AndroidHealthClinic

Arnolds workout routine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

plezant om te doen maar dan zal je toch heeel veeel moeten vreten en kuren
 
ik geloof hele maal niks van dat deze schema van Arnold is.
 
ik geloof hele maal niks van dat deze schema van Arnold is.

Die schema's Basic level I, II..enz wel, die komen uit zijn boek dat hij uitgebracht heeft. The modern bible of bodybuilding.
Heb die thuis liggen.
 
Hahaha luppie heeft de goldenroad naar brutal mass ontdekt.:D:D:D:D

Epic case of NO LIFE, NO IQ, NO MOTIVATION:D:D:D:D

geef het eens op jongen.

Je wordt nooit wat.
 
Ik had trouwens zo'n oud boek van arnold en die italian (Kan zo niet op de naam komen) Maar daar stonden lichter schema's in. Helaas ben ik dat boek kwijt 2dehands gekocht ooit bij een kringloop winkel

Franco Columbu.

Best een sterk mannetje.

Wereldrecords powerlifting
Bankdrukken 236 kg
Squat 297 kg
Deadlift 340 kg
 
Ik had ook een keer iets gelezen over dat boek zijn eetschema.
Maar ik vondt het maar een fage eetschema en die calorieenbom hele maal.
Als je zo bom elke dag neem word je in no time zo vet als een varken.
 
Hahaha luppie heeft de goldenroad naar brutal mass ontdekt.:D:D:D:D

Epic case of NO LIFE, NO IQ, NO MOTIVATION:D:D:D:D

geef het eens op jongen.

Je wordt nooit wat.

WTF ken ik jou jongetje :rolleyes:
I'm bigger than you :p
 
het lijkt me echt trainen op niks, zie er helemaal niks in. heeft ook de wetenschap niet aan zn kant zon methode.
 
Ik had trouwens zo'n oud boek van arnold en die italian (Kan zo niet op de naam komen) Maar daar stonden lichter schema's in. Helaas ben ik dat boek kwijt 2dehands gekocht ooit bij een kringloop winkel

Franco Columbo
 
daarom ook uitproberen

al gedaan, werkt niet. is gewoon keihard overtraining. mischien niet voor 1-2 weekjes maar ik zie dan nog er geen meerwaarde van in. mischien als plateubuster maar anders niet.
 
Ik had trouwens zo'n oud boek van arnold en die italian (Kan zo niet op de naam komen) Maar daar stonden lichter schema's in. Helaas ben ik dat boek kwijt 2dehands gekocht ooit bij een kringloop winkel


Jij bedoelt Franco Columbu:rolleyes:
 
Arnolds workout routine.

Arnold Schwarzenegger Bodybuilding Workout - Arnold Schwarzenegger Training Routine

Mon, Wed, Fri

Chest:
Bench press 5 x 6-10
Flat bench flyes 5 x 6-10
Incline bench press 6 x 6-10
Cable crossovers 6 x 10-12
Dips (body weight) 5 x failure
Dumbbell pullovers 5 x 10-12.

Back:
Wide-grip chins (to front) 6 x failure
T-bar rows 5 x 6-10
Seated pulley rows 6 x 6-10
One-arm dumbbell rows 5 x 6-10
Straight-leg deadlifts 6 x 15

Legs:
Squats 6 x 8-12
Leg press 6 x 8-12
Leg extensions 6 x 12-15
Leg curls 6 x 10-12
Barbell lunges 5 x 15

Calves:
Standing calf raises 10 x 10
Seated calf raises 8 x 15
Oneplegged calf raises (holding dumbbells) 6x12

Forearms:
Wrist curls (forearms on knees) - 4 sets, 10 reps
Reverse barbell curls - 4 sets, 8 reps
Wright roller machine - to failure

Abs:
½ hour of a variety of nonspecific abdominal exercises, done virtually nonstop.

huh 110 setjes ? (EN een half uur buikspieren (en dan nog belazerd zijn ook met een waardeloze set abs... arme man))
 
huh 110 setjes ? (EN een half uur buikspieren (en dan nog belazerd zijn ook met een waardeloze set abs... arme man))

dit is toch wel discutabel,vermits jay cutler ook zegt 4uren te trainen,wat doet hij dan in die 4uren??en er zijn meerdere profs die zeggen zoveel uren te trainen,mss alleen voor een wedstrijd,dat weet ik niet.Maar ik weet wel dat ik zo'n 20sets in een uur doe dus dit schema zou wel kunnen kloppen mits je veeel eet en kuurt natuurlijk.
 
dit is toch wel discutabel,vermits jay cutler ook zegt 4uren te trainen,wat doet hij dan in die 4uren??en er zijn meerdere profs die zeggen zoveel uren te trainen,mss alleen voor een wedstrijd,dat weet ik niet.Maar ik weet wel dat ik zo'n 20sets in een uur doe dus dit schema zou wel kunnen kloppen mits je veeel eet en kuurt natuurlijk.

en girly-weights gebruikt.
 
Back
Naar boven