Fitness Seller

Donkere mensen meer aanleg? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jaapie

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2005
Berichten
393
Waardering
12
In de sportschool is het mij opgevallen dat het merendeel van de echte buffe mensen zwart zijn. Terwijl er zat blanken trainen. Hebben negers nou meer aanleg?
 
Zou niet weten waarom
 
Deels misschien, als overblijfsel van de slavenhandel. Echter genoeg 'donkere mensen' die endo of ecto zijn. Je kan het zeker niet veralgemenen.
 
Deels misschien, als overblijfsel van de slavenhandel. Echter genoeg 'donkere mensen' die endo of ecto zijn. Je kan het zeker niet veralgemenen.

idd ligt daar wel aan denk ik, de sterksten hebben het gewoon overleefd en hun ''goede'' genen verder verspreidt. de zwakkeren hebben het gewoon niet overleeftd.
 
donkere ecto's zijn ook altijd wel wat gespierder dan blanken en dat terwijl ze niet eens trainen.
 
Nee. Bij donkere mensen zie je de spieren en strepen eerder. Komt puur door de huidskleur, bij ons zie je vasculariteit wat eerder. Spiervormen & strepen doen je buffer ogen dan vasculariteit.

Wat, waarschijnlijk, wel zo is is dat er bij donkere mensen meer extremere vormen van mesomorphen, ectomorphen en endomorphen zijn. Dit komt omdat de westerse wereldbevolking lang geleden uit zo'n 15 mensen voortkomt. Bijna de hele westerse bevolking heeft een bepaald chromosoom dat 1 stam ergens in Afrika ook heeft. Wij zijn waarschijnlijk de afstammelingen van die stam van zo'n 80.000(?kan me niet meer goed herinneren) jaar geleden, tenminste de rasechte westerlingen dan. Dus hebben wij het lange tijd moeten doen met de genetische diversiteit van die 15 mensen terwijl in Afrika lange tijd het recht van de sterkste gold, en nu op vele plaatsen nog steeds, hebben wij onszelf lichamelijk verzwakt. Qua percentage zijn er waarschijnlijk in het Westen net zoveel mesomorphen als in Afrika maar in Afrika zijn er waarschijnlijk veel meer extremere vormen van mesomorphen.

Maarja dit is allemaal theoretisch en kan niet met zekerheid worden aangenomen.
 
Laatst bewerkt:
donkere ecto's zijn ook altijd wel wat gespierder dan blanken en dat terwijl ze niet eens trainen.
In Afrika helemaal niet bijv. Het zijn vooral de Afrikanen die dus overgebracht zijn met de boot naar VS omdat ze de juiste bouw hadden.
 
het ligt ook echt wel aan hun voeding. Die mensen eten behoorlijk gezond en goed.
 
ja,niet voor niks is het hele podium met prof's bijna zwart.
 
het ligt ook echt wel aan hun voeding. Die mensen eten behoorlijk gezond en goed.

Heb je meer informatie over hun eetgedrag? Ik ben hier wel benieuwd naar eigenlijk! Het enige wat ik kan bedenken is dat ze kokosolie gebruiken ipv zonnebloemtroep.
 
iemand een wetenschappelijk onderbouwd artikel ofso :rolleyes:

ik had volgens mij ooit gelezen dat negers 50% meer rodebloedcellen hebben maar of het klopt weet ik niet

gr
 
Ik denk dat er meer zwarten dan blanken aan bodybuilding doen.. Daarnaast heeft de natuurlijke selectie er imo ook een kleine rol in..
 
iemand een wetenschappelijk onderbouwd artikel ofso :rolleyes:

ik had volgens mij ooit gelezen dat negers 50% meer rodebloedcellen hebben maar of het klopt weet ik niet

gr

Weet je wel wat rode bloedcellen zijn? Die vervoeren zuurstof door je bloed, dat sommige negers dit meer hebben komt dan doordat ze op grotere hoogte leven in Afrika..
 
Heb je meer informatie over hun eetgedrag? Ik ben hier wel benieuwd naar eigenlijk! Het enige wat ik kan bedenken is dat ze kokosolie gebruiken ipv zonnebloemtroep.

nee ben er ook niet erg bekend mee, maar weet wel dat ze dingen als casava enzo eten. Dingen die voor mij echt onbekend zijn, maar wel heel gezond blijken te zijn.
 
maar wie zorgt nou voor de inkopertje ?? ik durf niet:(
 
Zwarten uit West-Afrika hebben over het algemeen wel een grotere aanleg om spiermassa te maken, ja (Senegal, Nigeria...). Zolang het maar geen Kenianen, Ethiopiërs of pygmeeën zijn.
 
Back
Naar boven