MuscleMeat

YBF 14 oktober 2007, Nu al een groot succes! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

YBF

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 feb 2006
Berichten
48
Waardering
0
Beste Atleten,

Hierbij wil ik jullie allemaal bedanken voor het vertrouwen in de YBF. Dit jaar zullen er maar liefst 80 atleten en 7 dansteams deelnemen aan de NK op 14 oktober te Beverwijk! Super! Dit is een record aantal deelnemers! Alle atleten krijgen dit weekend nader bericht over de wedstrijddag. Voor alle supporters zorg dat je op tijd bent, wij hebben geen voorverkoop van kaarten en vol is vol i.v.m. veiligheidsredenen van het Kennemer Theater. Deuren theater open om 13.00 uur, aanvang NK 14.00 uur sharp! Entree 20,- euro,voor kinderen tot 12 jaar 10,- euro. Het YBF Team is er weer klaar voor, met elkaar zullen we er weer een gezellige en sportieve wedstrijd van maken! Alle atleten heel veel succes met jullie voorbereiding deze laatste weken.

Tot ziens in Beverwijk!;)

Met sportieve groet,
Your Body Federation
Diana Kamies
 
Laatst bewerkt:
wij komen zeker kijken.....
 
Ybf 2008!

Beste Atleten,

Zojuist heb ik de bevestiging van het Kennemer Theater ontvangen voor 2008.

Open N.K. Natural Body, Fitness & Free Style Dance 2008
Zondag 2 november!

Met sportieve groet,
Your Body Federation
Diana Kamies;)
 
:eek: :thumbup: Jullie hebben strakke en duidelijke agenda!!:) Goed voor de atleten om te weten!!;)
 
volgend jaar is wel ver weg,maar 14e kom ik wel ff kijken...
 
hmmm dan hoop ik maar dat ik nog kaartjes heb moet twee uur rijden en dan hoop ik niet voor niets te komen ......dus op tijd weg gaan.
 
hmmm dan hoop ik maar dat ik nog kaartjes heb moet twee uur rijden en dan hoop ik niet voor niets te komen ......dus op tijd weg gaan.

ze hebben speciale plekken voor invalide mensen ;) we zitten bij elkaar dus :p


edit: Lenn mag wel voor 10 euro naar binnen en ik niet :(
 
Beste Atleten,

Zojuist heb ik de bevestiging van het Kennemer Theater ontvangen voor 2008.

Open N.K. Natural Body, Fitness & Free Style Dance 2008
Zondag 2 november!

Met sportieve groet,
Your Body Federation
Diana Kamies;)

Tot dan :cool:
 
Beste Atleten,

Zojuist heb ik de bevestiging van het Kennemer Theater ontvangen voor 2008.

Open N.K. Natural Body, Fitness & Free Style Dance 2008
Zondag 2 november!

Met sportieve groet,
Your Body Federation
Diana Kamies;)

Dan zit ik weer met mijn kont in een zonnig land, free willy te temmen. Maar durf te wedden dat veel mensen zich nu al gaan inschrijven. :D
 
Misschien lompe vraag maar doen alleen Naturals mee?
Zoniet wil ik volgend jaar meedoen :P
 
hahaha peoples dan kom ik zeker weer kijken als jij meedoet zal jonko ook eens gaan pushen dat ie mee doet...
 
Misschien lompe vraag maar doen alleen Naturals mee?
Zoniet wil ik volgend jaar meedoen

Zie dat er een post bij zit voor een OPEN Wedstrijd op 6 april is dat niet wat dan!!!
 
Elke bond is officieel een Natural, maar de YBF is wat moeilijker zeg maar....
 
ik kom ook cker wle ff kijken zijn aardig wat deelnemers.
Vol is vol hoeveel kunnen in de zaal? Zal er dus vroeg heen moeten
 
Ik heb me ingeschreven, maar heb nog steeds geen informatie over de wedstrijddag ontvangen. Iemand anders wel?
 
dat is raar iedereen heeft afgelopen zondag de mail gehad...Maar hoorde wel dat er met de hotm ail wel meer waren die niet goed zijn overgekomen.
mail ff dan ybf@planet!!!
 
Back
Naar boven