MuscleMeat

Iemand ervaring met de volgende whey's? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TheLordTaketh

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 jan 2006
Berichten
345
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Als jullie zouden moeten kiezen tussen 1 van de volgende whey's, welke zouden jullie dan nemen? Iemand ervaring met 1 van beiden?

Exclusive Whey NEW FORMULA (Body & Fit Sportsnutrition) || Body en Fit Shop

of

BodyLab.nl is de meest voordelige WEBSHOP voor sportvoeding en afslankproducten. Beste kwaliteit! Mega goedkoop!! Bodylab assortiment; BSN, BBeX, Axis labs, universal, NVE, en meer..;

Ik neig meer toe naar het eerste omdat het 10 euro cheaper is. Op de doos van de eerste whey zie ik wel 'ion exchange' staan, wat wel minder is dan...
 

Jij moet ook altijd reklame voor XXL maken he.. krijg je daar geld voor ofzo (serieus, want dit doet niemand uit tevredenheid)


OT: ik zou voor bodylab gaan , zat net een shakie te drinken ervan. Goed oplosbaar, goede smaak, goede prijs kwaliteit verhouding, goede eiwit verhouding voor een whey.

Ik ben er meer dan tevreden mee.
 
Jij moet ook altijd reklame voor XXL maken he.. krijg je daar geld voor ofzo (serieus, want dit doet niemand uit tevredenheid)


OT: ik zou voor bodylab gaan , zat net een shakie te drinken ervan. Goed oplosbaar, goede smaak, goede prijs kwaliteit verhouding, goede eiwit verhouding voor een whey.

Ik ben er meer dan tevreden mee.

Ja ik krijg 1000euro per post.

Maar vergelijk eens de whey van Bodylab en XXL. In die van XXL zit net ff wat meer eiwit en wat minder koolhydraten. Dus waarom zou je dan voor Bodylab gaan en niet voor XXL ??? (want dan heb je ook goed oplosbaar, goede smaak, en een nog betere prijs kwaliteit verhouding)
 
Ja ik krijg 1000euro per post.

Maar vergelijk eens de whey van Bodylab en XXL. In die van XXL zit net ff wat meer eiwit en wat minder koolhydraten. Dus waarom zou je dan voor Bodylab gaan en niet voor XXL ??? (want dan heb je ook goed oplosbaar, goede smaak, en een nog betere prijs kwaliteit verhouding)

onzin, bodylab heeft meer eiwitten en een beetje meer kh. XXL is ook nog eens duurder en bij bodylab krijg je er een gratis shakebeker.

Jij blijft toch maar subjectief bezig over XXL/ of krijgt ervoor betaald.
 
onzin, bodylab heeft meer eiwitten en een beetje meer kh. XXL is ook nog eens duurder en bij bodylab krijg je er een gratis shakebeker.

Jij blijft toch maar subjectief bezig over XXL/ of krijgt ervoor betaald.

Gaan we weer:

XXL Whey
Eiwit 80 g (84 g op droge stof)
Koolhydraten 4 g
Vet 3 g

Bodylab:
Eiwit 83 g op droge stof
Koolhydraten 7 g
Vet 3,7 g

Dus XXL meer eiwit, minder kh en minder vet. Kom hier dus niet lullen over betere kwaliteit/prijs verhouding of subjectief bezig zijn. Feiten daar gaat het om.. ;)

En 10kg is bij beide €149,95.
 
Gaan we weer:

XXL Whey
Eiwit 80 g (84 g op droge stof) Op de site staat toch echt alleen vermeld dat het 80 gr is (en NIET 84 g op droge stof)
Koolhydraten 4 g
Vet 3 g

Bodylab:
Eiwit 83 g op droge stof
Koolhydraten 7 g
Vet 3,7 g 0,7 gram vet per 100 gram is niets, dus waar praten we over.

Dus XXL meer eiwit, minder kh en minder vet. Kom hier dus niet lullen over betere kwaliteit/prijs verhouding of subjectief bezig zijn. Feiten daar gaat het om.. ;)

En 10kg is bij beide €149,95. Hij wil 5 kg, en daar krijgt hij een shakebeker bij bij bodylab en is nog eens een paar euro's goedkoper uit en hoeft ook geen verzendkosten te betalen.

Ik zie dus toch niet waarom hij voor XXL moet kiezen. Jij geeft toch alleen maar onzinfeiten.
 
Duidelijker kan ik het niet voor je maken. Als je het nu nog niet begrijpt (of beter gezegd, wil begrijpen) houdt het op...

Zou bijna denken dat je bij Bodylab werkt.. ;)
 
Duidelijker kan ik het niet voor je maken. Als je het nu nog niet begrijpt (of beter gezegd, wil begrijpen) houdt het op...

Zou bijna denken dat je bij Bodylab werkt.. ;)

Haha, ik heb precies hetzelfde gevoel bij jou.

Ik wil niet graag reklame maken voor welk merk dan ook maar deze keer doe ik het alleen om jou de mond te snoeren. En dat is aardig gelukt , denk ik :D
 
Oke jij snoert mij de mond haha
 
Bodylab verstuurd gratis, doet XXL dit ook? ???
 
Ik wil niet graag reklame maken voor welk merk dan ook maar deze keer doe ik het alleen om jou de mond te snoeren. En dat is aardig gelukt , denk ik :D

:D
 
ik zou geen 1 van de 2 nemen:D:p
 
Ja ik krijg 1000euro per post.

Maar vergelijk eens de whey van Bodylab en XXL. In die van XXL zit net ff wat meer eiwit en wat minder koolhydraten. Dus waarom zou je dan voor Bodylab gaan en niet voor XXL ??? (want dan heb je ook goed oplosbaar, goede smaak, en een nog betere prijs kwaliteit verhouding)

heb je geen koolhydraten nodig denk je...???
 
Designer whey is beter. MuscleTech, Dynamatize... etc.

Maar goed, als dat niet in je budget past, kan je beter idd een huismerk pakken. Dan maakt het niet zoveel uit welke je pakt. Allemaal goed

Brutez hou toch eens op met dat subjectieve XXL-Nutri gedoe. Overal waar iemand op een advies vraagt voor supplementen kom je met XXL dingen aanzetten.:p
 
ik heb nu de vanilla van body en fitshop smaak en oplosbaarheid zeer goed! prijs uiteraard ook! die 5kg
 
Back
Naar boven