AndroidHealthClinic

7.000 zweepslagen voor homo's in Saoedi-Arabië (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb jij een Nederlands paspoort Spiertje en ben je opgegroeid in Nederland? Het lijkt me wel interessant, mocht je geboren en getogen Nederlander zijn, hoe je dan achter die vreselijke Sharia wet kunt staan.
Wie zet jou tot deze gedachten? Heb je een slechte jeugd gehad misschien?

Woede wek je bij mij op met jouw uitspraken zoals: "7000 zweepslagen is ook teveel, 100 waren er genoeg" "Maar niet met de Ramadan" Echt hoor, mijn hart gaat sneller bonzen en mijn handen gaan zo erg jeuken van jou.... en ik word niet snel boos...:mad:

Ga aub weg uit onze Westerse wereld want waar wij onze best doen om jullie te accepteren, doen jullie er alles aan om jullie te haten!! Hypocriet klootvolk :mad:
 
Dus de grote beloning kan bij Allah zelf behaald worden. En alleen hij is zo groot , machtig en vergevingsvol etc etc dat hij daarover kan oordelen?

Waarom worden mensen dan niet door Allah alleen bestraft voor sommige daden dan? Of gebeurt dat ook en krijgen deze zondaars dubbelop straf. Waarschijnlijk vertrouwd de wet er niet genoeg op dat Allah ze zelf zal straffen.

Of heeft het toch wel te maken met het klein en angstig houden van de bevolking.......

De grote beloning is inderdaad bij Allah (swt)
Allah gebood voor ieder ziel een tijd op aarde, zodat Hij hen kon testen. Na de voltooiing van de benoemde voorwaarden, zal Hij over ons oordelen en ons naar hun eeuwige eindbestemming sturen: eeuwige gelukzaligheid, of één eeuwigdurend verdriet en marteling.
Dit leven, is dan een reis dat voor iedere reiziger velen paden kent. Slechts één van deze paden is het duidelijke en correcte pad.
De Profeet Mohammad (Allah zegene hem en geve hem vrede) was de laatste boodschapper en zijn Sharī`ah representeert de ultieme manifestatie van de Goddelijke genade.

De Sharī`ah schikt alle menselijke daden en plaats deze in vijf categorieën: verplicht, aanbevolen, toegestaan, geminacht en verboden.
Verplichte daden moeten uitgevoerd worden, en wanneer deze met een goede intentie worden uitgevoerd worden ze beloond. Het tegenovergestelde is verboden. Aanbevolen daden, zijn datgene wat gedaan zou moeten worden. Het tegenovergestelde hiervan is geminacht. Toegestane daden zijn noch aangemoedigd noch ontmoedigt. De meeste menselijke daden vallen in deze laatste categorie.
De uiterste waarde van daden is gebaseerd op intenties en oprechtheid, zoals door de Profeet (Allah zegene hem en geve hem vrede) genoemd werden.

(1) Religie: Om de totstandbrenging van religie te verzekeren, heeft Allah de Allerhoogste geloof en aanbidding verplicht gemaakt. Om het behoud ervan te verzekeren, werden regels met betrekking tot het verplicht zijn van het leren en overdragen van de religie wettig gemaakt.

(2) Het Leven: Om het behoud van het menselijk leven te verzekeren, heeft Allah de Allerhoogste het huwelijk, gezond eten en leven, en het verbieden van het nemen van leven wettig gemaakt en daar zijn straf voor bepaald.

(3) Verstand: Allah heeft het toegestaan om gezond verstand en kennis te bevorderen, en heeft hetgeen het corrupt maakt of verzwakt verboden, zoals alcohol en drugs. Hij heeft ook preventieve straffen voorgeschreven, zodat mensen daar uit de buurt van blijven, omdat een goed verstand de basis is van morele verantwoordelijkheid die de mensheid gegeven is.

