Fitness Seller

De oorlog begint vandaag, Bush VS Ahmadinejad (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Om heel eerlijk te zijn vind ik de meeste mensen best wel simpel. De enige reden waarom ik denk dat Amerikanen simpeler (als europeanen) zijn is dat ik denk dat hun onderwijs best slecht is. Maar dat weet ik niet zeker. Feit is dat ik nogal wat Amerikanen heb gesproken met een uitermate beroerde feitenkennis en die hun gedrag niet door logica maar door allerlei emotie's lieten leiden. 9-11 en alles wat daaruit voortkwam was dan ook 1 van mijn lievelingsonderwerpen, ik moest altijd vreselijk lachen om de onzin die ze uitkraamden. Ze happen op alles. :)

Maargoed, laten we vooral niet generaliseren. Er zijn vast en zeker ook slimme Amerikanen. :D


Voor mijn gevoel denk ik dat 'de man op straat' in Amerika over het algemeen wat slechter is ingelicht dan zijn Europese tegenhanger maar wat de intellectuele bovenlaag betreft hebben wij hier in Europa gewoon een nogal door o.a. de media vertekend beeld. Amerikaanse universiteiten domineren nog altijd de top 20 van beste universiteiten op de wereld en in veel wetenschappelijke disciplines zijn het de Amerikanen die het voortouw hebben. Uiteraard heeft dit ook weer veel met kapitaal te maken.

Overigens moet je me niet al te pro-Amerikaans zien hoor, eigenlijk zie ik mezelf zowieso meer een observant aan de zijlijn :)
 
Roxxe terugsturen en ze hebben er weer 1!
 
Mjah ik kan hem wel waarderen en in sommige opzichten wel respecteren,vooral om zn koppigheid tegenover Amerika en nog wat andere landen :D
Wel apart dat ie naar Amerika getrokken is, zie ik bush niet zo gauw doen in Iran
 
Mjah ik kan hem wel waarderen en in sommige opzichten wel respecteren,vooral om zn koppigheid tegenover Amerika en nog wat andere landen :D
Wel apart dat ie naar Amerika getrokken is, zie ik bush niet zo gauw doen in Iran

wou zeggen , hij stapt de grens over en word kapotgeschoten met 10.000den kogels en 300 tankkanonnen :P
 
waar staat trouwens dat de oorlog vandaag begint,op de topictitel na ?
 
Een verbale oorlog word het, vanmiddag spreken bush en Mr Iran elkaar toe.:cool:
 
Yep, een verbale oorlog tussen de intellectuele titanen Bush en Ahmadinejad. 2Pac en Biggie, eat your heart out!
 
Mjah ik kan hem wel waarderen en in sommige opzichten wel respecteren,vooral om zn koppigheid tegenover Amerika en nog wat andere landen :D
Wel apart dat ie naar Amerika getrokken is, zie ik bush niet zo gauw doen in Iran

dat zegt niks over de koppigheid of stoer heid van hem maar meer dat in amerika vrijheid is en in iran niet
 
gelukkig basseer ik mijn mening niet op 1 filmpje. Toen Bush voor het eerst gekozen werd vroeg ik me af of de Gemiddelde Amerikaan misschien niet zo snugger is. 8 jaar en vele ontmoeting op het internet, in de media en irl later weet ik het zeker. De gemiddelde Amerikaan heeft een nauwelijks ontwikkeld intellect en een matig logisch denkvermogen.

Uiteraard is Amerika een veel prettiger land om te wonen als Iran. Maar dat compenseert Amerika ruimschoots door andere landen onleefbaar te maken.

Als er al verborgen agenda's zijn dan zijn die er zeker niet om 'de burger' te helpen. Want waarom zou je ze dan verborgen houden?
Bush is een moderne aristocraat, het is absoluut geen man van het volk. De rijke aristocratie heeft andere belangen als het gewone volk. Dus als er al verborgen agenda's zouden bestaan dan zijn die hoogstwaarschijnlijk ten nadele van het volk.

De vrijheid van meningsuiting is in Amerika ook niet zo heel vanzelfsprekend. Het grootste verschil is dat censuur en propaganda niet zo opvallend is als in een dictatuur.

Het is ook prima dat Amerika erg van actie houdt (we are going to smoke them out of their caves! :roflol: ) het is wel jammer dat ze daarbij uitsluitend aan de eigen belangen denken en niet te beroerd zijn om de stabiliteit in de wereld in gevaar te brengen.
ik denk niet echt dat het volk bush ook verkozen heeft want die verkiezen klopten van geen kant
en je ziet nu ook duidelijk een verandering binnen amerika

daarnaast mag je in amerika ( begint een beetje oud te worden dit verhaal ) zeggen dat je bush een terrorist vind en in iran zou je al aan de strop hangen.
als je al niet word omgebracht door de bevolking zelf.

het klopt dat bush zelf niet bepaald snugger over komt en het klopt ook dat er een grote groen mensen in amerika is die lager dan laag is opgeleid maar dat wil niet zeggen dat je deze mensen dan maar als dom moet aanzien en niks van moet aantrekken
je moet juist deze mensen steunen en helpen
 
JE gaat met een camera de hele dag de straat op en knipt iedereen die niks te melden heeft eruit.. en je blijft zitten met de grote meerderheid die niet werkt en ook niet al te snugger is
dat filmje zegt dus niks.
en dat amerika een groot land is met veel meer inwoners dan hier is de kans ook veel groter dat je mensen als dit tegen komt
dit is geen reportage maar zoeken naar het kunnen maken van grappen programma. dus niet erg serieus te nemen.


er is niks relatief
amerika is het denk ik zat om steeds alleen maar te praten zoals europa dat veel doet
ze houden van actie en dat vind ik OK
niet lullen maar doen.

en zelfs met al die verborgen agenda's (welke er toch zijn om de burger te beschermen ) heb ik liever dan een land waar je opgehangen kunt worden omdat je een andere geloofs of dergelijke overtuiging hebt ( even denkende aan die 2 homo's die ze verhangen hebben )

er is nog een erg groot verschil tussen dictatuur en vrijheids van menings uiting

MWB je bent en blijft mijn held !!!
 
Back
Naar boven