XXL Nutrition

Jarno Hams in finale WK Zuid Korea (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben er nu een aantal dagen weer.
En moet zeggen het gaat elke dag weer een stukje beter met m''n rug.
Vanmiddag nog weer eens naar de fysio vor een behandeling. Hopelijk kan ik zaterdag alweer wat onderdelen licht trainen.

Ik ben zelf wel redelijk tevreden achteraf.
Als ze de Busspull er niet uit hadden gehaald en ik de deadlift en Medley had kunnen finishen had er een top 9, misschien wel top 8 ingezeten.


De gehele ervaring heeft je waarschijnlijk nog sterker gemaakt Jarno. Toch gefeliciteerd en dr komen nog meer kansen!

Virastuyk!! **** gewonnen hij is de eerste die zowel de WSM als de IFSA titel binnen haalt, ongelofelijk sterk!!

Zydrunas en Koklyaev 11 reps op dead met 340kg...hahahaha. Waar moet dat in godsnaam heen?? Echt verschrikkelijk goed gewoon.

Poundstone 4e, super voor een eerste keer en hij is pas 25 of 26 volgens mij is dat echt iemand die hem nog wel is kan gaan winnen.

Al met al moet dit toch wel een heel mooi WK geweest zijn!
 
goed dat het al beter gaat jarno :)
en proficiat met je prestatie, de finale halen alleen al is niet iedereen gegeven!
succes met het herstel
 
Ben er nu een aantal dagen weer.
En moet zeggen het gaat elke dag weer een stukje beter met m''n rug.
Vanmiddag nog weer eens naar de fysio vor een behandeling. Hopelijk kan ik zaterdag alweer wat onderdelen licht trainen.

Ik ben zelf wel redelijk tevreden achteraf.
Als ze de Busspull er niet uit hadden gehaald en ik de deadlift en Medley had kunnen finishen had er een top 9, misschien wel top 8 ingezeten.

sterkte!!!!
 
Ben er nu een aantal dagen weer.
En moet zeggen het gaat elke dag weer een stukje beter met m''n rug.
Vanmiddag nog weer eens naar de fysio vor een behandeling. Hopelijk kan ik zaterdag alweer wat onderdelen licht trainen.

Ik ben zelf wel redelijk tevreden achteraf.
Als ze de Busspull er niet uit hadden gehaald en ik de deadlift en Medley had kunnen finishen had er een top 9, misschien wel top 8 ingezeten.

Mooi om te horen dat het weer beter gaat en je weer kunt trainen.
De omstandigheden die je overkwamen zijn gewoon overmacht, dus daar kun je voor jezelf ook niks aan veranderen.
Dus niet meer aan denken en vooruitkijken, concentreer je op de dingen die komen gaan.
 
Sterkte Jarno. Wat is de diagnose?
 
Bedankt voor de filmpjes, 11 herh met 340 kg deadliften, en 200 kg met het apollon wheel, onvoorstelbaar!
Mooi om te zien. :thumbs:
 
Mooi om dat nu al eens terug te zien.
Was toch wel weer prachtig om mee te maken.
 
Bedankt voor de filmpjes, 11 herh met 340 kg deadliften, en 200 kg met het apollon wheel, onvoorstelbaar!
Mooi om te zien. :thumbs:

die 200 apollon wheel was een military press, echt sick!

Mooi om dat nu al eens terug te zien.
Was toch wel weer prachtig om mee te maken.

damn, ik denk dat heel wat mensen jaloers op je zijn, ik in elk geval zeker, dat jij dat daar zo mocht meemaken en meedoen :)
 
Back
Naar boven