(4) Nageslacht: het huwelijk is wettig gemaakt voor het behoud van nageslacht, en geslachtsgemeenschap buiten het huwelijk werd verboden. Een hoge penaliteit zit hier dan ook aan verbonden, dit om er voor te zorgen dat het behoud van het nageslacht en er voorzetting van het menselijk leven is.

(5) Rijkdom: Allah heeft het verplicht gemaakt om jezelf en degenen voor wie men verantwoordelijk is te ondersteunen. Hij heeft wetten gemaakt om handel en transacties tussen mensen op een rechtvaardige manier te reguleren, om economische gerechtigheid te verzekeren en om onderdrukking en getwist te voorkomen.
 
Hoe kun je Allah nou "De meest Barmhartige, de meest Genadevolle, de meest Vergevende" noemen? Hij stuurt 5 miljard niet-moslims straight to hell, veroordeelt onder de mensen die hem wél volgen nog een flink deel van de mensen to straffen als steniging of 7000 zweepslagen, onderdrukt vrouwen, staat toe dat in een groot deel van de moslimwereld tirannen heersen die zichzelf verrijken... Ik ken denk ik wel een paar mensen die vergevingsgezinder en genadevoller zijn dan Allah. Het lijkt er eigenlijk meer op dat de hele islam is gebaseerd op pure angst voor een wrede dictator.

Met zo'n god heb je geen duivel meer nodig.

Omdat ze onwetend zijn, ze volgen niet het pad van Allah swt
Eigenlijk zou ik me er ook niet druk om moeten maken.
Mensen kennen de Islam, ze hebben boeken bestudeerd, de Koran doorgelezen, en hebben de boodschap gewoonweg verworpen. En voor zulke mensen heeft het geen zin want echt, hun harten zijn niet alleen gesloten voor begrip, maar hun harten zijn zwart, helemaal verkoold.

Je kan ze wel proberen te overtuigen, want de Islam is gewoon de waarheid en daar zijn meer dan genoeg bewijzen voor, maar ze staan gewoon niet open voor begrip. Voor hen rest niks anders dan de Hel tot in de eeuwigheid, zoals Allah swt in de Koran zegt. Iemand die sterft terwijl hij in een situatie van Shirk en Koefr verkeert, onvangt geen vergeving noch barmhartigheid. Dit is het enige waarbij we dat bij voorbaat al kunnen weten. Alles wat hier onder valt kan door Allah swt worden vergeven bi hawlihi wa idnihi.

En vaak trekken ze in dit proces andere moslims mee zoals Cyan bijvoorbeeld, hij is gewoon verward door de fitnah die door ongelovigen wordt veroorzaakt onder islamitische broeders en zusters.
Maar ze komen zogenaamd vaak met tegenstrijdigheden, en het probleem is, er zijn "moslims" (wat hebben die geluk dat Takfier verboden is anders had ik ze de hoogste vuren van de hel in geprezen), daar soms ook echt in trappen. Die horen zulke zaken en gaan dan hier ook echt in geloven en beginnen te twijfelen aan de Islam, Astagfiru'Allah. Wat een blindheid en onwetendheid zeg.
 
(5) Rijkdom: Allah heeft het verplicht gemaakt om jezelf en degenen voor wie men verantwoordelijk is te ondersteunen. Hij heeft wetten gemaakt om handel en transacties tussen mensen op een rechtvaardige manier te reguleren, om economische gerechtigheid te verzekeren en om onderdrukking en getwist te voorkomen.

En dat doet hij door bijvoorbeeld rente te verbieden? Iedere moslimgemeenschap die economisch iets te betekenen heeft negeert die regel of heeft hypocriete andere benamingen voor rente, omdat anders de economie instort. Allah getuigde nou niet bepaald van veel economisch inzicht door deze regel op te leggen. Iedereen die zich er aan houdt is gedoemd tot armoede wegens een falend economisch bestel.
 
