XXL Nutrition

vraagje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

69raywwf

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
25 okt 2005
Berichten
660
Waardering
0
Ik zit nu te lezen en merkte op dat ik al 3 personen in de leeftijd van 21 tot 26 had ( en het zullen er veel meer zijn ) die nog vrij weinig getraind hebben, waarvan het gewicht ten opzichte van het lichaam nog er laag is, die al beginnen met kuren.
Is dat wel verstandig?
Nu heb ik het zelf nooit gebruikt, maar zat toen ik zo oud was ook heftig aan het trainen, maar heb nooit gedacht aan dit soort spullen.
Is het niet verstandiger om eerst een flink aantal jare te trainen, en als je merkt dat er bijna niets meer bijkomt om dan aan dit soort spullen te denken.
Of is de informatie tegenwoordig zo goed dat er geen lichamelijke problemen meer zijn, ( ik bedoel de dingen die je altijd ziet of hoort ).
 
is ook niet verstandig maar ja wat doe je eraan als iemand in zijn kop heeft zitten om te kuren is dat er niet zomaar uit he;we zeggen wel dat het niet slim is maar of ze dan luisteren is een ander verhaal.
 
Ik vind dat je eerst het maximale uit jezelf moet halen dmv goede voeding en keihard trainen.
 
Ik zit nu te lezen en merkte op dat ik al 3 personen in de leeftijd van 21 tot 26 had ( en het zullen er veel meer zijn ) die nog vrij weinig getraind hebben, waarvan het gewicht ten opzichte van het lichaam nog er laag is, die al beginnen met kuren.
Is dat wel verstandig?
Nu heb ik het zelf nooit gebruikt, maar zat toen ik zo oud was ook heftig aan het trainen, maar heb nooit gedacht aan dit soort spullen.
Is het niet verstandiger om eerst een flink aantal jare te trainen, en als je merkt dat er bijna niets meer bijkomt om dan aan dit soort spullen te denken.
Of is de informatie tegenwoordig zo goed dat er geen lichamelijke problemen meer zijn, ( ik bedoel de dingen die je altijd ziet of hoort ).

blablabla wat is nu je punt? waarom stel je deze retorische vragen?
het is NOG verstandiger helemaal niet te kuren...
 
Ik zit nu te lezen en merkte op dat ik al 3 personen in de leeftijd van 21 tot 26 had ( en het zullen er veel meer zijn ) die nog vrij weinig getraind hebben, waarvan het gewicht ten opzichte van het lichaam nog er laag is, die al beginnen met kuren.
Is dat wel verstandig?
Nu heb ik het zelf nooit gebruikt, maar zat toen ik zo oud was ook heftig aan het trainen, maar heb nooit gedacht aan dit soort spullen.
Is het niet verstandiger om eerst een flink aantal jare te trainen, en als je merkt dat er bijna niets meer bijkomt om dan aan dit soort spullen te denken.
Of is de informatie tegenwoordig zo goed dat er geen lichamelijke problemen meer zijn, ( ik bedoel de dingen die je altijd ziet of hoort ).

And your point is???:rolleyes:
 
Hoezo...en mijn punt is, het is gewoon een vraag, of voelen jullie je aangevallen.
Want dat is niet mijn bedoeling.
Als het gewoon op de goede manier gebruikt safe is waarom niet.
Toen ik 21 was was er nog geen internet en geen forums en dus weinig info over anabolen, dat is misschien ook een reden waarom er vroeger minder naar gegrepen werd.
 
Het gebruik van roids wordt er natuurlijk in geen geval veiliger op als je al een aantal jaren trainingservaring hebt, behalve misschien voor je pezen/banden en gewrichten, maar wat vitale delen betreft maakt het geen flikker uit.
 
ik ken zelfs mensen die eerst starten met hun dianabol/winny kuur en dan pas starten met trainen.. Echt ziekelijk gewoon.. Ken zelfs mensen die gewoon kuren maar helemaal niet gaan trainen!

Ik raad het hen af maarja.. ze weten het allemaal beter hé ;)


Niet zo lang geleden was ik aan de praat geraakt met iemand, vrij grote jongen.. Die kuurde 3x per jaar, maar om te onderhouden (tussen zijn kuurtjes in), zette hij 200mg deca om de 2weken :roflol:



Dus gewoon eerst je lichaam goed leren kennen (aantal jaren trainen). En eerst je voeding op peil brengen, zodat je zo veel mogelijk naturel kunt bereiken.. Dan pas gaan kuren!!
 
Back
Naar boven