AndroidHealthClinic

LO -hogeschool & bodybuilding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sil3nc3k3

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2007
Berichten
218
Waardering
3
Heb enkele vragen ivm het herstellen van mijn spieren en de combinatie van hogeschool LO en bodybuilding.
Het is nogal instensief en dus heb ik schrik dat ik veel spieren ga verliezen door de constante conditietraining. Huidig schema was 3day split (6 dagen per week, terug geschroeft naar 3 per week nu met deze opleiding)
Kan ik meerdere malen op een dag creatine pakken (nitrocrea), zijn er supplementen die iem aanraadt? (ik gebruik al: whey + vitam & miner + prot-repen + aminotabs)
Ik heb vandaag bv zeer intensief moeten lopen, kan ik dan morgen weer mijn benen trainen of af te raden?
En rugtraining dag 1 en dag 2 zwemmen, ga ik genoeg herstellen en is het dus mogelijk?

Nog iemand dat op LO zit en bodybuilden combineerd? Hints + tips altijd welkom.
 
Ik DEED (vandaag geslaagd :D) CIOS en moet zeggen dat het redelijk te combineren valt. We hadden vrij veel pauzes en in de loop der jaren steeds minder praktijk en het laatste jaar alleen maar theorie. Gewoon veel eten en je voeding goed timen dan komt het allemaal goed.
 
Naar de gemiddelde instructeur kijkend denk ik dat zo'n opleiding erg gevaarlijk is voor je spiermassa.
 
proficiat Merijn hehe Tja idd het wordt minder volgend jaar maar dan nog :s Wil niet al men gewonnen massa verliezen
En ja idd, de meeste leerlingen (juist niet allemaal) zijn allemaal skeletten :s
Maar iem enige idee over de crea? Of ik die vaker mag pakken en wanneer juist? Halverwege de dag n extra schepke of??....
En ik dacht al te gaan supplementeren met een KH-shake zodat ik toch niet teveel spier begin te verbranden...
 
Een KH-shake zou zeker geen kwaad kunnen bij al die conditietraining.

Op welke school zit je ergens btw?
 
Laatst bewerkt:
ja dacht ik ook aan te halen binnekort, heb dus men creadosis verhoogd maar merk er eerlijk maar weinig van (die crea...) Eten krijgen we maar de tijd niet voor, en iedere dag al serieus hard gesport.
Xios hasselt.
 
je zult toch echt meer moeten eten en aanvullen met shake's en bcaa's anders kom je er imo niet
 
Eten krijgen we maar de tijd niet voor, en iedere dag al serieus hard gesport .

Geven ze zelfs geen tijd voor te drinken? Anders kunnen massashakes wel een ophelpje zijn. Zeker om je inname van kcal boven je dagelijks verbruik te brengen met al dat sporten.
 
Aangezien je lerarenopleiding volgt en dus waarschijnlijk ook Nederlands als algemeen vak hebt, zou ik leren schrijven zonder dt-fouten als ik jou was.
 
ik doe sport en bewegen

aantal uren sport 1ste jaar 10a15 uur per week
sport dit jaar 6a8uur per week

valt redelijk te combineren je vaak veel tussenuren waar je kan eten en kan rusten.
en zo zwaar zijn de lessen toch niet van school, vond ik...

trainde gewoon 4 keer per week erbij en dit jaar toch 6a7kg droge massa erbij gekomen

succes
 
ja waren de eerste testen, nu men schema gekregen, valt idd al beter mee, zijn gewoon idioot daar... Geen organisatie of niks... Denk wel dat het zal lukken.
En SpprSi bedankt voor de gevraagde info... Ik volg geen algemene vakken maar de opleiding is idd voor leraar, maar boeiuh, k zit niet op dit forum om les te geven en maak het me hier liever wat gemakkelijk.
 
Aangezien je lerarenopleiding volgt en dus waarschijnlijk ook Nederlands als algemeen vak hebt, zou ik leren schrijven zonder dt-fouten als ik jou was.

ga lekker lopen zeiken op spelling man. pfff
 
nog een fanaat zo te zien? Ooit geweest of zit ge der nog?
 
Wat is dit voor onzin man, heb ook deze opleiding gedaan en heb niks verloren aan spiermassa. Meer energie verbruik is meer energie inname om het te compenseren en verstandiger trainen dus kort en intensief.

Trouwens na het 1e jaar gaat de sportbelasting een stuk naar beneden.
 
Back
Naar boven