XXL Nutrition

7.000 zweepslagen voor homo's in Saoedi-Arabië

  • Topic starter bart82
  • Startdatum
  • Reacties 317
  • Weergaven 11K
  • Volgers 13

Bezoekers in dit topic

Verdiende loon,amin
Alleen betreurenswaardig dat ze die straf uitvoeren in de Ramadan, ze hadden op zn minst kunnen wachten tot de Ramadan afgelopen was. Vind dit een beetje ontoepasselijk
Allah weet t beste

mongool.
 
Ambities bij de politie zijn alang gedoofd

Laat me raden je hebt de test in woord en geschrift verpest en tijdens de screening bleek dat je contact onderhield met Samir A, Mohammed B, Mohammed Atta.
 
Schelden, zo kinderachtig

:orly: Meer woorden zijn er aan jou niet vuil te maken. Dat ik mongool zeg, is eigenlijk al belachelijk. Een mongool heeft meer verstand dan jij.
 
Ach ja Spiertje zal wel denken beter 1 steen in de hand dan 10 op de grond ( alhoewel dan kan hij nog een keer gooien )
 
Tsja, ik moet Spiertje hier toch wel (een beetje) gelijk geven. Die gasten weten daar dondersgoed dat homocoïtusualiteit verboden is. Dat wij dat raar vinden, staat daar los van. Dat die gasten elkaar toch in hun kontje willen boren, moeten ze doen, maar dan moeten ze ook de gevolgen accepteren.

7000 Zweepslagen is natuurlijk een beetje jammer, want dat overleven ze simpelweg niet. Als je het heel zwart-wit bekijkt is het gewoon 'eigen schuld, dikke bult'. (Of open ruggetje in dit geval)

Dat is inderdaad heel erg zwart - wit en lekker makkelijk een zaak bekijken.


Er wordt hier vaak respect gevraagd voor mensen die onderdrukt/overheerst worden en die met alle middelen hun vrijheid proberen te krijgen. Telt dit niet voor homocoïtusuelen verdienen die niet wat meer respect omdat ze alleen wat vrijheid willen.......?
 
Spiertje, hoe kan je het nou goedkeuren dat twee mensen die niemand iets hebben gedaan op deze manier worden doodgemarteld? Wat als jij homo was geweest? Had je dit dan ook een terechte straf gevonden?

Ik moet er persoonlijk ook niet aan denken coïtus met een man te hebben, maar daarom hoef je nog niet dood.
 
Spiertje, hoe kan je het nou goedkeuren dat twee mensen die niemand iets hebben gedaan op deze manier worden doodgemarteld? Wat als jij homo was geweest? Had je dit dan ook een terechte straf gevonden?

Ik moet er persoonlijk ook niet aan denken coïtus met een man te hebben, maar daarom hoef je nog niet dood.

als hij homo was geweest had hij zichzelf al van kant gemaakt op zijn vrouwelijke kant altijd onderdrukt door heel stoer sigaretjes te kopen en te pronken met z'n scooter elke dag en breezers te slaan! ondertussen altijd maagd blijven tot het huwelijk als excuus
 
Spiertje, hoe kan je het nou goedkeuren dat twee mensen die niemand iets hebben gedaan op deze manier worden doodgemarteld? Wat als jij homo was geweest? Had je dit dan ook een terechte straf gevonden?

Ik moet er persoonlijk ook niet aan denken coïtus met een man te hebben, maar daarom hoef je nog niet dood.

Ik heb mn beargumentering daarvoor al een paar een reacties eerder gegeven

Ik veroordeel alleen de straf niet, die mensen weten wat er op hun daad staat en toch nemen ze het risico.
7.000 slagen vind ik ook wel overdreven maar dat ze slagen verdienen is zekers als je kijkt naar het islamitische recht. En ik ben een islamiet, waarom zou ik die wet verloochenen, dan verloochen ik mijn geloof. Overigens staat wat hun doen niet eens in de sharia maar de koran
Wat hun doen valt onder ontucht, en daar is de koran heel duidelijk over, dus ja als ik het hier niet mee eens zou zijn ben ik het dus niet eens met de koran.
Kan ik net zo goed van het geloof afvallen
 
Goede beargumentering, want het is geen daad.

Je bent homo of niet.
 
