Fitness Seller

Ziek/gestoord - 4 Vechtsporten En Nog Eens Bodybuilding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ja weet niet hoe ze dat noemen in Muay Thai :p maar toch 1 van de hoogste rankingen :p is lesgever dusja...

Mn excuses :p

dat kan eigenlijk elke boerenlul, maar er zijn wel diploma`s te behalen bij bv rings holland
 
Als het kan waarom niet maar behoud je rust je herstel verschrikkelijk laag zijn.

Dit is beter
ma: 18.15 Borst/Rug --- 1900-2000 Kickboxen

di: 18.00-19.15 Karate --- 19.15-20.30 Taekwondo (zelfde school)

wo: 18.15 Biceps/Triceps --- 1900-2000 Kickboxen

do: 20.00 Rust

vr: 18.30 Schouders ---- 1900-2000 Kickboxen/ Brazilian Jiu Jitsu(hangt van het seizoen af)

Dit zou ik doen om je herstel te waarborgen. waar doe je bjj?

In dezelfde sportschool als taekwondo en karate. BB doe ik in een andere sportschool, maar als ik bjj en de rest wil doen neem ik gewoon de trein die een minuut lopen van daar is :rolleyes:

Donderdag en weekend rust, das idd een betere planning ;)
 
bodybuilding maakt je langzamer, waarom zou je dat combineren met vechtsport, of houdt je van klappen vangen?
 
Bodybuilding heeft veel met rust te maken. Deze krijg je zo niet. Als je je geen zorgen maakt om de groei van je spieren maar wel kracht wil winnen... you go girl!
 
bodybuilding maakt je langzamer, waarom zou je dat combineren met vechtsport, of houdt je van klappen vangen?

Grotere spieren zorgen voor meer incassering, een botmens kan echt niet meer incasseren dan een spierbonk.

En als grote spieren zo slecht zijn, hoe komt het dat Mike Tyson zulke snelle klappen uitdeelde en wereldkampioen werd? Dat grote spieren langzamer maakt is al lang naar het rijk der fabelen...
 
Grotere spieren zorgen voor meer incassering, een botmens kan echt niet meer incasseren dan een spierbonk.

En als grote spieren zo slecht zijn, hoe komt het dat Mike Tyson zulke snelle klappen uitdeelde en wereldkampioen werd? Dat grote spieren langzamer maakt is al lang naar het rijk der fabelen...

Mike tyson was juist over zijn top toen hij veel zwaarder de ring in terugkeerde.

bodybuilding maakt inderdaad traag, teveel hoge reps en teveel intramusculair vocht. Train slow, get slow. Explosieve limitkrachttraining en krachtuithoudingstraining zal je alleen maar sneller maken.
 
ik doe hetzelfde, combi thaiboksen, taekwondo en bb al 2 jaar, gaat me goed af, wel is het bij mij zo dat als ik benen train dat ik er bij taekwondo gen reet uitkrijg.
 
ik doe hetzelfde, combi thaiboksen, taekwondo en bb al 2 jaar, gaat me goed af, wel is het bij mij zo dat als ik benen train dat ik er bij taekwondo gen reet uitkrijg.

Zijn je ervaringen goed :rolleyes:?
 
haha ja zijn goed, kan niet zonder allebei,zou ik gek worden
stats 95 k 1.89cm, dus lijd er niet onder,
 
ik doe hetzelfde, combi thaiboksen, taekwondo en bb al 2 jaar, gaat me goed af, wel is het bij mij zo dat als ik benen train dat ik er bij taekwondo gen reet uitkrijg.
squaten is de boosdoener, sinds m'n vriend squat heeft hij minstens een kwartier stretchen nodig eer hij spagaat en hoge trappen kan doen :D
 
ja precies, gelukkig zijn m'n benen behoorlijk fors dus hoef ik ze niet vaak te trainen mar je levert wel een hele hoop aan explosiviteit in.
 
Back
Naar boven