XXL Nutrition

Graties hartslagmeter bij tijdschrift 'goed gevoel'

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.307
Waardering
65.412
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
net via reclame op tv vernomen dat je vanaf morgen bij het magazine goed gevoel een hartslagmeter krijgt, leek me het vermelden wel waard ;)
 
Pm even als er fitness/training magazines verkrijgbaar zijn in de supermarkt of ergens omgeving breda. Kan hem niet vinden bij AH/EMTÉ/SUPER/C1000/SIGARENBOER ETC.
 
eens aan mijn bomma vragen, daar ligt dat magazine ook altijd :D
 
fok een hartslag meter, als je hart te snel klopt ga je dood :P
 
eens aan mijn bomma vragen, daar ligt dat magazine ook altijd :D

:D

het waren ook oude mensen in de reclamespot geloof ik, maarja, zo'n hartslagmeter lijkt me relax en dat boekje zal imo niet al teveel kosten :D
 
Nou, waar kun je ze krijgen dan? :)
 
Dat is goed gezien idd. Sanca komt uit Belgie. Tja, je leest dat iets graties is, dan wordt het natuurlijk blind voor je ogen en wil je er als een kip op afrennen :p
 
wauw graties
 
Nergens voor nodig, voel je zelf aan op cardio toestel , vraagt een beetje ervaring maar eens je een bepaald ritme gevonden hebt is je hartslag opmeten van geen belang. Misschien handig voor hartpatienten/ouderen.
 
Gratiesch doos ophalen en op zwart markt voor 2 knaak 50 doorverkoopt!!

Ik zie handel:p
 
Nergens voor nodig, voel je zelf aan op cardio toestel , vraagt een beetje ervaring maar eens je een bepaald ritme gevonden hebt is je hartslag opmeten van geen belang. Misschien handig voor hartpatienten/ouderen.
iets voor ericr dus
 
ben hem net aan het uitproberen, k*tding werkt niet, komt telkens err op :mad:

nu ben ik 3,50 euro kwijt aan een k*ttijdschrift met k*tartikels waarin ze k*tuitstrijkjes bespreken :mad:
 
Laatst bewerkt:
ben hem net aan het uitproberen, k*tding werkt niet, komt telkens err op :mad:

nu ben ik 3,50 euro kwijt aan een k*ttijdschrift met k*tartikels waarin ze k*tuitstrijkjes bespreken :mad:

dan doe je toch iets verkeerd, bij mij werkt hij prima hoor

het ding geeft 77 slagen per min. aan in rust ;)
 
Back
Naar boven