Ambities bij de politie zijn alang gedoofd

jij altijd met je mond vol over het gelijk behandelen van allochtonen en respect hebben voor een ander geloof.
beter zie je dan eens in dat je dan niet hypocriet moet wezen en dat homo's bv. dan het recht hebben om uit te komen voor hun geaarheid.
iedereen heeft recht op zijn overtuigingen zolang ze daarmee iemand anders z'n vrijheid niet schenden.
niet alleen doen homo's niets verkeerd (niemand z'n vrijheid komt in het gedrang), jij die goedkeurt hoe de islam hen bestraft, beperkt ook nog eens de vrijheid van deze mensen.

alleen al voor je grote mond verdien je die 7000 zweepslagen, denk eens na man, wtf zit nu voor redelijkheid achter die straf ?
het is de wet, wtf, het is gewoon puur machtsmisbruik.
je bent minstens even discriminerend, zoniet meer.
 
jij altijd met je mond vol over het gelijk behandelen van allochtonen en respect hebben voor een ander geloof.
beter zie je dan eens in dat je dan niet hypocriet moet wezen en dat homo's bv. dan het recht hebben om uit te komen voor hun geaarheid.
iedereen heeft recht op zijn overtuigingen zolang ze daarmee iemand anders z'n vrijheid niet schenden.
niet alleen doen homo's niets verkeerd (niemand z'n vrijheid komt in het gedrang), jij die goedkeurt hoe de islam hen bestraft, beperkt ook nog eens de vrijheid van deze mensen.

alleen al voor je grote mond verdien je die 7000 zweepslagen, denk eens na man, wtf zit nu voor redelijkheid achter die straf ?
het is de wet, wtf, het is gewoon puur machtsmisbruik.
je bent minstens even discriminerend, zoniet meer.
:thumb:
 
Goede beargumentering, want het is geen daad.

Je bent homo of niet.

Ja mischien dat valt ook nog te betwijfelen maar aangenomen dat het zo is
Het is voor hun een beproefing om zich niet aan die lusten toe te geven, net zoals Allah swt iedereen test.
Geloof verzet bergen namelijk, en zelfs profeten worden allemaal beproefd, van Adam as tot aan Mohammed as, allemaal, geen enkel mens, dus ook de Profeten, is vrij van beproeving. Mijn bevindingen koppel ik aan de islam en de koran en ik spreek alleen vanuit islamitisch oogpunt, als je dat niet leuk vindt kan ik je niet helpen.

Er wordt gesproken in de koran over ontucht, en de koran is de waarheid en de woorden van Allah swt.De meest Barmhartige, de meest Genadevolle, de meest Vergevende. Wij maken dag en nacht door fouten, maar Elhamdoelillah is Hij de meest Barmhartige, de meest Genadevolle, de meest Vergevende. En alleen met Zijn Barmhartigheid zullen wij Insha'Allah bi Idni Allah Azzawazal ooit het Paradijs betreden. Want een prijs voor het Paradijs is er niet, slechts door Zijn Barmhartigheid maken wij daar Insha'Allah kans op.

Alles is onderdeel van de beproeving Dounia(het leven), allemaal de voorbeschikking van Allah tabaraka wa ta3ala, om je te testen op je reactie bij elke situatie. En alle stress, woede, boosheid, of verdriet komt van de Sajtaan.Als je er over inzit dan maak je hem alleen blij.
Iedereen die dus het pad van Allah Azawazall zal gaan bewandelen, zal ongetwijfeld beproeft worden, dus "tawasaw bi Sabr" "en breng op de hoogte dat er veel Geduld nodig zal zijn", dus geduld als je het ware pad bewandeld, want je zal beproeft worden, door bijvoorbeeld mensen die je bekritiseren, of het je moeilijk maken of beproevingen die door Allah zijn neergezonden. Dus standvastigheid is nodig en is noodzaak, ondanks de beproeving vast te houden aan het geloof en de beproeving te doorstaan om de bereidwilligheid bij Allah swt te tonen
 
jij altijd met je mond vol over het gelijk behandelen van allochtonen en respect hebben voor een ander geloof.
beter zie je dan eens in dat je dan niet hypocriet moet wezen en dat homo's bv. dan het recht hebben om uit te komen voor hun geaarheid.
iedereen heeft recht op zijn overtuigingen zolang ze daarmee iemand anders z'n vrijheid niet schenden.
niet alleen doen homo's niets verkeerd (niemand z'n vrijheid komt in het gedrang), jij die goedkeurt hoe de islam hen bestraft, beperkt ook nog eens de vrijheid van deze mensen.

alleen al voor je grote mond verdien je die 7000 zweepslagen, denk eens na man, wtf zit nu voor redelijkheid achter die straf ?
het is de wet, wtf, het is gewoon puur machtsmisbruik.
je bent minstens even discriminerend, zoniet meer.

