AndroidHealthClinic

7.000 zweepslagen voor homo's in Saoedi-Arabië

  • Topic starter bart82
  • Startdatum
  • Reacties 317
  • Weergaven 11K
  • Volgers 13

Bezoekers in dit topic

Waar moet ik inhoudelijk op ingaan? Er is geen inhoud. Maar oke ik zal het proberen, waarom zijn er dan beproevingen?

Voor de een(die bv homo is) is het veel moeilijker, dan voor iemand die dat niet is. Waarom?
Voorwaar o zij die geloven
Zeker zullen Wij jullie beproeven met iets van angst en honger en verlies van rijkdom, leven en gewassen; maar breng blijde tijdingen aan degenen die standvastig zijn en die zeggen als een ramp hen treft; van Allah komen wij en naar Allah keren wij terug. Dit zijn degenen op wie de zegeningen van hun Rabb zijn en (dit zijn degenen die) Zijn Genade ontvangen, dit zijn de rechtgeleiden. (al-Baqarah:155-157)

Dit houdt in dat ieder van ons beproefd zal worden en niemand eraan ontkomt.
Dat het soms moeilijk is om de Wet van Allah (swt) te volgen, dat is in feite één van de beproevingen van Allah (swt) voor de mensen. Wat blijkt uit de hadith is dat volgens het juiste begrip van Islam de mens moet houden van de beproeving van Allah (swt), omdat des te meer Allah (swt) van een mens houdt, des te Hij (swt) deze zal beproeven

Het is vanzelfsprekend dat Allah (swt) de mensen in dit leven zal beproeven, omdat Hij (swt) hen zal beoordelen op basis van de mate waarin zij vasthouden aan Zijn (swt) geboden en verboden. Door de beproevingen van Allah (swt) zullen de gelovigen zich onderscheiden van de ongelovigen en hypocrieten, en zullen besten onder de moslims zich onderscheiden. Door de beproevingen van Allah (swt) zal iedereen zijn of haar plaats in het Hiernamaals verdienen.

Dit betekent dat juist wanneer het moeilijk is om de Wet van Allah (swt) te volgen de grote beloning bij Allah (swt) behaald kan worden. En dit betekent dat het correcte begrip van Islam is dat de moslim juist in de moeilijke situaties zich vast moet willen houden aan het Touw van Islam, de Goddelijk Wet van Allah (swt)
 
Maar homo ben je of niet, of je het nu verteld of niet. Dus het is altijd een zonde, of kan Allah(sje weet tog) dit niet zien?
 
Maar homo ben je of niet, of je het nu verteld of niet. Dus het is altijd een zonde, of kan Allah(sje weet tog) dit niet zien?

Het is een beproeving, het wordt pas een zonde als je je lusten niet kan bedwingen en eraan toegeeft, ik heb een hele lap tekst getypt is dat niet duidelijk genoeg.
Homos zijn niet de enige die met die beproeving te maken hebben, wij hebben dat ook alleen in mindere mate
 
Het is een beproeving, het wordt pas een zonde als je je lusten niet kan bedwingen en eraan toegeeft, ik heb een hele lap tekst getypt is dat niet duidelijk genoeg.
Homos zijn niet de enige die met die beproeving te maken hebben, wij hebben dat ook alleen in mindere mate

Vreemde kerel die allah.

Iedereen is dus niet gelijk, de een heeft met een moeilijkere beproeving te maken dan een ander.
 
Het is een beproeving, het wordt pas een zonde als je je lusten niet kan bedwingen en eraan toegeeft, ik heb een hele lap tekst getypt is dat niet duidelijk genoeg.
Homos zijn niet de enige die met die beproeving te maken hebben, wij hebben dat ook alleen in mindere mate

nee hoor de gedachte is al zondig.
 
Ik snap niet dat mensen heel hun ****ing leven kunnen laten lijden door iets wat iemand ooit heeft verzonnen en in een boekje heeft geschreven. Wat ben ik toch godsgruwelijk blij dat ik gewoon lekker m'n eigen leven lijdt en me geen seconde bezig hou met een god of wat dan ook. Mijn inziens gewoon innerlijke zwakte, altijd maar terug vallen op je geloof...ik heb allang ontdekt dat er voor mij geen god bestaat...
 
dus allah discrimineerd homo's, en omdat allah dat doet mogen alle moslims dat ook.
 
dus allah discrimineerd homo's, en omdat allah dat doet mogen alle moslims dat ook.

En sjonnie discrimineerd allah, dus ik ook :o

Hoezo ga je niet in zo'n achterlijk land wonen als het daar zo "goed" is spiertje16?
 
dus allah discrimineerd homo's, en omdat allah dat doet mogen alle moslims dat ook.

Als er 1 scha(a)p(enneuker) over de dam is.....
Volgens de Nederlandse wet is iedereen gelijk, maar omdat er 1 of andere middeleeuwse kebab-boer er anders over denkt gaat iedereen er maar in mee en zelfs in Nederland.
Alles prima in eigen land eigen geschreven regels, maar ben je te gast in een ander land dan pas je je maar aan de regels in dat land!
Zo niet dan moeven.
Hetzelfde als nu met de Turken wel een dubbele nationaliteit, maar klagen als ze opgeroepen worden voor het leger.
Ze willen allemaal wel de lusten, maar niet de lasten.
Ook dit topic bewijst andermaal weer hoe ouderwets en hoe mensonterend dit geloof is.
Moslims zijn dus gewoon kuddedieren zonder eigen mening en als ze het wel hebben dan kunnen ze stenen koppen.
Zalig hè geloven in een god vooral als er meer verboden wordt dan dat er toegestaan is.
 
