XXL Nutrition

Favoriete scene allertijden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

traantjes gelaten bij die film, aangrijpend
 
de brandblusscene uit irreversible.

http://nl.youtube.com/watch?v=DSZWmvH0y0I
hoe zelfs de meest beschaafde mens in staat is om toe te geven aan zijn meest animale driften als wraak.

Die heb ik nog een keer gezien in een soort van B bioscoop achter een kroeg... wat een zieke zieke film was dat zeg

Heerlijk gewoon:D

Volgens mij is hij net daarna nog verboden ook...
 
Die heb ik nog een keer gezien in een soort van B bioscoop achter een kroeg... wat een zieke zieke film was dat zeg

Heerlijk gewoon:D

Volgens mij is hij net daarna nog verboden ook...

ja zieke film, gezien op dvd:eek:
 
Was in een homo tent...

Volgens mij was dat die verkrachter van zijn vrouw ofzo... weet et niet meer zo g oed, is alweer wat jaartjes geleden!!


Wil em best nog een keer zien.. kan hem nergens vinden op dvd ofzo.
 
Was in een homo tent...

Volgens mij was dat die verkrachter van zijn vrouw ofzo... weet et niet meer zo g oed, is alweer wat jaartjes geleden!!


Wil em best nog een keer zien.. kan hem nergens vinden op dvd ofzo.

heb hem gewoon gehuurd op dvd toen hij uitkwam:D
 
Was in een homo tent...

Volgens mij was dat die verkrachter van zijn vrouw ofzo... weet et niet meer zo g oed, is alweer wat jaartjes geleden!!


Wil em best nog een keer zien.. kan hem nergens vinden op dvd ofzo.

Hij is wel degelijk op DVD te verkrijgen; maar ik hoef em voorlopig echt niet terug te zien. Ondanks een hoge waardering staat hij op mijn 'not to see'-list, echt weerzinwekkend.
 
die scene van grease vinnek ongelooflijk vet :D
 
de messenscène in de ondergrondse ruimte van V For Vendetta vind ik zeer vet :D
 
Die laatste zin vind ik de beste, "No. No, **** you, Montgomery Brogan. You had it all, and you threw it away, you dumb ****!"
 
Sommige links doen het niet jongens......This video has been removed due to terms of use violation...o.a van jonko ,RobertK ,spiertje16.
 
Laatst bewerkt:
YouTube - Apocalypse Now Clip

Deze is ook super. Op de melodie van Wagner’s “Die Walkure” en met de memorabele woorden: 'I love the smell of napalm in the morning.'
 
Geen superacteerwerk, maar in de context van de film wel een superscene, en zo-ie-zo een klassieker:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verder het end scene vd Butterfly effect is ook goed.

En deze uit A Bronx Tale, helaas kon ik de aansluitende scene niet vinden. Want dat is echt een prachtig stukje film.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het fragment uit Face/Off, dat Nicholas Cage in de gevangenis in gevecht raakt en schreeuwt: "I'm Castor Troy" ook goed. Helaas niet kunnen vinden.
 
Back
Naar boven