerken van een zielige en wrede dictator. Ik vraag u, waarom worden vrouwen, aanhangers van het Bahai-geloof, homocoïtusuelen en zo velen van onze collega's in uw land vervolgd?"

Vragen ontweken

Ahmadinejad ontweek de vraag, door te stellen dat er in Iran veel joden leven zonder problemen. De president ging ook op vrijwel geen andere enkele vraag direct in. Later vandaag spreekt Ahmadinejad de Algemene Vergadering van de VN toe, net als zijn aartsvijand, de Amerikaanse president Bush.

Zo beter? ;)
 

Ahmadinejad: geen homo's in IranOpmerkingen van de Iraanse president Ahmadinejad zorgen voor veel beroering in de VS.
Ksnap deze nog niet...

edit: Ah je hebt het verbeterd ;) Veel beter zo!
 
Ahmadinejad: geen homo's in IranOpmerkingen van de Iraanse president Ahmadinejad zorgen voor veel beroering in de VS.
Ksnap deze nog niet...

edit: Ah je hebt het verbeterd ;) Veel beter zo!
hersenen gebruiken?

Ahmadinejad: geen homo's in Iran!! .
Opmerkingen van de Iraanse president Ahmadinejad zorgen voor veel Beroering in de VS.
 
Ik mis aanhalingstekens. Ahmadinejad: "Geen homo's in Iran."

Bedoel je dit?
 
ik kan het ook lezen zonder allemaal geweldige "tekens"

niet zo lastig doen man. relax chil. het gaat om het verhaal niet om hoe het geschreven is
 
Dat ze zo'n mongool uberhaupt toelaten in hun land.

Of hebben ze misschien een huurmoordenaar gebeld?
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dit hadden ze die Ahmananihihdijihad moeten laten zien, dan had ie de Amerikanen een heel stuk toffer gevonden. :D

Moeten Moslims een badge dragen? - Jaggle

Dit soort filmpjes, mijn verblijf op wat Amerikaanse fora en een 3weekse vakantie in Miami vorig jaar hebben ervoor gezorgd dat ik er van overtuigd ben dat de gemiddelde Amerikaan niet zo heel snugger is.

Ik meen dat serieus. Het machtigste land ter wereld heeft heel veel hele domme burgers. Zowel de algemene ontwikkeling als het logisch denkvermogen is bedroevend.
Ik houd vast aan de gedachte dat Harvard nog steeds als 1 van de beste universiteiten ter wereld geldt, er zijn dus ook wel slimme Amerikanen. Hoop ik.
 
Ach, Bush en Ahmadinejad zijn elkaar waard. De speech van die lector kan imo niet door de beugel. Ahmadinejad zou naar Amerika trekken om een aanval op zijn burgers af te wenden en dan wordt hij beschimpt door de eerste de beste boomknuffelaar. Alsof Amerika zo 'clean' is. Hij zou zich beter richten tot zn eigen president die hem toelaat deze opruiende hypocriete BS te verkopen in deze situatie. Pure provocatie en vernedering als je het mij vraagt.
 
Die boomknuffelaar geeft die leipo uit Iran een kans om te spreken in het openbaar. Dat hij daarbij kritisch is heeft net zo goed te maken met de vrijheid van meningsuiting.

Bush mag dan ook geen frisse reputatie hebben, hij is geen leider van een land waar een dictatuur heerst.
 
Wat je nu zegt vind ik heel relatief. Amerika begint meer en meer weg te hebben van een schijndemocratie; Sterk verminderde persvrijheid, het geloof welke opnieuw aan populariteit wint, verdachte verkiezingsuitslagen, verborgen agendas, UN bevelen naast zich neerleggen...

En als die boomknuffelaar Ahmadinejad een kans geeft om te spreken, moet hij hem ook echt een kans geven. Niet meteen in het begin de toon zetten en vooroordelen aanwakkeren. Dit is doorgestoken kaart.
 
Wat je nu zegt vind ik heel relatief. Amerika begint meer en meer weg te hebben van een schijndemocratie; Sterk verminderde persvrijheid, het geloof welke opnieuw aan populariteit wint, verdachte verkiezingsuitslagen, UN bevelen naast zich neerleggen...

En als die boomknuffelaar Ahmadinejad een kans geeft om te spreken moet hij hem ook echt een kans geven. Niet meteen in het begin de toon zetten en vooroordelen aanwakkeren. Dit is doorgestoken kaart.

++

In Iran heb je het wel slechter als in Amerika.
Maargoed, in Afghanistan en Irak heb je het slechter als Amerika, dankzij Amerika.

Bush met Amhinijajajididjahd vergelijken is als ebola met het lassa virus vergelijken. ofzo iets.
 
Back
Naar boven