Fitness Seller

vraagje over biceps

Bezoekers in dit topic

klerkie

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
27 jul 2007
Berichten
32
Waardering
0
beste leden,

Ik post dit berichtje hier omdat ik niet goed weet waar ik het anders moet posten. Ik heb vandaag voor de fun m'n bovenarm eens gemeten en bij is in omtrek 40cm (met opgespannen biceps). Nu is mijn vraag naar jullie toe wat eigenlijk veel en wat weinig is van omtrek gezien ik daar totaal geen idee van heb.

Alvast bedankt.

Mvg,
Klerkie
 
de mijne is 38.
40 is aardig wat, alhoewel dit voor verdere gevorderden eerder normaal zal zijn.
 
Oh, het zijn Belgen, geen wonder :roflol: .
 
het had beter gestaan in allerlei. maar een mod kan dat wel verplaatsen. :P
40 is netjes.
zijn er genoeg hier die dat niet eens halen. en slechts weinigen hebben 44 + volgens mij.
 
Het kan natuurlijk ook 40cm vet zijn....
 
Het kan natuurlijk ook 40cm vet zijn....
Alle 40 zullen ze zeker geen vet zijn, al zal er natuurlijk wel meer dan één centimetertje vet bij zitten ;)

Enjoy calling us Belgians, zou ik zo zeggen... Het zou misschien niet lang meer kunnen duren...

En zij die er met lachen... :D:D
Waren het niet de Nederlanders die al een enquête hadden gedaan waaruit bleek dat 75% een samenwerking met de Vlamingen zagen zitten...?

Nu jah... Wij hebben ook ons gedach hé :D

Als er nog mensen zijn die iets meer kunnen vertellen, gelieve dat dan maar te doen, dan heb ik op zijn minst al een richting waarin ik kan vergelijken.

Mvg,
Klerkie
 
40cm ? Ligt eraan hoe lang je bent ;)
 
het had beter gestaan in allerlei. maar een mod kan dat wel verplaatsen. :P
40 is netjes.
zijn er genoeg hier die dat niet eens halen. en slechts weinigen hebben 44 + volgens mij.

count me in :D
 
21cm present! (wel in erectie...)
 
M'n armen 20 en m'n cock 40.

edit: k*t, verkeerde sectie. kan een mod dit verplaatsen naar [Link niet meer beschikbaar] ? :D
 
we hebben het niet over tractorbanden he hardcorebuilder ;)
 
pfff haal net de 33 na training
 
39 hier.. 40 na training:p
 
beste leden,

Ik post dit berichtje hier omdat ik niet goed weet waar ik het anders moet posten. Ik heb vandaag voor de fun m'n bovenarm eens gemeten en bij is in omtrek 40cm (met opgespannen biceps). Nu is mijn vraag naar jullie toe wat eigenlijk veel en wat weinig is van omtrek gezien ik daar totaal geen idee van heb.

Alvast bedankt.

Mvg,
Klerkie

veel: 60 cm
weinig: 20 cm
 
Back
Naar boven