XXL Nutrition

T-bar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Teveel moeite om alles klaar te zetten.. is op zich wel een lekkere variant..
 
Maar geen boeiende voordelen t.o.v barbell rows? Gewoon leuk ter afwisseling?
 
one arm Dumbbell-Barbellrow is genoeg , T-Bar row enz is leuk ter afwisseling.
 
Doe ik ook elke rug training, is een fijne oefening.
 
Laatst bewerkt:
ik doe t bar ipv bor

vind het een goede oefening
 
bors zorgen voor weidte in je rug en t row maakt je rug dikker ik zou hem zeer zeker in je rug schema hebben wrm denk je dat ronnie zo vaak t rowt
 
bors zorgen voor weidte in je rug en t row maakt je rug dikker ik zou hem zeer zeker in je rug schema hebben wrm denk je dat ronnie zo vaak t rowt

haha oh god
 
gozer heeft wel dunnen kuiten :D als je nog eens een kuit workout vind van hem, doe die dan in ieder geval niet ;) doe zelf weinig t-bars vind bors relaxter
 
Thnx all. Denk dat ik ze gewoon eens een keer uitprobeer.
 
bors zorgen voor weidte in je rug en t row maakt je rug dikker ik zou hem zeer zeker in je rug schema hebben wrm denk je dat ronnie zo vaak t rowt

Jaja :(


Ik zelf de meerwaarde trouwens niet van een T-bar, in tegendeel ik denk dat je met een losse stang beter afbent.
 
bors zorgen voor weidte in je rug en t row maakt je rug dikker ik zou hem zeer zeker in je rug schema hebben wrm denk je dat ronnie zo vaak t rowt
Jij traint ook binnenkant borst? :roflol:
 
Zou daar wel wat voor over hebben om die te kunnen doen, lijkt me een wereld oefening, aangezien bor mijn favo is...
 
Is gewoon een oefening als je eens een andere oefeningen wil proberen.
 
T-bar row, is een oefening die regelmatrig in je schema ''zou moeten'' terug keren...

Is gewoon een basis BOR (variant). Vind hem voor mij persoonlijk fijner/effetciever dan een Bent over rows (classic horizontale versie).

Scheelt een hoop als je een (leverage) plate loaded T-bar constructie al hebt.

Heb ook 2 jaar zelf lopen fabriceren met schijven,barbells,hoeken,constructies etc...
 
vind die gast op de achtergrond wel grappig.
zoals hij z,n EZ-bar neerzet en er 2,5 reps biceps-curl uitperst..........:eek:
 
vind die gast op de achtergrond wel grappig.
zoals hij z,n EZ-bar neerzet en er 2,5 reps biceps-curl uitperst..........:eek:
Haha goed gezien :cool:
 
Back
Naar boven