Fitness Seller

Pispaal omdat je geen moslim bent (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lauw overdrijf niet zo, het gaat hier over kinderen in groep 5, alsof die er mee bezig zijn dat ze schijt hebben aan de nl-se samenleving.

Kinderen in groep 5 verzinnen het ook niet zelf iemand uit te sluiten omdat hij geen moslim is. (Ik ga ervan uit dat de citaten in het artikel kloppen).

Ik hoop dat je gelijk hebt en dat ik me vreselijk aanstel.
Je zou, om mijn mening wat te nuanceren, eens met een cameraploeg Kanaleneiland in Utrecht kunnen binnen wandelen. Gewoon om een sfeerverslag te schetsen.
 
Same shit, different day.
 
Kinderen in groep 5 verzinnen het ook niet zelf iemand uit te sluiten omdat hij geen moslim is. (Ik ga ervan uit dat de citaten in het artikel kloppen)

:rolleyes: Loop eens een klas binnen en kijk wie er gepest wordt. Dat is altijd het buitenbeetje. Of degene met de enorme bril of degene met uber x benen, of degene die er uit ziet als ubernerd. In dit geval is het buitenbeentje het blanke kind. Gek he, als hij de enige blanke is in die klas. In mijn tijd was het vaak het zwarte/donkere kind die de sjaak was.

Ik hoop dat je gelijk hebt en dat ik me vreselijk aanstel.
Je zou, om mijn mening wat te nuanceren, eens met een cameraploeg Kanaleneiland in Utrecht kunnen binnen wandelen. Gewoon om een sfeerverslag te schetsen.

Kanaleneiland is een teringzooi, dat al ik niet ontkennen, en dat heb ik ook niet gedaan.
 
:rolleyes: Loop eens een klas binnen en kijk wie er gepest wordt. Dat is altijd het buitenbeetje. Of degene met de enorme bril of degene met uber x benen, of degene die er uit ziet als ubernerd. In dit geval is het buitenbeentje het blanke kind. Gek he, als hij de enige blanke is in die klas. In mijn tijd was het vaak het zwarte/donkere kind die de sjaak was.

Dat met het buitenbeentje is niet waar met huidskleur en dergelijke, ik heb op de basisschool met een moslima in de klas gezeten en daar werd zelfs extra aandacht aan besteedt. En dan zelfs op de toon dat we er respect voor moesten hebben en dat ze bijzonder was vanwege haar geloof. Dit terwijl ze op een Christelijke basischool zat ipv een openbare. Ik vond het zelf ook wel interessant een ander geloof, in deze situatie is het heel anders omdat moslims andersgelovigen hekelen. Maarja zo hebben we er weer een compleet klasje met k*tmarokkaantjes bij, dat is goed voor de 'hollandse samenleving', nietwaar jongens?
 
:rolleyes: Loop eens een klas binnen en kijk wie er gepest wordt. Dat is altijd het buitenbeetje. Of degene met de enorme bril of degene met uber x benen, of degene die er uit ziet als ubernerd. In dit geval is het buitenbeentje het blanke kind. Gek he, als hij de enige blanke is in die klas. In mijn tijd was het vaak het zwarte/donkere kind die de sjaak was.



Kanaleneiland is een teringzooi, dat al ik niet ontkennen, en dat heb ik ook niet gedaan.

je ontkent wat naar mijn mening een fundamenteel probleem is onder een deel van de allochtone bevolking. Namelijk dat er sprake is van een wij -zij houding, een houding die niet verandert als 'wij' toenadering zoeken.

Ik vind het nogal schrikwekkend als religieuze overtuiging eruit wordt gepikt als stok om mee te slaan. Want ik denk niet dat kinderen dat helemaal zelf verzinnen. Als kinderen pesten dan letten ze niet op religieuze overtuiging maar meer op in het oog springende zaken als: enorme bril of degene met uber x benen, of degene die er uit ziet als ubernerd of zelfs iemands huidskleur (je hebt je leven gebeterd neem ik aan?).

Misschien ovedrijf ik het, en wordt het hele verhaal van dat jongetje compleet uit zijn verband gerukt. Maar het zou stom zijn om niet uit te zoeken of het hier gaat om een incident (nummer 1001) of dat er misschien sprake is van een tendens.
 
je ontkent wat naar mijn mening een fundamenteel probleem is onder een deel van de allochtone bevolking. Namelijk dat er sprake is van een wij -zij houding, een houding die niet verandert als 'wij' toenadering zoeken.

Ik ontken dit helemaal niet.

Hoe vind je trouwens wilders in dit plaatje passen. Alsof dat wij/zij denken compleet hun schuld is.

En nogmaals, kids van 6. Ik geloof er geen **** van dat zij bewust de islam erbij gehaald hebben, en dat je dit moet zien als opstand en afzetten tegen Nederland. Maar goed als jullie dit als voorbeeld willen zien van een verloren generatie bla bla bla, be my guest...
 
Dankzij die schitterende multiculturele samenleving verhardt de maatachappij alleen maar verder. Als het zo doorgaat hebben we over 50 jaar ommuurde wijken met verschillende bevolkingsgroepen.
 
Ik ontken dit helemaal niet.

Hoe vind je trouwens wilders in dit plaatje passen. Alsof dat wij/zij denken compleet hun schuld is.

En nogmaals, kids van 6. Ik geloof er geen **** van dat zij bewust de islam erbij gehaald hebben, en dat je dit moet zien als opstand en afzetten tegen Nederland. Maar goed als jullie dit als voorbeeld willen zien van een verloren generatie bla bla bla, be my guest...

Wilders is iemand die de verhoudingen op scherp zet, maar dit op de juiste manier en dit door ons wakker te schudden met waar het met ons (voor zolang ik dit nog kan zeggen) land naartoe gaat. Het zijn alleen feiten waar hij ons op attendeerd.
 
je ontkent wat naar mijn mening een fundamenteel probleem is onder een deel van de allochtone bevolking. Namelijk dat er sprake is van een wij -zij houding, een houding die niet verandert als 'wij' toenadering zoeken.

Klopt, en wij (autochtonen) doen daar net zo hard aan mee.

Dankzij die schitterende multiculturele samenleving verhardt de maatachappij alleen maar verder. Als het zo doorgaat hebben we over 50 jaar ommuurde wijken met verschillende bevolkingsgroepen.

Het is dus niet de multiculturele samenleving die dat doet, maar de mensen zelf, zowel autochtonen als allochtonen. Er is genoeg bewijs dat culturen samen kunnen gaan, een multiculturele samenleving kan werken, helaas lukt het niet altijd. Meer contact werkt het beste, helaas wordt daar imo niet genoeg mee gedaan door de overheid, de allochtonen en de autochtonen.

M.b.t. het pesten van het kindje heeft imo deurklink het perfect verwoord. In mijn klas was het neger kindje de klos en wat later werd een chinees meisje geheel buitengesloten. Sommige eigenschappen (fysiek, persoonlijkheid etc.) maken iemand gevoeliger voor gepest te worden. Het kan goed zijn dat naast het feit dat de jongen een buitenbeentje was, ook die factoren een belangrijke rol hebben gespeeld. Om hier hele theorien bij te halen dat Nederland ten onder zal gaan zijn nergens op gebaseerd.

Het beste, dat blijkt ook uit al het onderzoek, is dat de klassen gewoon geheel gemengd zijn EN er gestimuleerd wordt om met kinderen uit andere culturen/landen etc om te gaan (m.a.w. het toepassen van bepaalde samenwerkvormen). Helaas komt het eerste in het geding met de vrijheid van schoolkeuze etc. In mijn ogen niet zeiken over die kleine principiele zaken, maar gewoon doen wat het beste is voor het land, mengen dus.

Wilders is iemand die de verhoudingen op scherp zet, maar dit op de juiste manier en dit door ons wakker te schudden met waar het met ons (voor zolang ik dit nog kan zeggen) land naartoe gaat. Het zijn alleen feiten waar hij ons op attendeerd.
Wilders zet inderdaad alles op scherp, maar door zijn taalgebruik en soms ook belachelijke inhoud, maakt hij de splitsing tussen de groepen alleen maar groter. Het wij/zij gevoel is zo extreem overduidelijk aanwezig dat het gevaarlijk is.
 
Laatst bewerkt:
Het is dus niet de multiculturele samenleving die dat doet, maar de mensen zelf, zowel autochtonen als allochtonen. Er is genoeg bewijs dat culturen samen kunnen gaan, een multiculturele samenleving kan werken, helaas lukt het niet altijd. Meer contact werkt het beste, helaas wordt daar imo niet genoeg mee gedaan door de overheid, de allochtonen en de autochtonen.

Noem eens een voorbeeld dan van een geslaagde multiculturele samenleving? Ik ben bang dat zo'n samenleving alleen maar tot spanningen leidt. Een echt multiculturele samenleving is een illusie omdat de verschillende culturen in hun puurste vorm teveel met elkaar botsen en leiden tot wij-zij gevoelens. Iemand die heilig gelooft in de islam is wat dat betreft al per definitie niet in staat optimaal samen te leven. Daarvoor zijn de verschillen te groot. Pas als de islam een onschuldige gezellige new age achtergrondbezigheid wordt is zo'n persoon 'compatible'. Dit zal echter vele, vele jaren duren aangezien er zulke hoeveelheden van dit soort mensen zijn binnengekomen dat ze zich veel te makkelijk onder elkaar kunnen begeven zonder veel invloed van buitenaf. Geldt overigens ook voor bijvoorbeeld antilianen en hun gangster-cultuur.
 
Toen de nederlanders lieten merken dat ze allochtonen voor vreemden aanzagen en lieten merken dat ze er bang voor waren zijn ze de fout in gegaan.nu denken ze dat het vanzelfsprekend is dat ze zich zo kunnen gedragen tegenover ons.ze moesten meteen hard aangepakt worden.grote bek .... meteen kop kapot slaan of het land uit.respect afdwingen.hier kan gewoon teveel denken ze terwijl het eigenlijk ook zo is.natuurlijk zijn er ook nederlanders die zich niet gedragen maar in ons cultuur passen 90 % zich wel aan.bij de allochtonen is het andersom.90% past zich niet aan.terwijl ze ook nog eens met maar 1 miljoen zijn en de nederlanders met miljoenen meer.als ik praat over ons land dan , weet niet hoe de zaken er in belgie voorstaan.
 
Laatst bewerkt:
Kinderen in groep 5 verzinnen het ook niet zelf iemand uit te sluiten omdat hij geen moslim is. (Ik ga ervan uit dat de citaten in het artikel kloppen).

Ik hoop dat je gelijk hebt en dat ik me vreselijk aanstel.
Je zou, om mijn mening wat te nuanceren, eens met een cameraploeg Kanaleneiland in Utrecht kunnen binnen wandelen. Gewoon om een sfeerverslag te schetsen.

Ga spelen man alsjeblieft
Kinderen sluiten elkaar zo vaak uit voor van alles, omdat die te dik is of omdat die niet de mooie kleren heeft enzv enzv
Dont gimme that bullcrap, pesten komt gewoon veel voor, en vaak zijn het ook hele groepen met een grote bully aan het hoofd.
Vooral in Engeland loopt dit de spuigaten uit
Die kinderen moeten eens goed op de ware islamitische manier opgevoed worden, dan krijg je dit soort taferelen niet,wat betreurenswaardig is
Maar in this case, is dit gewoon weer een excuus van dbbers om moslims te bashen zoals zo vaak
 
Die kinderen moeten eens goed op de ware islamitische manier opgevoed worden

Oh my ...!

Vind dat Deurklink een goed punt heeft, onverminderd mijn aanklacht tegen religieuze opvoeding eerder in dit topic. Men zou dan ook meer werk moeten maken met het oplossen van zwarte wijken en dito scholen.
Overigens is de aanpak in Rotterdam redelijk succesvol te noemen, gedwongen spreiding en het aantrekkelijk maken voor (autochtone) middenstanders om terug in een volkswijk te gaan wonen.
 
Ga spelen man alsjeblieft
Kinderen sluiten elkaar zo vaak uit voor van alles, omdat die te dik is of omdat die niet de mooie kleren heeft enzv enzv
Dont gimme that bullcrap, pesten komt gewoon veel voor, en vaak zijn het ook hele groepen met een grote bully aan het hoofd.
Vooral in Engeland loopt dit de spuigaten uit
Die kinderen moeten eens goed op de ware islamitische manier opgevoed worden, dan krijg je dit soort taferelen niet,wat betreurenswaardig is
Maar in this case, is dit gewoon weer een excuus van dbbers om moslims te bashen zoals zo vaak

die bestaat niet eens
 
Oh my ...!

Vind dat Deurklink een goed punt heeft, onverminderd mijn aanklacht tegen religieuze opvoeding eerder in dit topic. Men zou dan ook meer werk moeten maken met het oplossen van zwarte wijken en dito scholen.
Overigens is de aanpak in Rotterdam redelijk succesvol te noemen, gedwongen spreiding en het aantrekkelijk maken voor (autochtone) middenstanders om terug in een volkswijk te gaan wonen.

Natuurlijk, en als ze dat niet doen worden ze door de speciale atheisten gestappo meegenomen?
En dan noemen ze mij een extremist:rolleyes:

Niet alleen de kinderen van moslims worden op deze manier geestelijk mishandeld,
En dat bepaal jij dan?
wat voor jou mishandeling is, voor de ander verlichting en de waarheid is
 
wat is een goede islamitische opvoeding tot tien uur op straat lopen als je in groep 5 zit en een grote bek hebben (ps groep 5 ben je 8 a 9 jaar) want dat heeft niks met geloof te maken maar met fatsoen ps ook andere kinderen hoor( lees christelijke) het is gewoon een tendens
 
Hier is het ook altijd iets met die allochtonen, maar ik vermoed dat het in Nederlad nog erger is.
 
Pesten blijft een probleem.
 
Back
Naar boven