AndroidHealthClinic

Sterker Worden zonder te grote armen hebben (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wesley2008

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2007
Berichten
28
Waardering
0
Lengte
1m62
Hallo

Ben nieuw op deze forum ik train nu al 2 maanden met dumbbells en wat conditie

Ik voel dat ik sterker wordt en en me biceps/armen zijn al groter alleen ik wil juist dat ze niet meer groter worden misschien nog klein beetje maar als het te groot wordt staat het niet zo bij me.

Is er een manier om te trainen om toch sterker te worden maar dat ik niet zo grote biceps krijgt.

Alvast bedankt voor alle informatie
 
Sterker worden doe je door ook andere dingen te trainen...rug, benen, schouders, borst, traps, glutes, triceps,...
 
Lekker gaan fitnessen en niet aan bodybuilding beginnen.
 
Ik zit nu ook sinds kort op fitness ik zie mensen sommige mensen hebben geen grote armen maar kennen veel hogere intensiteit aan heb ik het gewicht net op standje 5 met armen die even groot zijn en hun op stand 10 of ligt dat ook aan je bouw?

train ook paar keer per week met dumbbells 9.6 kg per hand ik wil het in toekomst gaan verhogen maar dat betekent zeker ook dat omvang van me armen groter worden zeker?

Bedankt voor de informatie tot nu toe
 
dan moet je als een powerlifter trainen
 
Ik zit nu ook sinds kort op fitness ik zie mensen sommige mensen hebben geen grote armen maar kennen veel hogere intensiteit aan heb ik het gewicht net op standje 5 met armen die even groot zijn en hun op stand 10 of ligt dat ook aan je bouw?

train ook paar keer per week met dumbbells 9.6 kg per hand ik wil het in toekomst gaan verhogen maar dat betekent zeker ook dat omvang van me armen groter worden zeker?

Bedankt voor de informatie tot nu toe

jij bent een van de weinige op dit forum die GEEEN dikke armen wil....:D

maarja..gewoon veel compunds doen, en biceps en triceps niet isoleren: