AndroidHealthClinic

Thunderdome 2007 verplaatst van datum en locatie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Minpuntje is dat ik nu alweer gezeik las over het feit dat het in A'dam was, jodenstad. Als dat voetbal tuig nou eens in die betonnenbak zou blijven en de Kuip.
 
de Rai is sowieso beter dan de Jaarbeurs...
 
Niet voor hardcore vind ik. Dat moet zo grootschalig mogelijk. Tweede zaal in de Jaarbeurs is wat dat betreft machtig.
 
In de Rai is wel beter geluid en meer plaats voor een groter feest als Thunderdome, helemaal omdat het dit jaar 15 jaar bestaat.
 
hoe heet het laatste nummer in deze trailer ?
 
Je wordt wel vrolijk van die trailer :o
 
dj mad dog - welcome down
 
Ben benieuwd hoe het in de rai wordt dit jaar, ik vond de jaarbeurs wel gezellig :)
 
Jij Loca, naar een hardcore feest? :P
 
Kom je er makkelijk in?
 
Nee, schatte jou meer in de hoek van electro/techno/house.

Kom je er makkelijk in?

Op zo'n kaartje staat altijd minimale leeftijd 18 jaar en over the right to refuse, maar in werkelijkheid wordt er echt nooit gechecked op legitimatie of op grond daarvan geweigerd. Zeker niet op een feest als TD waar de doorstroom snel moet gaan. Zijn genoeg 16 / 17 jarigen die vaak naar feesten gaan. Zelfs als je dope bij je hebt mag je er soms nog in als je het ingeleverd hebt + evt. boete. Maar in een shirtje zonder mouwen kom jij er wel in. ;)
 
Nee, schatte jou meer in de hoek van electro/techno/house.



Op zo'n kaartje staat altijd minimale leeftijd 18 jaar en over the right to refuse, maar in werkelijkheid wordt er echt nooit gechecked op legitimatie. Zeker niet op een feest als TD waar de doorstroom snel moet gaan. Zijn genoeg 16 / 17 jarigen die vaak naar feesten gaan. Maar in een shirtje zonder mouwen kom jij er wel in. ;)

Ja, van de zomer ook naar decibel geweest. Die gozer keek me niet eens aan ??? Thunderdome lijkt me een super feest :D
 
Nee, schatte jou meer in de hoek van electro/techno/house.

Leuk voor een avond, maar verder niet echt mijn ding. ik heb het liever wat harder :p
 
geef mij de jaarbeus maat vleder jaar echt een van mijn beste feesten gehad
 
Vorige keer was wel een mooi feest in de Jaarbeurs ja!
Maar de RAI heb ik ook niks op tegen eigenlijk.
 
jammer hoor. Jaarbeurs vind ik ieder jaar weer een topper. Maar we moeten maar kijken of amsterdam ook wat wordt.
 
Back
Naar boven