MuscleMeat

kort kuurtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Joop Braakhekke

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 sep 2007
Berichten
290
Waardering
0
Hoi Jongens.

Ik zit wat te spelen met de gedachte om te gaan kuren.

Wat vinden jullie van de volgende kuur:

wk 1 tot 8
400mg Deca
wk 1 tot 6
15mg winstrol ED

Wat zou ik na deze kuur moeten gebruiken om mijn test weer omhoog te krikken? Ik heb eerder gekuurt (heel licht) maar heb nooit nagekuurd en wil dit deze keer wel gaan doen.
 
zou samen met die deca toch 500 mg test/week gebruiken en als nakuur tja ik vind nolvadex genoeg maar daar zullen het er wel veel niet mee eens zijn..
 
zou samen met die deca toch 500 mg test/week gebruiken en als nakuur tja ik vind nolvadex genoeg maar daar zullen het er wel veel niet mee eens zijn..

idd ik zou ook 500mg test enanthaat erbij zetten.
en ik heb het hier pas ook nog op dit forum gevraagd en voor deze kuur is nolvadex genoeg zeiden ze. 40mg de eerste 2 weken en de volgende 2 weken 20mg. maar ik zou toch wel minstens 30mg winny gebruiken.
 
nolvadex voor nakuur is naar mijn mening voldoende.

ik snap eigenlijk niet zo goed waarom mensen voorstellen je kuur dosis zomaar even te verdubbelen...
 
Ik heb in het verleden al lichte kuurtjes gedaan. Van een simpele 200mg deca en per dag 3 tabletjes dianabol gedurende 6 weken kwam ik al acht kilo aan.

ik zie er hetn u niet van in om direct zo hoog te kuren.
 
Ik heb in het verleden al lichte kuurtjes gedaan. Van een simpele 200mg deca en per dag 3 tabletjes dianabol gedurende 6 weken kwam ik al acht kilo aan.

ik zie er hetn u niet van in om direct zo hoog te kuren.

wooow! :o wat moet dat wel niet zijn als deze jongen zijn dosis deca verdubbeld en er test bij zet! denk daar maar is bij na! wonderbaarlijk! :d
 
Dat heb je mooi in elkaar gekookt Joop!

kokkerellen met Joop is altijd leuk:D
 
wooow! :o wat moet dat wel niet zijn als deze jongen zijn dosis deca verdubbeld en er test bij zet! denk daar maar is bij na! wonderbaarlijk! :d

Rome is ook niet in een dag gebouwd. Ik wil een kilotje of 3 winnen met mijn volgende kuur. Gains van 10+kg vallen mij te veel op in verband met mijn suffe kantoor baan.

Daarnaast vind ik dat wanneer je kunt groeien met een lagere dosering AAS je de hogere doseringen beter voor later kunt bewaren. De sides zullen dan ook veel minder zijn.
 
wooow! :o wat moet dat wel niet zijn als deze jongen zijn dosis deca verdubbeld en er test bij zet! denk daar maar is bij na! wonderbaarlijk! :d

heb je er zelf wel goed over nagedacht?
 
Ik zou Test nemen i.p.v. Deca. Of een combinatie van deze twee.
 
Back
Naar boven