Fitness Seller

Weiland Games

Bezoekers in dit topic

damn vergeten te vrage aan mn vriendin,zal morge vrage, ik ga me helemaal klein voelen met mn 1,76 en 75kg :)

Ik heb van jou nog geen inschrijving !

Is er een kans dat iemand zonder techniek een hamer het publiek in slingert? Als die kans gering is wil ik ook wel mee doen. Ik heb alleen nog nooit iets geoefend, en volgens mij is techniek heel belangrijk bij dit soort evenementen.

Die kan is er altijd ! Viking gooide in Amersfoort bijna op twee dames :)
Maar veel publiek zal er in Folsgare niet zijn !

Zelf heb ik nog een reus van 2,00 m en ruim 130 kg gecontracteerd uit de sportschool.....
 
deze zal ik zeker winnen met mijn 1m70

jij mag met de vrouwen meedoen, die van mij is 1,57 m ;)

kilt is geintje toch?om nouw voor een probeersel meteen weer kleding aan te schaffen is ook weer zo...of worden de kilts daar verstrekt?:D

Ja en Nee :D Anders laat je je moeder een vaatdoek verwerken ! HAHA vorig jaar was er ook zo'n studentendispuut, allemaal in vaatdoek :D
 
nee, natuurlijk niet !
 
maar dan wel zonder onderbroek zoals de echte Schotten.
 
Kilt mag best heren maar doe gewoon trainingkleren die los zitten maar vooral goede schoenen. schoenen met noppen. voetbalschoenen, spikes of baseballschoenen om grip te krijgen als je draait. voorkomt ook blessures.. want ook grote jongens kunnen breken..

gr Tommy
Welkom - Highlandgames Federatie Nederland - België
 
Hee Reus, hoe is je knie ? Loopt aardig hier nietwaar ? :)
 
ik mag niet klagen, ben nu in volledige rust.. na het seizoen train ik drie weken totaal niet. net zoals vorig jaar.. doet me goed.. je voelt alles herstellen lijkt het wel.. begin oktober start ik weer.. het loopt hier goed ja, ik hoop dat ze ook allemaal hun woord nakomen..
 
Ik heb er nu 14 ! maar inderdaad eerst zien ! :)
 
kilt is geintje toch?om nouw voor een probeersel meteen weer kleding aan te schaffen is ook weer zo...of worden de kilts daar verstrekt?:D

was van mij een geintje ja ;) ik kom lekker in mn trainingsbroek!
 
Hoop dat mn pa niet moet voetballen,die heeft mn ouwe ronaldo voetbalschoenen nog.:DR9
 
Ik wil me ook inschrijven, lijkt me wel leuk om wat forumfiguren te ontmoeten.

Ff kilt regelen en voetbalschoenen :(
 
Ik 48 :( :( Heb wel maktplaatssite gevonden die goedkope kilts heeft :)
 
Back
Naar boven