XXL Nutrition

Enquete; vindt jij je eigen poep stinken (1 bezoeker)

Vindt jij je eigen poep stinken?

  • Ja

    Stemmen: 24 45,3%
  • Nee

    Stemmen: 29 54,7%

  • Totaal stemmers
    53

Bezoekers in dit topic

Loo

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2004
Berichten
15.710
Waardering
665
Het is weer eens tijd voor een wetenschappelijk onderzoek onder bodybuilders.

Na, "hoe veeg jij je reet af", "hoe plas je met een stijve lul", en nog wat hoogwaardige onderzoeken is het nu tijd voor deze enquete.

"soms" is geen optie in deze enquete, want je hebt natuurlijk altijd dagen dat je nr.2 erger of minder stinkt.

Stemmen maar mensen!
 
Ja, maar meestal pas 10 minuten daarna als ik toevallig de badkamer weer in moet (waar de WC dus ook is). :D
 
Ja, maar meestal pas 10 minuten daarna als ik toevallig de badkamer weer in moet (waar de WC dus ook is). :D

maar ben je niet stiekem een beetje trots en haal je je neus ff extra op?

en hoop je vooral dat je medebewoners het ruiken?

want als dat het geval is verafschuw je je eigen geur eigenlijk niet en vindt je het stiekem toch niet stinken....

het is een beetje een filosofisch gebeuren deze enquete, en je moet jezelf diep in je hart kijken wil je een eerlijk antwoord geven...
 
wat een topic weer, natuurlijk stinkt poep, tenzij je een onderbroeken fetish hebt zoals Jan Smit:rolleyes:
 
Heerlijk die geur! Ben er best trots op :D
 
153489000_c5aad3079a.jpg


nee , ik vind het heerlijk.ik heb dankzij broodjes poep veel massa gekregen.er zitten meer eiwitten in dan een bak kwark.:p
 
nee mijn poep geurt naar roosjes met een vleugje lavendel
 
hahahaha nee ik stink niet....echt niet.
 
Ik vind mijn eigen poep ook niet stinken hoor.

Laat ik het zo zeggen, als iemand anders dezelfde geur zou produceren en ik zou daarna de wc in stappen, dan zou ik wreed over m'n nek gaan.
Maar omdat het van mezelf is vind ik het niet stinken, ik wacht soms extra lang met doortrekken en dan hoop ik dat er kort na mij iemand naar de wc gaat.
Dan is m'n dag weer goed, als ik iemand anders wild om zich heen hoor spuiten met luchtverfrisser.
 
Ik vind mijn eigen poep ook niet stinken hoor.

Laat ik het zo zeggen, als iemand anders dezelfde geur zou produceren en ik zou daarna de wc in stappen, dan zou ik wreed over m'n nek gaan.
Maar omdat het van mezelf is vind ik het niet stinken, ik wacht soms extra lang met doortrekken en dan hoop ik dat er kort na mij iemand naar de wc gaat.
Dan is m'n dag weer goed, als ik iemand anders wild om zich heen hoor spuiten met luchtverfrisser.

hahah, ik vind het ook niet stinken, maar het is ook niet zo dat ik het echt super lekker vind.
 
Ik vind mijn eigen poep ook niet stinken hoor.

Laat ik het zo zeggen, als iemand anders dezelfde geur zou produceren en ik zou daarna de wc in stappen, dan zou ik wreed over m'n nek gaan.
Maar omdat het van mezelf is vind ik het niet stinken, ik wacht soms extra lang met doortrekken en dan hoop ik dat er kort na mij iemand naar de wc gaat.
Dan is m'n dag weer goed, als ik iemand anders wild om zich heen hoor spuiten met luchtverfrisser.

Waarom trek je uberhaupt door dan???
 
Gezonde poep hoort niet te stinken. Of mss zeg ik beter als je gezond bent stinkt je poep niet.
 
I :heart: DBB!!! :roflol:

On-Topic: nee mijn poep stinkt niet, mijn scheten over het algemeen ook niet, mr er zijn uitzonderingen :D
 
vindt jij ? Omg :roflol:

Natuurlijk vind ik mn lichaams eigen geuren lekker ruiken :D
 
Jij vindt
Vind jij...?

bij inversie laten we de t vallen, simpel toch :)
 
nee ik vind me eigen poep niet stinken, maar heb er geen plezier in als andere over hun nek gaan van mijn ontlasting.
 
Dat verdient een strontje!
 
Back
Naar boven