Overigens qua hypocrisie en wetgeving 1 van de meeste gestoorde landen ter wereld. Die oliesjeiks nken zich wel een slag in de rondte in bordelen in de Maghreblanden en daarbij sparen ze ook de talrijke schandknaapjes niet. Zal wel weer ontkend worden door degenen die daar vandaan komen maar het is geen geheim dat o.a. Marokko genoeg bordelen kent die zich vooral richten op rijke oliesjeiks.

1 bron : Metro > Nieuws > Buitenland , maar er zijn talloze bronnen te vinden over dat onderwerp.

Kan alleen maar kotsen op die hypocriete Saudi's. Juist die puriteinse houding zorgt voor uitwassen die hier nog amper voor komen.

Ben ik het totaal mee eens
Die sjeiks zouden ze eens 7000 zweepslagen moeten geven, hypocriete benden daar
 
Heb jij een Nederlands paspoort Spiertje en ben je opgegroeid in Nederland? Het lijkt me wel interessant, mocht je geboren en getogen Nederlander zijn, hoe je dan achter die vreselijke Sharia wet kunt staan.
Wie zet jou tot deze gedachten? Heb je een slechte jeugd gehad misschien?

Woede wek je bij mij op met jouw uitspraken zoals: "7000 zweepslagen is ook teveel, 100 waren er genoeg" "Maar niet met de Ramadan" Echt hoor, mijn hart gaat sneller bonzen en mijn handen gaan zo erg jeuken van jou.... en ik word niet snel boos...:mad:

Ga aub weg uit onze Westerse wereld want waar wij onze best doen om jullie te accepteren, doen jullie er alles aan om jullie te haten!! Hypocriet klootvolk :mad:

Ik ben in het bezit van een Nederlands paspoort ja, en ik heb mijn jeugd ook in Nederland meegemaakt.
Hoe ik achter de Shariá'h kan staan? Ik sta niet achter de shariah maar ik ben een moslim en de uitgedeelde straffen zoals die zweepslagen vinden hun oorsprong in de koran en daar ben ik het dan automatisch mee eens.
Meningen doen er niet toe in de islam, het gaat om het uiteindelijke doel.
Ik heb inderdaad een slechte jeugd gehad, gevuld met kuffr gedachtes, drank,zina en onwetendheid.

Ik heb bijna alle regels bijna gebroken die er te breken zijn astagfirullah moge Allah me vergeven voor al mijn zonden. Maar ik heb gelukkig het licht gezien en de waarheid in mn hart omsloten.
Nogmaals voor de duidelijkheid, ik ben geen voorstander van de Sharia'h maar wat die homos gedaan hebben, hebben door en door verdiend. Mischien niet zoveel zweepslagen maar zo is de weg van Allah subhana wa t3la en alleen Allah weet het t beste.
En dat je jezelf druk gaat maken om de islam is niet raar, de profeet zei ook
De islam begon als iets raars, en zal ook zo eindigen
 
En dat doet hij door bijvoorbeeld rente te verbieden? Iedere moslimgemeenschap die economisch iets te betekenen heeft negeert die regel of heeft hypocriete andere benamingen voor rente, omdat anders de economie instort. Allah getuigde nou niet bepaald van veel economisch inzicht door deze regel op te leggen. Iedereen die zich er aan houdt is gedoemd tot armoede wegens een falend economisch bestel.

Nonsens, en hypocriet in jouw ogen
Het gaat om de intentie erachter, en als die gewaarborgd blijft is het goed
 
Ik heb bijna alle regels bijna gebroken die er te breken zijn astagfirullah moge Allah me vergeven voor al mijn zonden. Maar ik heb gelukkig het licht gezien en de waarheid in mn hart omsloten.

Waarom mag jij zonden begaan met de gedachte dat Allah je er nadien wel voor zal doen boeten en krijgen homo's hun straf door mensenhanden uitgedeeld? Niet echt consequent en zelfs op het randje van het hypocriete af...
 
haha in veel islamititsche landen leeft een groot deel zowat op of onder de armoedegrens.

dus allah zn raad opvolgen doen ze blijkbaar niet.
 
