XXL Nutrition

Jay Cutler 4 days out!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hier zitten toch een bende seutjes en zeikers, Jay is nr1
 
nu nog wel, ofdat straks nog zo is is afwachten ;) it ain't over 'till the fat lady sings ;)
 
Put the pipe down, Jay is shaking in his boots.

Team coleman.
 
Ik vind het ook maar een slechte vergelijking.




























De gemiddelde koelkast heeft veel meer definitie en vasculariteit dan Jay.

Heb nooit begrepen waar deze vergelijking vandaan komt, maar ik heb zo'n vermoeden dat het met jaloezie te maken moet hebben :rolleyes:
 
Idd, dat er eindelijk eens een titelverdediger is zonder buikje en mét kuiten, na zoveel jaren. Moet pijn doen je favoriet net niet het record aantal opeenvolgende overwinningen te zien halen :sad:
 
Ronnie Coleman heeft natuurlijk wel mooie abs *kuch*, UFO alert!!!

Jay mag em weer pakken van mij!
 
Idd, dat er eindelijk eens een titelverdediger is zonder buikje en mét kuiten, na zoveel jaren. Moet pijn doen je favoriet net niet het record aantal opeenvolgende overwinningen te zien halen :sad:
Jay zonder buikje? ehhhh....... :p
vorig jaar zwijg ik van maar bv. 2005 was ronnie's taille echt beter dan die van Jay dus dat gelul slaat nergens op.
en ronnies kuiten hebben geen mooie vorm maar zijn hoogstwss dikker dan de meeste dbbers hun quads dus heel relatief imo :)

en de wedstrijd is nog niet afgelopen, kan nog altijd naar ronnie gaan of ... wie weet... victor, of mss zelfs iemand anders?
 
joh Jay heeft ook een vette pens als ie em ni inhoudt, zelfs Wolf heeft het
 
joh Jay heeft ook een vette pens als ie em ni inhoudt, zelfs Wolf heeft het
Dat noemen ze nou buikademhaling, niet te verwarren met GHbellyitis ;)
 
joh Jay heeft ook een vette pens als ie em ni inhoudt, zelfs Wolf heeft het

geen vette pens , eerder een bolle buik met een laag fat percentage en dikke buikspieren.en ze houden die buik niet altijd in.
 
Jay ingehouden:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jay niet ingehouden:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Ronnie vs jay op Olympia 2005:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

I rest my case...
 
geen vette pens , eerder een bolle buik met een laag fat percentage en dikke buikspieren.en ze houden die buik niet altijd in.
weet ik ook wel man man, denk je nou echt dat ik niet weet dat die gasten een bf van 3% hebben ofzo?????

@BigT wie heeft er nou moeite met de waarheid onder ogen zien? ;):p
 
tja en ronnies biceps zijn beter, zijn quads zijn beter (als hij goed hard komt), zijn V-shape is beter (en dat is nou gewoon zo, ook al heeft ie een gh-gut (die Jay ook heeft overigens)).... ik bedoel dudes, wat een gezeik toch, wacht ff af tot de wedstrijd gedaan is ja?
 
Back
Naar boven