MuscleMeat

Darkhorse Gustavo Badell 7 days out!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zijn rug op die 3e foto, zot!!!!!!
 
zijn rug is zwaar verbeterd...zonde dat hij relatief een slechte borst heeft!
 
vind vooral zijn back dubbel B er heel goed uitzien :D!


met concurrentie van Cutler, Coleman, Jacksen, Martinez, Rockel, Freeman en James?...vraag het me af, maar we zullen zien!


Vergeten we Markus Ruhl niet???
 
Ruhl haalt de top 12 niet. Dat is zo zeker als dat de aarde rond is.:D
 
Auw...dat doet heel erg pijn DOC......

Ruhl is kwa persoonlijkheid en kwa fysiek altijd een van men favoriete BBers geweest, weet dat ik zo rond 2000-2002 ieder jaar weer versteld stond hoe hij zich keer op keer verbeterde, maar wat ik hier ook al las hij is na die gewonnen pro wedstrijd in 2002 nooit meer in die vorm gekomen laat staan zich verbeterd te hebben.
Ruhl houd hier ook weer te veel vocht vast, zeker van achter duidelijk zichtbaar, maar ja zal willen toppen voor de O, en hier was alleen zen doel om zich te kwalificeren.
Daarbij is het ook jammer van zen linker borst, wat hier precies mis is gegaan weet ik niet, meen gelezen te hebben een zelfde probleem wat Coleman had met zen rug en triceps, waar gezegd werd dat een zenuwafknelling het probleem was, maar zeker jammer aangezien zen borst toch altijd ongelooflijk groot en vol was...
 
Ruhl is kwa persoonlijkheid en kwa fysiek altijd een van men favoriete bodybuilders geweest, weet dat ik zo rond 2000-2002 ieder jaar weer versteld stond hoe hij zich keer op keer verbeterde, maar wat ik hier ook al las hij is na die gewonnen pro wedstrijd in 2002 nooit meer in die vorm gekomen laat staan zich verbeterd te hebben.
Ruhl houd hier ook weer te veel vocht vast, zeker van achter duidelijk zichtbaar, maar ja zal willen toppen voor de O, en hier was alleen zen doel om zich te kwalificeren.
Daarbij is het ook jammer van zen linker borst, wat hier precies mis is gegaan weet ik niet, meen gelezen te hebben een zelfde probleem wat Coleman had met zen rug en triceps, waar gezegd werd dat een zenuwafknelling het probleem was, maar zeker jammer aangezien zen borst toch altijd ongelooflijk groot en vol was...

Heeeeeeeey het beest van special is weer terug.

Patrick... je hebt gelijkt voor wat betreft RUHL..
Maar ik ben gewoon een massa fan. En RUHL is gewoon een beest.
En hij heeft gewoon lol in wat hij doet.

Maar ik vraag me dus ook af wat met die linker borst is gebeurd.
Ik geloof dat ie in de DVD 'Big...and loving it' iets zegt over een scheur.
 
Back
Naar boven