MuscleMeat

Ramadan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Evolutie is wel iets meer geleidelijk gegaan natuurlijk en er zijn meer dan genoeg overgangsvormen aangetroffen. Het zij fossiel en soms zelfs nog in de huidige wereld.

Voor het bestaan van een god is totaal geen bewijs.[/QUOTE]

ben je al de profeten vergeten ? en de koran is voor mij al bewijs genoeg, de evolutie theorie word maar verder uitgewerkt terwijl er letterlijk honderde vragen onbeatwoord blijven die een zeer belangrijk bijdrage zouden hebben aan de evolutie theorie.
 
Evolutie is wel iets meer geleidelijk gegaan natuurlijk en er zijn meer dan genoeg overgangsvormen aangetroffen. Het zij fossiel en soms zelfs nog in de huidige wereld.

Voor het bestaan van een god is totaal geen bewijs.[/QUOTE]

ben je al de profeten vergeten ? en de koran is voor mij al bewijs genoeg, de evolutie theorie word maar verder uitgewerkt terwijl er letterlijk honderde vragen onbeatwoord blijven die een zeer belangrijk bijdrage zouden hebben aan de evolutie theorie.

Dat zeg ik ook echt de hele tijd, maar blijkbaar is dat voor sommigen moeilijk te begrijpen
 
wat voor tastbaar bewijs heb jij dan jij gelooft zeker dat je voorouder een vis was die het land op kroop en ineens een aap werd en toen kwamen er miljarden dezelfde mensen te voor schijn ?
de evolutie theorie is nog lang niet voltooid enkele zeer belangrijke vragen worden overgeslagen, het moet toch te verklaren zijn en zeker in deze tijd waarin we nu leven.

Eencelligen kunnen muteren naar meercelligen als het blootgesteld wordt aan veel energie. (basis van evolutieleer)
Aub, u tastbaar bewijs.

Epic knowledge van mij in 1 uur wetenschap in de week.:cool:
 
ben je al de profeten vergeten ? en de koran is voor mij al bewijs genoeg, de evolutie theorie word maar verder uitgewerkt terwijl er letterlijk honderde vragen onbeatwoord blijven die een zeer belangrijk bijdrage zouden hebben aan de evolutie theorie.

Ah ok, een profeet is een bewijs voor een god? Heden ten dage zouden we profeten waarschijnlijk opsluiten in een inrichting. Echt veel bewijs is het natuurlijk niet als een mens meent dat hij een boodschapper is van god.
 
Ah ok, een profeet is een bewijs voor een god? Heden ten dage zouden we profeten waarschijnlijk opsluiten in een inrichting. Echt veel bewijs is het natuurlijk niet als een mens meent dat hij een boodschapper is van god.



bang om de waarheid onder ogen te zien zeker??
:D:D:D
 
of ik het echt geloof ? als moslim wel lijkt mij

daarnaast hoor je vaak dat god straft wanneer heeft hij dat jouw verteld ?

jij zegt dus dat dit niet zo is en alle ziektes niet van god komen?
dat heb ik helemaal niet verteld misschien sterven goede moslims pijnloos wie weet ? en je word niet zomaar ziek (volgens mij ), allah (swt) is machtig!
je wordt niet zomaar ziek maar toch worden gelovigen precies met dezelfde regelmaat ziek als niet gelovigen ;) je spreekt jezelf tegen
 
hahahahhahahahahaha ja handig dat negatieve terugkoppeling systeem wat ze in de islam gebruiken :roflol::roflol: ben je te slim om erin te geloven, dan wil allah je niet :haha: meer meer meer :D

Verklaar eens een simpel feit:

Mensen die bidden & geloven sterven met precies dezelfde percentages aan ziektes etc. (als ongelovigen)

Niet zeggen dat ze dan later in de hemel wel lekker stuk taart krijgen als ze geloven, maar gewoon uitleggen waarom 'god' die gebeden niet aanhoord?


ook die verklaring staat uitgelegd in de Bijbel; het is nu eenmaal zo dat mensen allemaal hetzelfde zijn en dus dezelfde kans hebben op ziektes enz.

GOD hoort alle gebeden, alleen de beproeving is verschillend..........( hoelang hou je het vol om GOD te aanbidden, en hoelang durf je te vertrouwen op GOD: kijk naar het verhaal van Job!)
;)
 
je wordt niet zomaar ziek maar toch worden gelovigen precies met dezelfde regelmaat ziek als niet gelovigen ;) je spreekt jezelf tegen

zie mijn eerere post.....je bent en blijft mens, gelovig of niet!
 
