MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ja toch de fighter.

Ben met een belg in onderhandelingen over wat onderdelen al. Misschien dit weekend al berg onderdelen ophalen. Leuk winter project.
 
Ja toch de fighter.

Ben met een belg in onderhandelingen over wat onderdelen al. Misschien dit weekend al berg onderdelen ophalen. Leuk winter project.

Dat zeker idd. Ben benieuwd wat je binnen haalt. Wel leuk om met verschillende kappen te klooien, achterkantje van een R1 (2003), tank van een gsxr, speed triple koplampen, ja ik zie het zo voor mij :p:cool::D
 
Gaat de Capoe zijne Gixxer ombouwen naar ne street fighter mss ?
 
Nee man, ga mijn 1000 niet ombouwen, dies gek.

Ben in onderhandeling over GSXR750 van 2001 met een belg vlakbij Antwerpen.
 
dit weekend of volgend weekend kan ik Streetfighter project gaan ophalen al ;)

zojuist gebeld erover.
 
Mijne maat heeft zijne Gsx-R 750 van 2006 onlangs ook weg gedaan, heb ook getwijfeld om hem over te houden.
Bolt wel wat beter dan mijn R6'ke, maar heb hem laten schieten.
 
Zie je capoe, vette bike eh :D Je verhaal doet me volledig denken aan mijn ervaring met de duke, wel had ik een model met e volledige uitlaatlijn van akrapovic :D die is echt vet! dat geluid :bierbang: :bierbang:

Van trillende voetsteunen heb ik wel geen last gehad, en ik heb er een kleine 200km mee gereden...

Ik heb trouwens nog een bon liggen voor een testrit met een superduke (met akra's) :D
 
Leuke review Capoe... Wacht echt met smart op mijn volledig rijbewijs om zelf ook wat meer te kunnen testen
 
Ben momenteel trouwens aan het kijken naar een schademotor... Morgen deze gast eens bellen om te vragen welke schade er allemaal is (handelaar):

2001, 35000km, glijschade rondom, rijbare schade

vraagprijs 3750, als ik zo voor 4,5k een Gixer uit 2001 kan rijden ben ik gelukkig :).. Mss dat ik een kappenset van iemand overneem, blauw wit, incl. tank, maar daar moet ik daarna nog over handelen

(foto van de 'mooie kant')
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
wees voorzichtig met schade. dingen hebben altijd meer schade als je verwacht.

Kijk ook even in he tbuitenland naar motoren, kun je ook er ook een goedkoper aanschaffen.
 
Rondom glijschade??
Dus hij is een keer tijdens de val van de ene naar de andere kant gekanteld?
Dan is er vele meer in de hand dnek ik, want dat is dan behoorlijk hard gegaan.
 
Rondom glijschade??
Dus hij is een keer tijdens de val van de ene naar de andere kant gekanteld?
Dan is er vele meer in de hand dnek ik, want dat is dan behoorlijk hard gegaan.

idd , dacht ik ook al aan ! of hij moet 2x gevallen zijn :D

Maar zoals gezegd word kun je in bvb duitsland ook eens kijken voor een bike , de kosten om een motor in te voeren zijn lange na niet zo hoog als voor een auto ;)
 
idd , dacht ik ook al aan ! of hij moet 2x gevallen zijn :D

Maar zoals gezegd word kun je in bvb duitsland ook eens kijken voor een bike , de kosten om een motor in te voeren zijn lange na niet zo hoog als voor een auto ;)

In DLD heb ik al gekeken, dat is momenteel niet echt veel goedkoper dan hier... Ik heb er ook al aan gedacht dat dit mss een circuitfiets is geweest en dat hij 2 keer is gevallen...

Het is klote dat de andere kant er niet op staat...
 
Ik heb er met iemand over gesproken die dit soort dingen nog wel eens doet.. Er waren een aantal kleine dingetjes die mij hebben doen beslissen het niet te doen

- Ruitje dashboard.. Als ik die niet los kan krijgen? Moet ik een heel nieuw dashboard kopen, dat wordt wss duur...
- Die gast doet wss weinig van de prijs af, is te duur
- Dat hij wss over de kop is gegaan, voorspelt motorisch niet veel goeds...

Volgens die gast moest ik het niet doen, geen slimme beslissing (hij koopt vaker schademotoren, kocht nog een CBR600F op het moment dat ik er was )

Ik kan beter naar eentje zoeken met iets meer zekerheid, zoals bijv. de GSXR750 die hier staat
Marktplaats.nl - de advertentiesite van Nederland
 
Laatst bewerkt:
Ik zou geen schade motor nemen als eerste bike, is leuk als extra bike om op te knappen. Voor het zelfde geld blijkt er een scheur in het frame te zitten waar je later pas achterkomt etc.. Verborgen schade is nogal waarschijnlijk bij schade fietsen.
 
Ik zou geen schade motor nemen als eerste bike, is leuk als extra bike om op te knappen. Voor het zelfde geld blijkt er een scheur in het frame te zitten waar je later pas achterkomt etc.. Verborgen schade is nogal waarschijnlijk bij schade fietsen.

Had het inderdaad ook bij mijn zx6r , na de val nog 2000km doorgereden toen viel de versnellingsbak in honderden...gelukkig had ik nog de keus om hem op te laten kopen via de verzekering.
 
ik ga binnekort mijn moto kopen (25kw)
wat zijn de beste moto's voor wat mee te stunten (wheelie's enz..)
en toch wat snelheid halen?!en goed handelbaar zijn
ik rijd nu met een aprilia rs(72cc race haalt zo'n 135km/h) en rijd ook nog met een 250cc cross.
wat raden jullie aan
mij budget is iets van een 3000 - 3500eur
 
Back
Naar boven