Fitness Seller

Bespuugd en met eieren bekogeld

Bezoekers in dit topic

spiertje16

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
6 dec 2004
Berichten
10.641
Waardering
0
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


WASPIK - Een Liberiaans gezin in Waspik is afgelopen weekend op de vlucht geslagen na aanhoudende discriminatie, pesterijen en dreigementen.
afbeelding vergroten Een man maakt een provocerend gebaar voor de woning van het weggepeste gezin.
afbeelding vergroten Een overbuurman geeft voor het huis van de weggepeste Liberiaanse moeder en haar kinderen een jongen een uitbrander. De jongen op de foto ontkent elke betrokkenheid.

De gemeente Waalwijk gaat op zoek naar andere huisvesting voor de familie.
In december vorig jaar kwamen bij de politie de eerste meldingen van pesterijen binnen via de moeder. Haar kinderen zouden zijn gepest in de bus, bespuugd en gediscrimineerd op straat. Ook zou een groepje plaatselijke jongeren eieren tegen de ramen hebben gegooid.

Volgens loco-burgemeester Peter van Dongen van Waalwijk kwam de gemeente na meerdere meldingen en aangiftes met een plan van aanpak, maar dat mocht niet baten.

Afgelopen week werden leden van het gezin bijna aangereden door achtereenvolgens een auto en een scooter. Daarop besloot de vrouw met haar gezin te vertrekken.

De kaalkopjes en hun verbazend intellect is hier te zien:
Omroep Brabant
 
Och, we zijn vergeten dat een groepje kroeskopjes onlangs een vrouw in een auto besmeurden met eistruif en nadat de man er wat van zei doodgestoken werd?
 
Het moeten niet altijd de moslims zijn die iemand wegpesten uit de straat dus :p
 
Het moeten niet altijd de moslims zijn die iemand wegpesten uit de straat dus :p

Jij hebt wel een über kaalkop als avatar :D

One Millioooooooooooooooooooooooooooooooooooon dollar:p
 
Och wat onschuldig kattekwaad...
 
Och, we zijn vergeten dat een groepje kroeskopjes onlangs een vrouw in een auto besmeurden met eistruif en nadat de man er wat van zei doodgestoken werd?

Ja en dit was bedoeld om te laten zien dat het niet alleen van een kant komt
Maar jij probeert het natuurlijk op de een of andere manier goed te praten?
En het waren Antiliaanse jongeren, niet die kroeskopjes waar jij op doelt
Maar dat je dat niet weet zegt eigenlijk al genoeg
 
Trieste zaak
 
Ja en dit was bedoeld om te laten zien dat het niet alleen van een kant komt
Maar jij probeert het natuurlijk op de een of andere manier goed te praten?
En het waren Antiliaanse jongeren, niet die kroeskopjes waar jij op doelt
Maar dat je dat niet weet zegt eigenlijk al genoeg

Dat jij altijd komt met topics waarin je westerlingen slecht afschildert en je broeders met hun Wibra bomgordels zegt al genoeg.
Als jij je zo afzet tegen westerlingen wat doe je in gods ow sorry daar heb je het niet zo op Allahsnaam nog in Nederland?
 
Och, we zijn vergeten dat een groepje kroeskopjes onlangs een vrouw in een auto besmeurden met eistruif en nadat de man er wat van zei doodgestoken werd?

En daarom moet je dit ook maar goedkeuren ??? Oog om oog tand om tand , zelfs als die mensen er niets mee te maken hebben .
 
Dat jij altijd komt met topics waarin je westerlingen slecht afschildert en je broeders met hun Wibra bomgordels zegt al genoeg.
Als jij je zo afzet tegen westerlingen wat doe je in gods ow sorry daar heb je het niet zo op Allahsnaam nog in Nederland?

Hahaha, nou komt diezelfde intellect als de kaalkopjes naar boven
Al die topics die ik gestart heb waar ik westerlingen slecht afschilder?
:roflol: Nou laat maar eens zien dan, I dare you
 
kopje thee dus
 
Al het schorem ongeacht ras moet gewoon keihard worden aangepakt.
 
Schandalige zaak!
 
En daarom moet je dit ook maar goedkeuren ??? Oog om oog tand om tand , zelfs als die mensen er niets mee te maken hebben .

Zeg ik ergens dat ik het goedkeur?
Het is alleen jammer dat Spiertje zelf niet met topics komt waarbij een Amerikaan onthoofd wordt door een mede moslim en daar schande over spreekt.
 
Hahaha, nou komt diezelfde intellect als de kaalkopjes naar boven
Al die topics die ik gestart heb waar ik westerlingen slecht afschilder?
:roflol: Nou laat maar eens zien dan, I dare you

In elk topic waarin het gaat over afvalligen ( Ehsan Jami bijv ) hoor ik je niet roepen dat het onterecht was.
Hetzelfde als met Theo van Gogh die vrouw die onlangs gestenigd werd dat vond jij allemaal vrij normaal.
Ik ken geen enkel geloof dat zo ouderwets en denigrerend is naar de mensen toe als de Islam.
Vrouwen worden gezien als slaaf,boksbal en opblaaspop en als de vrouw ergens tegen in gaat dan is er de vlakke hand.
En om het geloof nog strenger te maken en nog denigrerender jegens vrouwen moeten ze ook maar besneden worden en *mogen ze als maagd het huwelijk in.

*= moeten

Kom eens uit je stenen grot man en predict eens wat anders.
 
kansloze jeugd
 
Ja, maar hun heilige kruis is ingelegd door een groot man met kennis van economische aanpak. Strak haar, bijgeknipte snor, in pak en aanvoerdersband. Die symbolisiek is rein en dus de enige handelswijze. Zo'n sterk voorkomen beledig je niet met misselijkmakerij, verzonnen nieuws als dit. Het boek dat hij als soldaat schreef omvat de rijkdom van politiek bedrijven en de werkelijke antwoorden over onze idealistische wereldbeleving. In heden en verleden.

We zullen niet rusten todat alle koppies kaal zijn.
 
Ja, maar hun heilige kruis is ingelegd door een groot man met kennis van economische aanpak. Strak haar, bijgeknipte snor, in pak en aanvoerdersband. Die symbolisiek is rein en dus de enige handelswijze. Zo'n sterk voorkomen beledig je niet met misselijkmakerij, verzonnen nieuws als dit. Het boek dat hij als soldaat schreef omvat de rijkdom van politiek bedrijven en de werkelijke antwoorden over onze idealistische wereldbeleving. In heden en verleden.

We zullen niet rusten todat alle koppies kaal zijn.

Soms sla je echt rare onzin uit man
 
Heeft er nog nooit iemand aan gedacht dat spiermans16 bij de volgende DBB-meet wel eens een bomgordel om kan hebben? Om ons ongelovigen eens een lesje te leren?;)
 
Back
Naar boven