XXL Nutrition

eerste homokoppel op dbb (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hehe,gelukkig hebben jullie mij over het hoofd gezien:o,claw is trouwens een leugenaar,die doete al met konijnen voor zn pubertijd!!!Kamelen heeft ie idd nog niet gehad,hij doete tot op heden alleen met dromedarissen.

Hehe,claw door de mand gevallen :D
 
Doet EricR niet mee ??? Heb trouwens uit betrouwbare bronnen vernomen dat Sanca pijnlijke ervaringen heeft en daarom tegen man-->man is :p
 
hey sanca :o voor jou schuif ik mn geloof gewoon opzij en laat ik elladushi vallen, je hebt zo'n mooi squatkontje gekregen!
:lick:

try mahan bro', i'm straight *zucht*
 
own vandaag gingen trainen slecht moest steeds aan je denken kreeg niks omhoog behalve mijn pik

best dat je een home gym hebt bro
 
ahh toen ik claw zijn stem hoorde moest ik bijna ni meer tillen aan mijn kruiwagen maar durfde het ni zeggen, bang om afgewezen te worden

ni meer bellen bro
 
Sanca op zijn top in de ontkenningsfase :cool:
 
overigens is het wel zo dat de meeste hetero bodybuilders er geen enkel bezwaar tegen hebben zich in de sauna van de sportschool door een andere jongen te laten ppen...
 
overigens is het wel zo dat ik er geen enkel bezwaar tegen heb om in de sauna van de sportschool me door een andere jongen te laten ppen...

je gaat veel naar de sportschool dan:p
 
ja... maar ik bedoelde mezelf niet met de bodybuilder hoor
ben meestal degene die pijpt :-P
 
Ja maar ik bedoelde vooral m'n eigen pielemanneke. Kom de laatste tijd er weinig aan toe om eens flink een zwengel aan mijn hengst te geven dus maakt mij niet uit of het nou een stofzuiger, yolanthe of een bodybuilder in de sauna is... zuigen they will.
:|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven