XXL Nutrition

Afslanken met eiwit! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Daisyelaine

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 sep 2007
Berichten
33
Waardering
0
Helloa,

Hierbij wil ik een site met jullie delen; Eiwitdieet | Proteinedieet | Slank met eiwit

Op deze site is een boek te downloaden waarin recepten staan, waarin ze vertellen welk voedsel goed en niet goed voor je is, waarom eiwitten eten zo belangrijk is, waarom veel mensen last hebben van het bekende jojo effect.

Het boek heet het e-book, nu nog gratis te downloaden, vanaf januari 2008 moet je het kopen,

Er komt ook een vervolg op het e-book namelijk; Whey of life

Ze geven ook een gratis starterspakket weg! Dit is naar aanleiding van het dieet dat je dan moet volgen en tevens een weblog bijhouden, zodat andere mensen kunnen lezen hoe je het eiwit-dieet ervaart!

Het boek is overzichtelijk, makkelijk te lezen en zit vol met nuttige informatie!

Je kunt op de site reageren en nog kans maken! Er is nog plek voor 1 winnaar! Ik heb deze site vorige week uitgevonden, gelijk gereageerd om kans te maken op het starters-pakket en ik ben een van de gelukkige die gewonnen heeft!

Interesse? Kijk snel! Op Eiwitdieet | Proteinedieet | Slank met eiwit

Let me know what you think!

Groeten!
 
ziet er op het eerste zicht niet slecht uit ...
 
Gewoon weer zo'n verkoopverhaal met veel dubieuze beweringen en claims over fantastische resultaten. Ze willen gewoon potten poeder verkopen.

Toch niet rechtstreeks, want je kan in principe eender welke whey of vitamines gebruiken.
Het ziet er op zich niet slecht uit om wat kilo's kwijt te raken maar het is en blijft een soort crash dieet
en je kan onmogelijk op bijna enkel en alleen shakes gaan leven.
 
dieten zuigen
 
Gewoon weer zo'n verkoopverhaal met veel dubieuze beweringen en claims over fantastische resultaten. Ze willen gewoon potten poeder verkopen.

Zo kan je het uiteraard bekijken, ik zelf denk van niet. Ze blijven in het boek ook herhalen: Niets hoeft, je doet het alleen voor jezelf!

Verder is het boek ook gratis te downloaden omdat ze vinden dat je er niet voor zou moeten betalen om tips te krijgen om af te vallen..

Ieder z'n eigen mening natuurlijk, maar het kan nooit kwaad om het boek door te lezen voor nuttige tips dacht ik zo..
 
dieten zuigen

Helemaal mee eens, maarja ik kan moeilijk lekker blijven eten en slank en strak blijven, het is het een of het ander.. gelukkig weet ik onderhand niet beter dan dat ik op me eten "moet" letten..
 
Toch niet rechtstreeks, want je kan in principe eender welke whey of vitamines gebruiken.
Het ziet er op zich niet slecht uit om wat kilo's kwijt te raken maar het is en blijft een soort crash dieet
en je kan onmogelijk op bijna enkel en alleen shakes gaan leven.

Lijkt inderdaad op een crash dieet, maar elke week mag je ook steeds meer eten bv; 1 boterham, een week later nog een boterham etc. ze helpen je wel met afbouwen, daarna moet je je eigen schema gebruiken wat jij denkt dat voor jou het beste is. Ik vond/ vind het wel een uitdaging..
 
Lijkt inderdaad op een crash dieet, maar elke week mag je ook steeds meer eten bv; 1 boterham, een week later nog een boterham etc. ze helpen je wel met afbouwen, daarna moet je je eigen schema gebruiken wat jij denkt dat voor jou het beste is. Ik vond/ vind het wel een uitdaging..

Datgene wat daar op een week staat qua eten, eten de meeste hier wel op één dag.
En ik geef grif toe, ik zou niet zolang op zo weinig vast voedsel kunnen leven.
Zoveel shakes, daar is je maag per slot van rekening zeker niet tevreden mee en het
thermische effect van voeding gaat hierdoor ook al compleet verloren.
 
Helemaal mee eens, maarja ik kan moeilijk lekker blijven eten en slank en strak blijven, het is het een of het ander.. gelukkig weet ik onderhand niet beter dan dat ik op me eten "moet" letten..
dieten zijn tijdelijk, wat ga je erna doen? jojo effect is niet ver weg dan
 
dieten zijn tijdelijk, wat ga je erna doen? jojo effect is niet ver weg dan

Dieten zijn tijdelijk inderdaad, ik zeg niet dat ik dieet, ik zeg wel dat ik op me eten let, en zorg dat ik de juiste voedingstoffen binnenkrijg en 6 maaltijden per dag eet..

Snoep, frisdrank, junkfood heb ik gelukkig allemaal afgeleerd, scheelt weer een hoop onnodige suikers en calorieen! ;)
 
Dieten zijn tijdelijk inderdaad, ik zeg niet dat ik dieet, ik zeg wel dat ik op me eten let, en zorg dat ik de juiste voedingstoffen binnenkrijg en 6 maaltijden per dag eet..

Snoep, frisdrank, junkfood heb ik gelukkig allemaal afgeleerd, scheelt weer een hoop onnodige suikers en calorieen! ;)
voila waarom post je dit dan? ;)
 
Wat een lariekoek weer. Dan is Burn the fat feed the muscle een veel beter boek.
 
Er zullen best mensen zijn die met dit dieet afvallen en met een succes verhaal komen. Maar of het op een goede, verantwoorde manier is dat is natuurlijk de vraag. er er zijn ook legio mensen die er niets aan hebben. Net als met elk ander dieet. Was voor de een werkt, werkt voor een ander niet. Maar dat wisten we al
 
ken best wel wat mensen die dit gedaan hebben en het werkt wel ;maar ja sommige vervallen dan weer in hun oude gewoontes en worden weer net zo dik ;het beste is gewoon een goed voedingsschema .
 
Er zullen best mensen zijn die met dit dieet afvallen en met een succes verhaal komen. Maar of het op een goede, verantwoorde manier is dat is natuurlijk de vraag. er er zijn ook legio mensen die er niets aan hebben. Net als met elk ander dieet. Was voor de een werkt, werkt voor een ander niet. Maar dat wisten we al

ken best wel wat mensen die dit gedaan hebben en het werkt wel ;maar ja sommige vervallen dan weer in hun oude gewoontes en worden weer net zo dik ;het beste is gewoon een goed voedingsschema .

:stupid:
 
Back
Naar boven