AndroidHealthClinic

Shake voor of na de cardio (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tjooky

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 jun 2007
Berichten
4.977
Waardering
2
Oi ff snel een vraagje over de cut, omdat ik overal wat anders lees.
Ik wil nu heel langzaam mijn cut in gaan omdat me vetpercentage wel erg hoog is komen te liggen ineens.

Wat ik dus eerste wil doen is 3 keer per week fullbody aanhouden en er dan 3 keer cardio achteraan plakken.

Is het dan het beste om mijn shake meteen na de krachttraining te nemen (zoals ik altijd doe) of na de cardio (half uur later dan normaal dus)

Alvast bedankt!!
 
niemand??

:(
 
Volgens mij een whey shake voor én na de training. :)
 
split je shake in 2 porties :P
 
Ligt eraan wat er in die shake zit..
 
ik neem aan een whey shake? Dan ben ik ook wel benieuwd, vraag ik me trouwens ook al eventjes af.
 
Absoluut vOOR de training, niet erna. Tenminste als je moet kiezen toch. Hem splitten lijkt mij de moeite niet meer..12 gram whey-baby-portie-shakes.
 
slobber die zooi gewoon 2 keer naar binnen ;)

Of zorg gewoon voor goede voeding voordat je gaat trainen, en en bewaar je shake met wat dextro voor snel eiwitgenot na je training.
 
Wat dacht je van helemaal geen shake. Toen ik daar mee stopte zakte in onmiddelijk in mijn vetpercentage, ondanks de kleine vermindering van de calorieen die het met zich meebrengt.
 
Wat dacht je van helemaal geen shake. Toen ik daar mee stopte zakte in onmiddelijk in mijn vetpercentage, ondanks de kleine vermindering van de calorieen die het met zich meebrengt.

En je voedingsschema bleef ongewijzigd? Tja als je drie shakes per dag zou nemen telkens met 2 deciliter magere melk komt op ongeveer 3x120 + 6x30 = 540 Kcal...
De vraag is in hoeverre het nadelig is voor je spieren.
 
Ik neem het ook niet. Moet zeggen nu ik helemaal geen sups meer neem ik er beter bij sta iig geen dextrose meer voor mij. ik neem alleen nog maar wei met water
 
hoi bro het beste s na de training en ipv melk gewoon met water :cool:
sux6
 
voor, maar wel op waterbasis dan.
 
Ik neem het ook niet. Moet zeggen nu ik helemaal geen sups meer neem ik er beter bij sta iig geen dextrose meer voor mij. ik neem alleen nog maar wei met water

waarom geen dextrose meer?
 
bro,s waarom voor s toch voor het herstellen na de training?????
 
bro,s waarom voor s toch voor het herstellen na de training?????

Goed gezien maar als je voor een training een shake drinkt duurt het al zeker een uur vooraleer je afgifte hebt met een isolaat, dus beetje mikwerk als je een uur traint..
 
waarom geen dextrose meer?
omdat ik er geen meerwaarde van in zie. laat ik het zo zeggen ik merk geen verandering of ik nu wel of geen dextrose neem kwa kracht en kwa massa. Nu ik langzaam droger wil worden (en massa wil gainen) maak ik tog nog pr's tijdens mijn lage en hooge calorie inname en zonder dextrose
 
omdat ik er geen meerwaarde van in zie. laat ik het zo zeggen ik merk geen verandering of ik nu wel of geen dextrose neem kwa kracht en kwa massa. Nu ik langzaam droger wil worden (en massa wil gainen) maak ik tog nog pr's tijdens mijn lage en hooge calorie inname en zonder dextrose

Mja maar het is toch alom bewezen dat snelle suikers het meest anabool zijn na een training en de opname van eiwitten bevordert.
 
Mja maar het is toch alom bewezen dat snelle suikers het meest anabool zijn na een training en de opname van eiwitten bevordert.

Dat klopt maar als je er dan gelijk achteraan weer gaat afvaltrainen dan verstook je die suikers heel snel, en blijf je mooi katabool dus met een negatieve eiwitbalans.

--
A1991 Log
Net weer 30 Km Echt Buiten fietsen achter de rug - en over 3 uur weer terugrijden. Mijn riem heeft weer een extra gaatje nodig. Morgen wandelschoenen (voor trektochten) kopen: in de herfstvakantie een halve week 30 Km per dag langs de fietsknooppuntenroutes door Vlaanderen, da's pas vetverbranden (namelijk 2400 Kcals per dag).
 
Back
Naar boven