Fitness Seller

Wat is jullie nummer waar je een bepaalde emotie bij hebt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Prachtige tekst man, raakt me ook erg. Heb iets soortgelijks meegemaakt.

Zelf heb ik dit nummer altijd prachtig gevonden:
YouTube - R. Kelly - What I Feel / Issues
R. Kelly - What I Feel / Issues

Als ik dit hoor... Een erg moeilijke tijd.. het was het jaar van beslissingen .. ( scheiding, en verlies van me dochter )

YouTube - Bløf - Mooie Dag

Dit nummer draaide ik heel vaak toen ik en mijn toenmalige vriendin een miskraam meemaakte.

YouTube - Flipsyde - Happy Birthday


Jezus ik wordt hiero een beetje verdrietig van. :sad:

Het leven is een weg met opstakels, samen met vrienden en familie zullen we verdriet en liefde moeten verwerken, zodat we sterker groeien in de omgang met teleurstellingen.
 
"Bad" van Mickael Jackson, toen ik er tijdens het vrijen in een bar in Thailand achter kwam dat deze vrouw die wel dikke tieten had..MAAR... ook .... een PENIS onder het rokje had :suicide:

dat waren pas EMOTIES ! :kots::kots::barf:

daarna moest ik flink wat : :zuip: om bij te komen
 
"Bad" van Mickael Jackson, toen ik er tijdens het vrijen in een bar in Thailand achter kwam dat deze vrouw die wel dikke tieten had..MAAR... ook .... een PENIS onder het rokje had :suicide:

dat waren pas EMOTIES ! :kots::kots::barf:

daarna moest ik flink wat : :zuip: om bij te komen

Wahahaahahahahahahaha Gadver :roflol:
 
Zoveel nummers, eerste wat in me op komt is Black van Pearl Jam.

De enige goede toevoeging in het hele topic.

@ de rest van de posters: godk*tkolere wat hebben jullie een intens slechte smaak. Ik hoop dat jullie allemaal branden in de diepste krochten van de hel. Vooral Calypto.
 
De enige goede toevoeging in het hele topic.

@ de rest van de posters: godk*tkolere wat hebben jullie een intens slechte smaak. Ik hoop dat jullie allemaal branden in de diepste krochten van de hel. Vooral Calypto.
meh, dan heb jij ook een slechte smaak I like Reign In Blood van Slayer as well :eyebrow:
 
meh, dan heb jij ook een slechte smaak I like Reign In Blood van Slayer as well :eyebrow:

Muziek met een dubbele bassdrum is vrijwel nooit slecht. :D

Bij Reign in blood voel ik serieus bepaalde emoties.
Vorig jaar rond deze tijd had ik dikke vette ruzie met mijn (ex)werkgever. Zo'n beetje iedere week was er wel een gesprek, vergadaring of 'onderhandelingen' over mijn arbeidscontract en / of functioneren. Kortgezegd ze konden niet zomaar van me af maar wilden dat wel.
Vlak voor iedere meeting met die nazi van een chef van me ging ik effe naar de plee om Slayer en Sepultura te luisteren. Na een paar nummers was ik er echt klaar voor. Met m'n war-face op naar de vergadering om eens lekker een uurtje (soms 2!) te lopen zieken, zuigen en etteren. Aan de ene kant een hele nare ervaring omdat mijn werk er echt niet leuker op werd. Maar ook wel een hele leuke ervaring omdat mijn chef zich een ongeluk aan me irriteerde waardoor iedere ontmoeting met hem voelde als een morele overwinning.
Raining blood! from a lasserated sky! bleeding it's horror! Now I shall reign in blooood!!!!! :D
 
Muziek met een dubbele bassdrum is vrijwel nooit slecht. :D

Bij Reign in blood voel ik serieus bepaalde emoties.
Vorig jaar rond deze tijd had ik dikke vette ruzie met mijn (ex)werkgever. Zo'n beetje iedere week was er wel een gesprek, vergadaring of 'onderhandelingen' over mijn arbeidscontract en / of functioneren. Kortgezegd ze konden niet zomaar van me af maar wilden dat wel.
Vlak voor iedere meeting met die nazi van een chef van me ging ik effe naar de plee om Slayer en Sepultura te luisteren. Na een paar nummers was ik er echt klaar voor. Met m'n war-face op naar de vergadering om eens lekker een uurtje (soms 2!) te lopen zieken, zuigen en etteren. Aan de ene kant een hele nare ervaring omdat mijn werk er echt niet leuker op werd. Maar ook wel een hele leuke ervaring omdat mijn chef zich een ongeluk aan me irriteerde waardoor iedere ontmoeting met hem voelde als een morele overwinning.
Raining blood! from a lasserated sky! bleeding it's horror! Now I shall reign in blooood!!!!! :D
Zo te horen leeft je ex-dictator ook een paar jaar korter :D
En idd Max Cavellera(?sp) doet het bij mij ook altijd goed, vooral War For Territory is goed voor m'n adrenaline spiegel:bierbang:
 
Back
Naar boven