XXL Nutrition

Voor welk PR ga je vandaag ?

Bezoekers in dit topic

3de keer front squatten: 110 x 2. Rest van de training ging ook goed! Was dus erg tevreden :D

Ow en Sanca pas maar op met je 125 - 2 :P
 
pr op de deadlift lijkt me wel wat,doe hem vandaag net onder de knie,ik hoop met 260 kg!
 
Succes dutchstrenght :thumb:

Ik ga vandaag kijken wat ik op de incline bench kan... Doe die oefening te weinig dus ben benieuwd.
 
vanavond probeer ik 320 te buigen.
90kg bodyweight
 
Ik ga vanavond voor een rep-PR @ 85kg op de bench.
 
Succes dutchstrenght :thumb:

Ik ga vandaag kijken wat ik op de incline bench kan... Doe die oefening te weinig dus ben benieuwd.

Die valt mij altijd erg tegen. Vooral als de incline bench een beetje te incline is:o.
 
Ik ga zo voor een deadliftpr.
 
Die valt mij altijd erg tegen. Vooral als de incline bench een beetje te incline is:o.

Ja klopt, en helaas is die in mijn gym wel erg incline :(


Wacht even!!! Ik bedenk me net ik kan ook in het squat rack gaan bank drukken :D
Shit ik ben slim :rocknana:
 
Ja klopt, en helaas is die in mijn gym wel erg incline :(


Wacht even!!! Ik kan ook in het squat rack gaan bank drukken :D
Shit ik ben slim :rocknana:

Goed plan. Alleen komen dan grote boze DBB members die 'een hekel hebben aan mensen die andere dingen doen dan squatten in het squatrek'. Dus be carefull.
 
Ow daar maak ik me geen zorgen over, ik train in een GAY CENTER. (Maar ze hebben wel squat, bench, incline bench, DB´s t/m 40 en genoeg kabels en smith dus) Ik ben waarschijnlijk een van de sterkere in de gym terwijl mijn stats ech niet super zijn. Dus weinig volk dat het squat rack gebruikt. Plus dat ik geen curls in het rack doe :roflol:
 
Vandaag is het precies drie weken geleden dat ik dit topic opende, vanwege mn onrust in verband met front squat.
In mn conjugate squat systeem is het dus vandaag weer de beurt aan front squat, en ik ben even onrustig als toen.

Vorige keer was 175kg, dat PR moet eraan vanavond.
Al was het maar om Monsterstrength te kloten ;)
 
Vananavond eens voor een nieuw clean&press PR gaan.
We gaan dan voor de 115kg.
Wellicht kan ik ook een stricte 100kg MP wel halen vanavond. (vorige week failde die nog net)
 
Vandaag is het precies drie weken geleden dat ik dit topic opende, vanwege mn onrust in verband met front squat.
In mn conjugate squat systeem is het dus vandaag weer de beurt aan front squat, en ik ben even onrustig als toen.

Vorige keer was 175kg, dat PR moet eraan vanavond.
Al was het maar om Monsterstrength te kloten ;)


Dus vanavond zien we 180kg frontsquat in je log?
 
Ik ga voor de 150 kg 4-5 x squat
 
Vandaag is het precies drie weken geleden dat ik dit topic opende, vanwege mn onrust in verband met front squat.
In mn conjugate squat systeem is het dus vandaag weer de beurt aan front squat, en ik ben even onrustig als toen.

Vorige keer was 175kg, dat PR moet eraan vanavond.
Al was het maar om Monsterstrength te kloten ;)

succes ermee! :)
 
Vandaag is het precies drie weken geleden dat ik dit topic opende, vanwege mn onrust in verband met front squat.
In mn conjugate squat systeem is het dus vandaag weer de beurt aan front squat, en ik ben even onrustig als toen.

Vorige keer was 175kg, dat PR moet eraan vanavond.
Al was het maar om Monsterstrength te kloten ;)

Gaan ! 180-185kg lukt u wel, zolang het in het koppeke goed zit !
 
Vandaag wat rep PR's op de bench, ging als volgt:

20xstang
10x50kg
8x85 = PR
5x90 = PR
10x80

8x30kg incline dumbbell press na benchen is volgens mij ook een PR.

Gaat de goede kant op. Tijdje helemaal niet benchen en focus op incline heeft me goed gedaan.
 
Back
Naar boven