MuscleMeat

ik zoek nog vriendjes/vriendinnetjes op Hyves!! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
hehe klusmier zijn we nu ook hyves vriendjes...

ja ja ik doe ook al tijdje mee met de hyves hype. :D
 
af en toe moet je eens goed denken wie wie is.....
 
hehe klusmier zijn we nu ook hyves vriendjes...

ja ja ik doe ook al tijdje mee met de hyves hype. :D

gvd, voeg mij dan es toe dame, wil een hoger babe-gehalte in mn lijst....sinds vandaag weer wat ecto's erbij dus :P
 
Dat postte je net ook al, wil je zo graag vrienden? :P

Eerst was het geen klikbare link, en ik dacht niemand neemt de moeite om mijn linkje in de browser te kopieren, dus ik dacht "klikbaar" lekker gebruiksvriendelijk voor mijn dbb vrienden. en zo word het voor anderen nog makkelijker om mij toe te voegen als vriend, en zo word ik dus nog populairder.

Groetjes kusjes en knuffels,

Knurft
 
Damn met allemaal dudes met posing pics als avatar begint mijn vrienden lijst wel een gay-ass look te krijgen :eek:
 
Damn met allemaal dudes met posing pics als avatar begint mijn vrienden lijst wel een gay-ass look te krijgen :eek:

Gelukkig zitten er ook nog diehard bikers tussen ;):D
 
ik ben geen dude rob dat scheelt ook weer :p
 
Pikant detail is dat veel werkgevers hun sollicitanten screenen door hen Hyves te achterhalen. Zodoende kunnen ze heel makkeliujk te weten komen wat de mentaliteit van hun potentiele werknemer is en wat hun vrije tijd zo'n beetje als invulling krijgt. Aangezien een sollicitatie gesprek 1 bonk schijn en show is, zijn hyves search in vele gevallen veel accurater of beslissende ondersteuning voor afweging.

Verder is er door justitie/politie al zat ondersteunend bewijsmateriaal van Hyves gehaald in misdrijf zaken over associaties die personen met elkaar hebben. Of in welke richting ze hun neus steken

Bovendien zul je je nog verbazen over webarchives en spider catchers die op deze wijze talloze persoonsinformatie opslaan. En op internet is geen internationale rechtsspraak of bescherming.

Aan de andere kant, kun je ervan uit gaan dat je altijd anoniem gevonden wordt, al is het maar door kenissen. En zodoende zelfs op voorhand individuele info kunt vrijgeven waar je zelf baat bij hebt mocht dat in de toekomst nog gevonden worden door wie dan ook. Het bos insturen over het pad dat jij uitzet en bepaald.
 
Mijn mannenlevel is weer wat opgekrikt :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven