XXL Nutrition

verliefde vrouwen zijn behulpzamer

Bezoekers in dit topic

Who needs love when you've got breezah's & drugs.
 
Wel kenmerkend dat er vaak gezegd wordt dat als kerels een relatie hebben ze naar verloop van tijd zo passief als wat worden omdat de buit binnen is en ze er naar eigen idee niets meer voor hoeven doen.

Vrouwen worden verliefd op de vorderende coïtus, bij mannen gaat het ervan over. Het jaaggevoel, als dat succesvol is, is misschien wel de absolute climax.

Alles daarvoor is dan enkel nog stof.
 
Ja ik dacht dus ook dat mijn ex heel veel van me hield en die kwam met zo'n zelfde rede. en dat kan volgens mij indd niet als je echt van iemand houd. Maar ik denk wel dat je hetr met me eens bent dat vrouwen veel harder zijn als mannen...en ook vreemder. VOORBEELD: als een man en een vrouw samen op de bank zitten en de man heeft het koud, dan zet hij de verwarming aan. Als de vrouw het daarentegen koud heb dan zegt ze tegen de man: `Ik heb het koud, schat.' en dan moet de man maar begrijpen dat hij op moet staan om voor haar de kachel aan te zetten.
Ik denk dat mannen en vrouwen elkaar nooit zullen begrijpen en of er zoiets als echte liefde bestaat weet ik ook niet meer.

haha is idd wel zo :p vrouwen&subtielofvaagzijn :D
 
and we have a winner.......hmmm mijn vrouw doet nog alles voor mij..moet ze ook wel want anders:whip:








en nou maar hopen dat ze deze post niet leest:rolleyes:
 
Vandaar dat ik bloeddonor ben geworden:D
 
Vrouwen vallen te begrijpen maar wat er soms zoal in hun koppie omgaat en intrigerende redeneringen zijn vreemd.
 
god, als er iets dwars zit in een relatie, maak dat dan bekend en ga er iets aan doen zodat de relatie weer leuk verder kan verlopen. mensen zijn tegenwoordig ook zo ongelooflijk lui lijkt wel.
 
god, als er iets dwars zit in een relatie, maak dat dan bekend en ga er iets aan doen zodat de relatie weer leuk verder kan verlopen. mensen zijn tegenwoordig ook zo ongelooflijk lui lijkt wel.

So true.
Mensen willen geen moeite meer doen.


Maar we dwalen weer af.
 
niet, er werd gediscusseerd over onderwerpen wat de artikel had uitgelokt. jammer dat er zoveel sletten zijn en het wordt alleen maar erger:( vrouwen amputeren en mannen zorgen voor familiedrama's:o
 
niet, er werd gediscusseerd over onderwerpen wat de artikel had uitgelokt. jammer dat er zoveel sletten zijn en het wordt alleen maar erger:( vrouwen amputeren en mannen zorgen voor familiedrama's:o

:o


Mannen zijn ook sletten.
 
en daarom zijn we hier. maarjah, het is 2007 en wij mannen moeten maar het maar accepteren dat vrouwen zich steeds meer dominanter en sletteriger gaan gedragen. mannen moesten heel ver terug in de tijd hele dorpen vrouwen bevruchten en de vrouwen moesten daar maar voor zorgen. en zo hoort dat! het is toch niet voor niks dat vrouwen voor slet worden uitgemaakt ? en dat mensen het voor de man het heel normaal vinden ? ik denk echt dat ik ooit een vrouw zo gruwelijk afmaak dat ik in geschiedenisboeken komt te staan en vrouwen zich weer een beetje onderdaniger gaan gedragen en veel minder sletterig.
 
en daarom zijn we hier. maarjah, het is 2007 en wij mannen moeten maar het maar accepteren dat vrouwen zich steeds meer dominanter en sletteriger gaan gedragen. mannen moesten heel ver terug in de tijd hele dorpen vrouwen bevruchten en de vrouwen moesten daar maar voor zorgen. en zo hoort dat! het is toch niet voor niks dat vrouwen voor slet worden uitgemaakt ? en dat mensen het voor de man het heel normaal vinden ? ik denk echt dat ik ooit een vrouw zo gruwelijk afmaak dat ik in geschiedenisboeken komt te staan en vrouwen zich weer een beetje onderdaniger gaan gedragen en veel minder sletterig.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik jou altijd zo ontzettend grappig vind! :rolleyes:
 
