MuscleMeat

Smoothmold's DC log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nee, ik doe die niet. Morgen even proberen. ;)

oke, zorg wel dat iemand er bij staat met een stopwatch om je te timen, vanaf rep 7 kan je zelf echt de tijd niet meer bij houden, te druk met pijn verdragen :D
 
even een update. Nu weer een keer op de weegschaal gestaan rond dezelfde tijd als de vorige keer. Ik houd nu nog meer vocht vast als toen MAAR ik ben nu precies 93 kilo. Mede omdat ik vandaag al meer dan een pak havermout achter mijn kiezen heb zitten :D Toch al zo'n 1600 kalorietjes an sich :P Ik vond mijn moeder de laatste tijd al weer zo'n blik naar mij toewerpen van je wordt weer veel te dik. Maar nu weet ik waarom na mijn uitstapje op de weegschaal. Ik heb het zelf namelijk niet door dat ik groter word. Ik hoopte daarnet op minimaal 87 kilo. Gaat dus wel lekker :D. Niet geheel onbelangrijk, ik ben nog steeds droger aan het worden. Gaat langzaam maar gestaag richting de 10% BF.
Ik heb wel last van mijn onderrug door het deadliften van 1,5 geleden. Daarom vorige week geen benen kunnen pakken en maar 2x getraind. Nu vandaag weer de beentjes pakken. Ik ga denk wel wat lichter om de onderrug wat te ontzien. Tot later.
Op hoeveel % procent zat je dan voor de cut, aangezien je na een jaar nog niet op 10% zit?
 
Vandaag
schuin dumbbell press
(11-15 rp)
vk 9+5+1 = 15 rp 36 kg
dk 10+6=2 = 18 rp 40 kg (zwaarste dumbbells :()
smith schouder press achter de nek
vk (15-30 rp) 8+3+2 = 14 rp 22,5 kg beide kanten
dz 9+3+2 =15 rp 22,5 kg
skull crusher op de grond
vk 8+5+4 = 17 rp 40 kg
dk 10+5+4 = 19 rp 40 kg
pull ups
vk 9+4+4 = 17 rp
dk 9+4+4 = 17 rp (phoe zwaar :mad: weer zwaarder geworden als vorige week :scratch:
deadlift dead stop no straps, no gloves, no magnesium
vk (6-8 reps) 8 x 155
dk 8 x 155 (even uitrusten) + 4 x 155

Opmerking: Presses gaan zwaar lekker. Helaas geen zwaardere dumbbells en moet binnenkort dus weer naar een andere sportschool waar ze dumbbells tot en met 60 kg hebben. Dan kan ik weer even vooruit. Deadlift ging redelijk. Ik wilde niet zwaarder als de vorige keer aangezien mijn techniek vorige keer belammerd was. Dit keer was het beter maar ik heb nog steeds wat last van mijn onderrug door die vorige keer. Dus volgende week waarschijnlijk weer hetzelfde gewicht totdat mijn rug beter aanvoelt.
 
sportschool waar de dumbbells tot 60 gaan?

tell me!
 
gisteren
Incline bench press
(11-15 rp)
vk 6+2+1= 9 rp 85 kg
dk 10+4+3= 17 rp 85 kg
staand military press (telkens de bar laten zakken tot net boven mn knieen, in positie brengen en dan uitstoten)
(15-30 rp)
vk 7+3+2 = 12 rp 65 kg
dk 7+4+3 = 14 rp 65 kg
triceps smith smal press
(15-30 rp)
vk 15+7+6= 28 rp (26,5 kg aan beide kanten)
dk 12+5+3 = 20 rp (30 kg aan beide kanten)
chins
(15-30 rp)
vk 9+6+4 = 19 rp met 25 kg contragewicht
dk 10+6+5 = 21 rp 25 kg contragewicht
rows
(6-8 reps)
vk 85 kg 8 reps
dk 95 kg 8 reps

Opmerking: Gaat wel lekker :p
 
ambiteus ben je wel smoothmold.. je bent nu nog boven de 10% en weegt dacht gelezen te hebben 96kg. En dan wil je volgend jaar met 88kg shredded op ybf komen... trust me dat gaat je niet lukken..als je clean blijft..


verder je trainingen zien er goed uit!
 
ambiteus ben je wel smoothmold.. je bent nu nog boven de 10% en weegt dacht gelezen te hebben 96kg. En dan wil je volgend jaar met 88kg shredded op ybf komen... trust me dat gaat je niet lukken..als je clean blijft..


verder je trainingen zien er goed uit!

thx ;)

hehe, ambitieus dat wel ja en 88 kilo is meer een streven. Om dat gewicht te halen zal ik toch naar de 105 a 110 kilo moeten @ 10% BF. Dat wordt wel moeilijk om in 1 jaar te halen. Misschien wel niet haalbaar ook :o Maar ik denk dat het natural wel haalbaar is. Als je kijkt naar G-men en Alfamale ;) Maar dat gaat mij nog zeker zo'n 3 jaar kosten eer dat ik het niveau van hen bereik. Mocht ik nog steeds zo dedicated zijn als nu.
 
hmmm je stond op 20% en er staat ecto-meso in je handtekening. :D
Verder lekkere trainingen kerel! :thumbs:
 
hmmm je stond op 20% en er staat ecto-meso in je handtekening. :D
Verder lekkere trainingen kerel! :thumbs:

thx :)

Ja, beetje vreemd inderdaad. :D Ik heb een periode heel erg snel vet aangezet. En schoot van 12% naar 20% binnen een paar maanden tijd. Ik ben ook geen endo, gezien mn redelijk smalle taille en polsen etc. :scratch:
Maar ja, ik ben gelukkig weer op weg naar de 10% BF :D
 
thx ;)

hehe, ambitieus dat wel ja en 88 kilo is meer een streven. Om dat gewicht te halen zal ik toch naar de 105 a 110 kilo moeten @ 10% BF. Dat wordt wel moeilijk om in 1 jaar te halen. Misschien wel niet haalbaar ook :o Maar ik denk dat het natural wel haalbaar is. Als je kijkt naar G-men en Alfamale ;) Maar dat gaat mij nog zeker zo'n 3 jaar kosten eer dat ik het niveau van hen bereik. Mocht ik nog steeds zo dedicated zijn als nu.