Ja dat begrijp, en aangezien ik in Nederland woon zal ik me ook aan die regels moeten houden waar jij het over hebt, en ik zal ze ook respecteren.
Maar dat betekent niet dat ik het ermee eens ben, en mijn visie werpen de regels die in een ander land gelden die mijn geloof uitdraagt
Moet er wel bij zeggen dat ik de Saudische regering niet kan uitstaan, stel hypocriete lafaards. Ze zouden hun eens 7000 zweepslagen moeten geven
 
Ja mischien dat valt ook nog te betwijfelen maar aangenomen dat het zo is
Het is voor hun een beproefing om zich niet aan die lusten toe te geven, net zoals Allah swt iedereen test.
Geloof verzet bergen namelijk, en zelfs profeten worden allemaal beproefd, van Adam as tot aan Mohammed as, allemaal, geen enkel mens, dus ook de Profeten, is vrij van beproeving. Mijn bevindingen koppel ik aan de islam en de koran en ik spreek alleen vanuit islamitisch oogpunt, als je dat niet leuk vindt kan ik je niet helpen.

Er wordt gesproken in de koran over ontucht, en de koran is de waarheid en de woorden van Allah swt.De meest Barmhartige, de meest Genadevolle, de meest Vergevende. Wij maken dag en nacht door fouten, maar Elhamdoelillah is Hij de meest Barmhartige, de meest Genadevolle, de meest Vergevende. En alleen met Zijn Barmhartigheid zullen wij Insha'Allah bi Idni Allah Azzawazal ooit het Paradijs betreden. Want een prijs voor het Paradijs is er niet, slechts door Zijn Barmhartigheid maken wij daar Insha'Allah kans op.

Alles is onderdeel van de beproeving Dounia(het leven), allemaal de voorbeschikking van Allah tabaraka wa ta3ala, om je te testen op je reactie bij elke situatie. En alle stress, woede, boosheid, of verdriet komt van de Sajtaan.Als je er over inzit dan maak je hem alleen blij.
Iedereen die dus het pad van Allah Azawazall zal gaan bewandelen, zal ongetwijfeld beproeft worden, dus "tawasaw bi Sabr" "en breng op de hoogte dat er veel Geduld nodig zal zijn", dus geduld als je het ware pad bewandeld, want je zal beproeft worden, door bijvoorbeeld mensen die je bekritiseren, of het je moeilijk maken of beproevingen die door Allah zijn neergezonden. Dus standvastigheid is nodig en is noodzaak, ondanks de beproeving vast te houden aan het geloof en de beproeving te doorstaan om de bereidwilligheid bij Allah swt te tonen

1+2=4

Dit bevat evenveel waarheden als jouw verhaal hierboven.

Btw hoezo bevalt het te betwijfelen? Er plegen best weleens mensen zelfmoord, omdat ze homo zijn. Hoe zou dit kunnen? Omdat ze vrijwillig homo zijn?:roflol:
 
Nevermind dan als je er niet eens op ingaat
 
Ach een religie waarvan de profeet pedo was daar moet je verder niet al te veel intellect van verwachten.

get a ****ing life please
 
Middeleeuwse praktijken zijn een grote no-no, spiertje als je het zo goed vind moeten wij mss maar trug naar de middeleeuwse gedachtengang terugkeren? Als je als ridder terug kwam van kruistocht en je had zoveel moslims afgeslacht werd je rijkelijk beloont en als held aanzien.

Best niet doen hé
 
Nevermind dan als je er niet eens op ingaat

Waar moet ik inhoudelijk op ingaan? Er is geen inhoud. Maar oke ik zal het proberen, waarom zijn er dan beproevingen?

Voor de een(die bv homo is) is het veel moeilijker, dan voor iemand die dat niet is. Waarom?
 
Back
Naar boven