Met warme broodjes, croissantjes maakt een man toch meer indruk op mij dan onodig dure aankopen. :D
 
Laatst bewerkt:
dank je! dit soort extreem domme uitlatingen zal wel te maken hebben met het stoppen met blowen. maar toch irriteer ik me eraan dat er zoveel meisjes zijn waarvan je denkt dat ze toch slim zijn maar ondertussen zich laten vernken door loverboys. daarnaast palen tegenwoordig veel meisjes alles wat los en vast zit. en vreemdgaan heb ik echt een hele grote dikke hekel aan. geen idee wat ik zou doen mocht het mij overkomen. slaan ? huilen en therapie volgen ? het maar accepteren, sletje dumpen en verder gaan met mijn leven ? telkens wanneer ik denk dat het een normaal meisje is doet ze weer iets waardoor ik nog veel meer haat krijg gericht op vrouwen. en dan heb ik het nog niet eens over vreemdgaan:p
 
jeffrey spreekt uit zijn enorme ervaring die hij heeft opgedaan in zijn 17 jarige leventje. Je klinkt wel een beetje als wanhopige maagd die niet krijgt wat die graag eens zou willen doen.

Straks kom jij in de geschiedenis boeken als werelds oudste maagd.
 
dank je! dit soort extreem domme uitlatingen zal wel te maken hebben met het stoppen met blowen. maar toch irriteer ik me eraan dat er zoveel meisjes zijn waarvan je denkt dat ze toch slim zijn maar ondertussen zich laten vernken door loverboys. daarnaast palen tegenwoordig veel meisjes alles wat los en vast zit. en vreemdgaan heb ik echt een hele grote dikke hekel aan. geen idee wat ik zou doen mocht het mij overkomen. slaan ? huilen en therapie volgen ? het maar accepteren, sletje dumpen en verder gaan met mijn leven ? telkens wanneer ik denk dat het een normaal meisje is doet ze weer iets waardoor ik nog veel meer haat krijg gericht op vrouwen. en dan heb ik het nog niet eens over vreemdgaan:p
je bent gewoon tot nu toe steeds de verkeerde vrouw tegengekomen;)
 
ik heb ondertussen als een coïtusleven GEHAD waar iedere jongen van mijn leeftijd nog over droomt. coïtus met milf's, lekkere wijfen. maar ik ben idd een zwaar gefrustreerd mannetje,,wil jij mij een beetje rustig maken op een sensuele manier ?
 
Ik wil je best een paar stompen geven op je ogen...
 
dank je! dit soort extreem domme uitlatingen zal wel te maken hebben met het stoppen met blowen. maar toch irriteer ik me eraan dat er zoveel meisjes zijn waarvan je denkt dat ze toch slim zijn maar ondertussen zich laten vernken door loverboys. daarnaast palen tegenwoordig veel meisjes alles wat los en vast zit. en vreemdgaan heb ik echt een hele grote dikke hekel aan. geen idee wat ik zou doen mocht het mij overkomen. slaan ? huilen en therapie volgen ? het maar accepteren, sletje dumpen en verder gaan met mijn leven ? telkens wanneer ik denk dat het een normaal meisje is doet ze weer iets waardoor ik nog veel meer haat krijg gericht op vrouwen. en dan heb ik het nog niet eens over vreemdgaan:p

Ik ben heel blij dat je het zelf inziet, dat siert je toch weer enigszins.

je bent gewoon tot nu toe steeds de verkeerde vrouw tegengekomen;)

Ik wilde precies hetzelfde zeggen.

ik heb ondertussen als een coïtusleven GEHAD waar iedere jongen van mijn leeftijd nog over droomt. coïtus met milf's, lekkere wijfen. maar ik ben idd een zwaar gefrustreerd mannetje,,wil jij mij een beetje rustig maken op een sensuele manier ?

Ik neem aan dat dit ook onder 'extreem domme uitlatingen' valt?
 
Back
Naar boven