Spiertje16 zei:
Dit betekent dat juist wanneer het moeilijk is om de Wet van Allah (swt) te volgen de grote beloning bij Allah (swt) behaald kan worden. En dit betekent dat het correcte begrip van Islam is dat de moslim juist in de moeilijke situaties zich vast moet willen houden aan het Touw van Islam, de Goddelijk Wet van Allah (swt)


Dus de grote beloning kan bij Allah zelf behaald worden. En alleen hij is zo groot , machtig en vergevingsvol etc etc dat hij daarover kan oordelen?

Waarom worden mensen dan niet door Allah alleen bestraft voor sommige daden dan? Of gebeurt dat ook en krijgen deze zondaars dubbelop straf. Waarschijnlijk vertrouwd de wet er niet genoeg op dat Allah ze zelf zal straffen.

Of heeft het toch wel te maken met het klein en angstig houden van de bevolking.......
 
IMO kan je er zoveel mogelijk woorden aan vuil maken en je geheel achter je geloof verstoppen, zo van "Ik kan er ook niets aan doen, maar zo is het nou eenmaal geschreven". Ieder weldenkend mens met een beetje moraal in zich doet geheel afstand van het vonnis en ook van de wet die zoiets voorschrijft.
 
Verdiende loon,amin
Alleen betreurenswaardig dat ze die straf uitvoeren in de Ramadan, ze hadden op zn minst kunnen wachten tot de Ramadan afgelopen was. Vind dit een beetje ontoepasselijk
Allah weet t beste

Shit man, nooit gedacht dat je echt al zo ver heen was.
 
homo zijn is geen daad, je bent het of je bent het niet.


edit: en what happened to gij mag niet doden?! ???

punt !
nee , ik ben geen homo


Kleine kanttekening is dat de coïtus wel een "daad" is :rolleyes:

Beetje dubbel dus ,...
Feit is gewoon dat de "daad" , coïtus dus daar niet geoorloofd word , en ook bestraft word , dat is bij iedereen en helemaal bij de homo's bekend .
En dat die landen nog steeds van die pre-historische straffen uitvoeren ook. 1+1=2

Aan de andere kant ,..
Zoals boven al staat is Homo zijn geen daad. Dat daar coïtus bij komt kijken is dan ook niet meer dan logisch , evenals bij hetero stellen.

Punt is gewoon dat de Koran waarop de shaira gebasseerd is, vaak gewoon ziekelijk is in haar belevingen, opvattingen en bestraffingen die alle 3 al zo oud als de weg naar rome zijn en hoog nodig vernieuwd dienen te worden . Dat hedendaagse mensen daar nog steeds heil in zien geeft imo alleen maar aan hoe triest ze zijn en hoe ver ze nog achterlopen op de beschaafde wereld.

Al met al imo gewoon te triest voor worden dat dit soort dingen nog mogen en kunnen gebeuren !!
Wat dat betreft ben ik het volledig eens met Zelda, dat iedereen schreeuwt dat dit soort dingen niet mogen ,... maar zodra puntje bij paaltje komt ,........
 
Religion of peace... mijn god... :roflol:
 
IMO kan je er zoveel mogelijk woorden aan vuil maken en je geheel achter je geloof verstoppen, zo van "Ik kan er ook niets aan doen, maar zo is het nou eenmaal geschreven". Ieder weldenkend mens met een beetje moraal in zich doet geheel afstand van het vonnis en ook van de wet die zoiets voorschrijft.

Spiertje moet zich er wel achter verschuilen anders zou hij volgende diezelfde wet ook gestraft staat er duidelijk in.
Leuk zo'n geloof waar je geen eigen mening mag hebben echt top.
Ik snap dan ook niet wat Spiertje hier doet, immers al zijn interpretaties zullen vanuit een standpunt die niet zijn eigen is vertolkt worden.
Balen he dat je moslim bent een gevangene van je eigen geloof en als je afhaakt keilen ze je de harses in met stenen.
Life is a bitch and then you die.
 
Dit betekent dat juist wanneer het moeilijk is om de Wet van Allah (swt) te volgen de grote beloning bij Allah (swt) behaald kan worden. En dit betekent dat het correcte begrip van Islam is dat de moslim juist in de moeilijke situaties zich vast moet willen houden aan het Touw van Islam, de Goddelijk Wet van Allah (swt)

Dus infeite ; Een homo die heel zijn leven tegen zijn zin in bij een vrouw is en niet toegeeft aan zijn gevoelens ,.... krijgt een grote beloning

Dat terwijl Allah alwetend ( Gij kunt niets voor hem verhullen ) is en dus door zijn schijn heen zou moeten zien dat de man toch homo is ,.... iets wat een zonde is ,... iets waardoor je in de hel komt ???

Beetje tegenstrijdig , niet ?
Doe je heel je leven wat andere willen , kom je nog in de hel ,....
 
Back
Naar boven