XXL Nutrition

Mijn weg naar 800kg totaal

Bezoekers in dit topic

Yep, krijg jij voor je verjaardag zomaar eventjes 2 maanden voorsprong kado !

voorsprong? inhaaltijd bedoel je. En lap, die dikkerd doet weeral meer deadlift en overhead press dan ik.

voorsprong...
 
Woensdag 26 september

1) Strict Military Press
10 x 40
10 x 40
5 x 60
5 x 60
3 x 80
8 x 95kg PR!
10 x 80kg
10 x 80kg

2) 1-board Bench Press
5 x 60
5 x 60
3 x 100
3 x 120
3 x 140
0 x 160 haha sukkel
4 x 150kg PR!

3) HS chest-press in superset met HS iso-lateral Row
5 sets van 10-15reps van beide oefeningen

Hoppa lekkere training en voor de verandering eens een Rep PR op military press.

Met die 160kg op 1-board was wel iets raars gebeurd LOL ; beetje slordig bij de set-up en toen de baar de board raakte gleed ik precies van de bank, en toen was er niet veel drukken meer aan. Maar goed 4x150 is ook PR, en 3x140 voelde alsof ik 10 reps zou kunnen. Misschien had ik dat maar beter gedaan ;)

De push-pull supersets waren met weinig rust en met hoge hijg-factor. Pump is hierbij van minder belang dan het steeds langer kunnen doorgaan en vermoeidheidsgrens verleggen - toch ook cruciaal om in strongman-shape te komen.
 
De push-pull supersets waren met weinig rust en met hoge hijg-factor. Pump is hierbij van minder belang dan het steeds langer kunnen doorgaan en vermoeidheidsgrens verleggen - toch ook cruciaal om in strongman-shape te komen.

Samen met je geweldige circuitjes ben je hier dadelijk perfect op voorbereid!

met 10x140 mss geen 3x150 gedaan he;)
 
Samen met je geweldige circuitjes ben je hier dadelijk perfect op voorbereid!

I hope so !

Ik heb stilaan een schema in gedachten waarbij ik tijdens iedere hoofdtraining begin met normaal heavy-low rep work en eindig met iets dat zwaar op conditioning werkt.

BV op maandag eerst max effort squat, gevolgd door high-rep full squats met drop-sets à la Marunde. Op woensdag na overhead en bench : high-rep push-pull toestanden of giant sets (bv bench/row/shoulder press/pulldown allemaal zonder rust na elkaar wil ik volgende week proberen). Op vrijdag na heavy pulls een 'gym medley' met high-rep front squat/SLDL/clean & press. Of stilaan die medley uitbreiden met pull-ups en abs... Etc etc... mogelijkheden genoeg. Daarnaast inderdaad korte conditioning trainingen zoals ik nu bezig ben (kettlebells, BW drills, etc). Heel plezant allemaal in ieder geval.
 
Tering jantje! Respect!
 
Gaat de goede kant op met je voorbereiding op strongman.
 
haha érg netjes man !!! :thumb:
 
Vrijdag 28 september

Vandaag was flink lastig op het werk, ik was moe opgestaan ook en had heel de dag te weinig gegeten. Vanavond heb ik me toch nog redelijk kunnen opladen, uurtje gaan liggen, wat vitargo en koffie binnengekapt, met als gevolg toch nog een machtige training. Geen grote doorbraken, maar een lekker totaalvolume en een rug die heerlijk doortraint aanvoelt.

1) Barbell Rows

10 x 70
10 x 70
5 x 100
5 x 100
5 x 120
5 x 120

2) T-Bar Rows (old skool way, baar in een hoek)
5 sets van 8-15reps, tot 5 platen van 25kg op het uiteinde

3) Yates Rows
(straps)
10 x 70
8 x 110
8 x 130
10 x 150kg PR

4) Power Clean (tire bumpers)
5 x 53
3 x 83
3 x 83
1 x 103
1 x 113kg
geen snelheid/explosiviteit meer over om zwaarder te gaan...

5) Deadlift
5 x 70
5 x 70
3 x 120
3 x 150
3 x 170
3 x 190
3 x 210
8 x 220kg Rep PR
Best lekker op het einde van zo'n training
 
Sterke training weer. Wat zijn je doelen op korte termijn qua kracht?
 
brute training weer :thumb:
 
Mooi volume elke training weer! sterk bezig:D
 
Baar van 23 of 33 kilo?
 
Wat zijn je doelen op korte termijn qua kracht?

Morgen incline bench met 135-140kg.
Overmorgen 180-185kg front squat.
Op iets langere termijn : zie titel van dit log.
 
Back
Naar boven