AndroidHealthClinic

buikspieren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dennisl20

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 sep 2007
Berichten
3
Waardering
0
hallo allemaal

ik train zins kort mijn buikspieren,maar voel niks. denk dat ik het verkeert doet. hebben julllie fots of een filmpje hoe je het beste kan trainen.

alvast bedankt
 
welke oefeningen doe je dan?
 
doe je ze verzwaard? overigens kan het goed dat je ze niet voelt. wil niet zeggen dat je ze niet hard genoeg aanpakt.
 
ik doe de oefening crunch.

maar heb algekeken ik ga niet vergenoeg omhoog.

@shutterspeed. hoe kan je ze verzwaarden
 
Als ik mijn buikspieren doe voel ik ze echt wel. Af en toe moet ik bijna kotsen van de kramp. je kan ze verzwaren door met crunches een gewicht op je te nemen, doe ze in sets van 4x8 en flink zwaar, want de buikspier moet hetzelfde getraind worden als elke andere spier, dus niet als voorbeeld 3x30 of 100 achter elkaar (is niet slecht hoor btw) je kan ook cable crunches doen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik ga het proberen .

bedankt voor de reacties
 
Als ik mijn buikspieren doe voel ik ze echt wel. Af en toe moet ik bijna kotsen van de kramp. je kan ze verzwaren door met crunches een gewicht op je te nemen, doe ze in sets van 4x8 en flink zwaar, want de buikspier moet hetzelfde getraind worden als elke andere spier, dus niet als voorbeeld 3x30 of 100 achter elkaar (is niet slecht hoor btw) je kan ook cable crunches doen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja dat heb ik ook begrepen dat je ze moet behandelen als elk andere spier dus 3x8 ofzo, maar bijna niemand doet zo weinig herhalingen in mijn sportschool.:p
Hmm eigenlijk zou ik ook elke week buik moeten doen:p
 
Ja dat heb ik ook begrepen dat je ze moet behandelen als elk andere spier dus 3x8 ofzo, maar bijna niemand doet zo weinig herhalingen in mijn sportschool.:p
Hmm eigenlijk zou ik ook elke week buik moeten doen:p

dat bedoel je toch niet in de zin van, dalijk val ik buiten de boot he hahaha!
 
dat bedoel je toch niet in de zin van, dalijk val ik buiten de boot he hahaha!


Tja, eigenlijk wel.
Iedereen doet het anders dan ik.
Maarja squatten kent ook niemand, binnenkantborst ken ik dan weer niet en zij allemaal wel:p
 
Tja, eigenlijk wel.
Iedereen doet het anders dan ik.
Maarja squatten kent ook niemand, binnenkantborst ken ik dan weer niet en zij allemaal wel:p

kerell???...wat boeit het dat andere het anders doen...jij zit hier op DBB, en krijgt bewijzen waarom je zoiets moet doen, die lui @ gym doen omdat ze ooit een keer vaag gehoord hebben dat ze iets 'zo' moeten doen...

als je ze 20 setjes bb curl en 20 setjes db curl ziet doen op een dag, heb je toch ook zoiets van: ****:eek:?...

waarom nu dan niet?
 
idd zoals A.L al aangeeft , behandelen als iedere andere spier !! 3x8 met verzwaring !
 
kerell???...wat boeit het dat andere het anders doen...jij zit hier op DBB, en krijgt bewijzen waarom je zoiets moet doen, die lui @ gym doen omdat ze ooit een keer vaag gehoord hebben dat ze iets 'zo' moeten doen...

als je ze 20 setjes bb curl en 20 setjes db curl ziet doen op een dag, heb je toch ook zoiets van: ****:eek:?...

waarom nu dan niet?
lol ik bedoelde het eigenlijk als grapje
even goede vrienden though:cool:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit vind ik persoonlijk een ongemakkelijke oefening.
De kunst zal het wel in de uitvoering zitten,
ga ik nog even op oefenen dus...
 
goed topic dit deed zelf eerst ook altijd 3 zetjes van 25 ofzo
maar zal nu gewoon 3x8 doen vanaf morgen
 
ik doe de oefening crunch.

maar heb algekeken ik ga niet vergenoeg omhoog.

@shutterspeed. hoe kan je ze verzwaarden


Bij een crunch pak ik altijd een halterschijf en die houdt ik achter mijn hoofd. Ik doe de crunch en die oefening dat je plat op je rug ligt en dat je gestrekte benen omhoog brengt.
 
Ik train ze drie keer per week.


8 reeksen van 20 (traag en goed aanspannen)
8reeksen van 30 (normaal en met gewicht)
8 reeksen van 30 (snel en met gewicht)

alle oneven nummers van setjes doe ik zijdelingse crunches, met afwisselend een normale crunch tussen (dus links, normaal, rechts, normaal, links, normaal,.....)
 
Ik train ze drie keer per week.


8 reeksen van 20 (traag en goed aanspannen)
8reeksen van 30 (normaal en met gewicht)
8 reeksen van 30 (snel en met gewicht)

alle oneven nummers van setjes doe ik zijdelingse crunches, met afwisselend een normale crunch tussen (dus links, normaal, rechts, normaal, links, normaal,.....)

zoals ik al zei het beste aanpakken met 3x8, zoals elke andere spier. ;) werkt het beste
 
Ff dit topic uppen.

Ik heb een vraagje,
ik ga 4x per week gaan trainen met een neef van mij.
Hij wilt zijn buikspieren beter zichtbaar laten worden,
maar hij wil niet dat zen buikspieren vooruit komen te staan.

Is cable crunches een goede oefening om je buikspieren beter zichtbaar te laten worden?


Hij heeft een bf van 13%,je ziet ze een beetje maar niet echt voldoende.



DBVB;)
 
Ff dit topic uppen.

Ik heb een vraagje,
ik ga 4x per week gaan trainen met een neef van mij.
Hij wilt zijn buikspieren beter zichtbaar laten worden,
maar hij wil niet dat zen buikspieren vooruit komen te staan.

Is cable crunches een goede oefening om je buikspieren beter zichtbaar te laten worden?


Hij heeft een bf van 13%,je ziet ze een beetje maar niet echt voldoende.



DBVB;)

Zichtbaar laten worden ? > Diëten en cardio is het antwoord..oja en niet vergeten te trainen:P
 
Back
Naar boven