XXL Nutrition

Wie doet cardio op rustdagen? (1 bezoeker)

°°°°°°°°°°


  • Totaal stemmers
    66
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Ik heb nu een rustdag. Ben moe en heb flinke spierpijn. Zit nu te twijfelen om laag intensief cardio/hardlopen te doen. Ik vind het moeilijk om te bepalen of dat niet too much zou zijn. Wel ooit is gelezen dat 1/2 dagen totale rust (dus ook geen cardio) wel aan te raden was.
 
Niet echt cardio - ga meestal wel 20 minuten joggen, fietsen of skaten omdat ik dat gewoon lekker vind.
 
op trainingsdagen ga ik nadien ALTIJD cardio'en; op rustdagen af en toe; telkens zo'n 40mins.
 
Alleen als me vetp. te hoog word >17%
 
ik hoef het momenteel niet te doen voor mn BF want die daalt langzamerhand nog. Wel voor mn conditie omdat die achteruit gaat. Maar ik ben liever lui dan moe en stel het elke week uit.
 
Probeer wel elke dag cardio te doen, ook om mijn conditie op peil te houden.
 
alleen als ik cut.
 
ik doe conditie, dus hoge intensiteit, en ik doe buik (op rust dagen :D)
 
Persoonlijk vind ik het 'n beetje dom om op "rustdagen" totaal niets te doen. Daar is niets mis met 'n 1/2 uurtje te rekken, strekken, wat pompen en aansluitend nog wat warm lopen/fietsen om de verzuring/afvalstoffen uit de spieren te werken. Toch zeker als je 'n dag eerder nogal diep bent gegaan. Anders gewoon standaard uurtje lopen of fietsen.
 
Ja, meestal combinatie crosstrainer/hometrainer/touwtje springen. In totaal meestal 45min tot 1 uur, maar wil nog verder bouwen.
 
vandaag vertelde iemand in gym me dat ik, om vet te verliezen en afgetekenerde spieren te hebben toch >20 minuten zou moeten joggen of fietsen aan 165hartslag..
ds ja dat doe ik dan maar e
 
Meestal 2x in de week, en dan een dikke 40minuten .

Vind het zoiezo belangrijk om me conditie een beetje op peil te houden .
 
Meestal 2x in de week, en dan een dikke 40minuten .

Vind het zoiezo belangrijk om me conditie een beetje op peil te houden .

me2 2 keer per week 45 min na de training 20-30 min
 
Back
Naar boven