Vergeet niet dat g-men al een jaartje of 15 traint he.. Alfamale weet ik niet, maar hij is dacht ik 30, dus zal ook al heeeel wat jaartjes trainen. Massa aanzetten zal steeds langzamer gaan.


Nice trainingen!
 
Vergeet niet dat g-men al een jaartje of 15 traint he.. Alfamale weet ik niet, maar hij is dacht ik 30, dus zal ook al heeeel wat jaartjes trainen. Massa aanzetten zal steeds langzamer gaan.


Nice trainingen!

thx ;), ja ik weet dat wel. We zullen zien wat de toekomst zal gaan brengen. Voorlopig zit er nog wat rek in :)
 
chins
(15-30 rp)
vk 9+6+4 = 19 rp met 25 kg contragewicht
dk 10+6+5 = 21 rp 25 kg contragewicht


gast... :o en dan 2 reps meer? beter 5 kilo minder en dan 2 reps meer! had je makkelijk gelukt!

whehee ik blijf je op de huid zitten daarmee :P maar ik bedoel je add wel ff 10 kilo op je rows alsof het niks is in 1 week.. dan moeten je chins toch ook wel wat snellere progressie kunnen boeken! no offence offcourse!

volgende week 20 reps met 15 kilo contragewicht? deal :D?

de rest van de training was sexy as usual
 
gast... :o en dan 2 reps meer? beter 5 kilo minder en dan 2 reps meer! had je makkelijk gelukt!

whehee ik blijf je op de huid zitten daarmee :P maar ik bedoel je add wel ff 10 kilo op je rows alsof het niks is in 1 week.. dan moeten je chins toch ook wel wat snellere progressie kunnen boeken! no offence offcourse!

volgende week 20 reps met 15 kilo contragewicht? deal :D?

de rest van de training was sexy as usual

Tja, chins vind ik echt ****ed up :mad: Ik word hier maar niet sterker in. :(
Volgende keer hopelijk beter.
 
vandaag
incline leg press
vorige keer (6-10 straight set) 5 reps diep, 6e fail 250 kg
deze keer 10 reps (niet zo diep), 390 kg (andere legpress dan vorige, deze is lichter)
vorige keer widowmaker 150 kg 20x
deze keer 150 kg 20x (ook andere legpress)
GHR
vk 8 x 5 kg contragewicht
dk 8 x 5 kg contragewicht (weer hetzelfde :mad:)
toe press leg press
vk 15+12+10= 27 rp 90 kg
dk 15+12+10= 27 rp 125 kg
incline dumbbell
vk 8+5+4= 17 rp 22 kg
dk 9+6+5 = 20 rp 22 kg
standing alternate dumb curl
vorige keer (10-20 straight set) 11x 18 kg
dk 10 x 20

Opmerking: Ging voor mn gevoel niet goed. Ik ben niet tevreden. Leg press was niet diep genoeg de eerste set. Een andere kerel (een ecto) had volgens hem 450 kg gepressed en ik kon hem maar niet geloven. Ik kwam niet verder dan 390 en nog geen eens diep :mad: Dus ik was gelijk pissed dat ik niet sterker was dan hem. Dit had uitwerking op mn gehele training. Concentratie was minder.
Ik moet echt een powerliftingschool gaan vinden in de buurt. Ik vind dat ik niet hard genoeg ga, qua kracht.
 
misschien is Top Gym in ridderkerk wat voor je? schijnen 5 squatrekken te staan, geven ze strongmantrainingen.. maar wel 57,50 per maand ofzo...

welke gym doelde je nou op met die dumbbells tot 60 kilo?
 
misschien is Top Gym in ridderkerk wat voor je? schijnen 5 squatrekken te staan, geven ze strongmantrainingen.. maar wel 57,50 per maand ofzo...

welke gym doelde je nou op met die dumbbells tot 60 kilo?

nee, ik had geen gym op het oog die 60 kilo dumbbells heeft. Ik ga misschien zo'n kleine halterstang kopen waar ik schijven op kan doen.
Ik wil misschien 1x in de week zo'n training doen om mijn techniek te verbeteren. Het liefst op zaterdag. Ga je mee? :D
 
nee, ik had geen gym op het oog die 60 kilo dumbbells heeft. Ik ga misschien zo'n kleine halterstang kopen waar ik schijven op kan doen.
Ik wil misschien 1x in de week zo'n training doen om mijn techniek te verbeteren. Het liefst op zaterdag. Ga je mee? :D

whehehe eind van het jaar heb ik stats waarmee ik het de moeite waard vind om strongman trainingen te gaan doen. en dan ga ik zeker met je mee.

hoewel ik twijfel of strongman trainingen zo techniek bevorderend zijn :D
 
whehehe eind van het jaar heb ik stats waarmee ik het de moeite waard vind om strongman trainingen te gaan doen. en dan ga ik zeker met je mee.

hoewel ik twijfel of strongman trainingen zo techniek bevorderend zijn :D

Beter een powerliftingschool misschien. Weet jij er een?
 
bestaan die dan specifiek? Olympisch Liften lijkt me overigens ook ernstig vet.. maar ook geen idee waar dat hier in de buurt kan
 
Back
Naar boven