Jezus rukte zich wrsch ook op hentai, de sloebert.
 
Ik ook broeder, ik ook
Hun wanhopige pogingen zijn toch nutteloos
Vergeet niet ''Allah misleidt wie hij wil en hij Leidt op de juiste weg wie hij wil (6:39;''


mijn GOD misleid niemand.......dat doet alleen de duivel!
 
deze post is goed voor:
- negatieve Karma, wegens belediging,
- rapportage, wederom belediging!
:mad:

Belediging? Waar heb je het over man! Doe normaal. Jezus was ook een sloeber, geen cent te makken en alleen een mooi verhaal om te verkopen.
Allah was er ook al zo een. Zelfs Jomanda doet het nu nog beter, die verdient er tenminste een hoop geld mee.

Negatieve karma zou je moeten krijgen voor het disrespect wat je toont aan andermans mening. Mijn mening is dat allah, god en jezus allemaal eikels, randmongolen en klootzakken zijn, als ze uberhaubt ooit bestaan hebben. Ze veroorzaken meer leed dan welzijn. En kom nou niet aanzetten met je hiernamaals, dat is zo'n dramaverhaal.............



"Waarom denken gelovigen toch altijd het monopolie op de waarheid te hebben?" (Hans Teeuwen)
 
Wel grappig dat de moslims nog van alles om de oren krijen in dit topic, maar Klusmier is blijkbaar niet goed meer voor respons, inmiddels al afgeschreven alszijnde niet-vatbaar voor redelijke kritiek.

Overigens wel weer een typerend zwaktebod van Spiertje door niet te reageren op BuilderB, die nota bene je complete verhaal onder de loep neemt.
 
Evolutie is wel iets meer geleidelijk gegaan natuurlijk en er zijn meer dan genoeg overgangsvormen aangetroffen. Het zij fossiel en soms zelfs nog in de huidige wereld.

Voor het bestaan van een god is totaal geen bewijs.

Oh nee? Alles heeft een reden toch?
Een auto heeft een fabrikant
een boek heeft een auteur
een huis heeft een architect
enz...

Waarom zou onze wereld niet gemaakt zijn door iemand? Veel mensen zitten echt te praten zonder er maar iets van af te weten. Eveneens niet voor niets dat zo vele mensen in god geloven. Pak gewoon es voor de gein een bijbel, Tora en koran en lees ze. De bijbel en tora zijn wel naderhand door de mens veranderd, daarom de koran, deze zal nooit veranderd (kunnen) worden.


Ik wil er verder niet op ingaan, als je zoiets wilt uitleggen moet je er echt dagen voor vrij maken, want het is niet uit te leggen in een paar uur.
 
Wat voor 'bewijs' is het als iemand roept dat hij door god is gestuurd? Wat voor bewijs is het als iets staat in een boek? Er zijn wereldwijd duizenden sektes die ook heilig geloven in een willekeurig ander verhaal. Waarom neem je die 'profeten' allemaal niet serieus en de profeten die de Islam verkondigen wel? Hoe weet je wie verzinsels predikt heeft en wie de waarheid spreekt?

Beseffen jullie dan niet dat als je ergens anders was opgegroeid je in een ander verhaal had geloofd? Zien jullie dan niet hoe toevallig het zou zijn als net júllie geloof waar is, terwijl vele miljoenen andere mensen er juist heilig van overtuigd zijn dat hún geloof het enige echte is?
 
Wel grappig dat de moslims nog van alles om de oren krijen in dit topic, maar Klusmier is blijkbaar niet goed meer voor respons, inmiddels al afgeschreven alszijnde niet-vatbaar voor redelijke kritiek.

Overigens wel weer een typerend zwaktebod van Spiertje door niet te reageren op BuilderB, die nota bene je complete verhaal onder de loep neemt.



ik kan best wat kritiek hebben, maar ga mijn geloof of GOD niet beledigen!!

respect = waardering.............geven & nemen!
;)
 
ik kan best wat kritiek hebben, maar ga mijn geloof of GOD niet beledigen!!

respect = waardering.............geven & nemen!
;)

Denk je niet dat god voor zichzelf kan opkomen?
 
Back
Naar boven