Ik heb inderdaad een slechte jeugd gehad, gevuld met kuffr gedachtes, drank,zina en onwetendheid.

Ik heb bijna alle regels bijna gebroken die er te breken zijn astagfirullah moge Allah me vergeven voor al mijn zonden. Maar ik heb gelukkig het licht gezien en de waarheid in mn hart omsloten.

O, relaxed, als ik bijna dood ben sluit ik god alsnog in mijn hart en ga ik toch nog naar de hemel. :D

Lekker makkelijk. :cool:
 
haha in veel islamititsche landen leeft een groot deel zowat op of onder de armoedegrens.

dus allah zn raad opvolgen doen ze blijkbaar niet.

idd, de enige die echte rijkdom hebben zeijn de olie sjeiks , die dan weer op hun beurt zo'n beetje alle regels vd Koran aan hun laars lappen :rolleyes:
 
Mooie is dat moslims altijd maar zeggen zo is het want zo staat het omschreven en zo is het gezegd.

Dus met andere woorden, je hoeft niet meer te denken, je hoeft geen eigen mening te hebben.

Simpel leven hoor.
 
Waarom mag jij zonden begaan met de gedachte dat Allah je er nadien wel voor zal doen boeten en krijgen homo's hun straf door mensenhanden uitgedeeld? Niet echt consequent en zelfs op het randje van het hypocriete af...

Iedereen begaat zonde
In die tijd was ik geen echte moslim,hoogstens door naam maar in daden en gedachtes was ik gewoon een kuffar.Ik heb toen ook geen gedachtes gehad als Allah straft me nadien wel, integendeel zeg
Het enige waar ik op kan hopen is de barmhartigheid en genade van Allah swt voor mijn begane zonde in mijn tijd van kuffar. En als Allah besluit mijn zondes niet te vergeven en ik in de djenna terechtkom, het zij zo
Allah weet het t beste, het enige wat ik kan doen is vergeving vragen en zijn pad volgen
 
O, relaxed, als ik bijna dood ben sluit ik god alsnog in mijn hart en ga ik toch nog naar de hemel. :D

Lekker makkelijk. :cool:
Mischien, hoogst onwaarschijnlijk omdat je Allah swt niet echt in je hart omsluit en je hiervan je hele leven op de hoogte bent geweest. Het is voor jou te laat, want ik heb je er al op gewezen maar je negeert het.
Allah swt heeft het laaste woord
 
De koran, en de sunnah van de profeet, de schepping ansich

Als je dát al als bewijs ziet, dan snap ik wel de gehele denkwijze van de Moslims...:rolleyes:

Ik heb respect voor alles en iedereen met ieder geloof, maar het wordt echt steeds moeilijker....
 
Maar goed dat over enkele honderden jaren dit soort achterlijkheid niet meer bestaat, hoe krampachtig sommige fundamentalisten ook willen teruggaan naar vroegere tijden. Het blijft een ongelijke strijd, de (semi) ongeletterde paupers met daar boven een geletterde hypocriete bende of de geletterde heidenen uit o.a. het Westen. Nu hebben ze nog olie, straks hebben ze niks meer om rijk van te worden.
 
Iedereen begaat zonde
In die tijd was ik geen echte moslim,hoogstens door naam maar in daden en gedachtes was ik gewoon een kuffar.Ik heb toen ook geen gedachtes gehad als Allah straft me nadien wel, integendeel zeg
Het enige waar ik op kan hopen is de barmhartigheid en genade van Allah swt voor mijn begane zonde in mijn tijd van kuffar. En als Allah besluit mijn zondes niet te vergeven en ik in de djenna terechtkom, het zij zo
Allah weet het t beste, het enige wat ik kan doen is vergeving vragen en zijn pad volgen

Leuk maar waarom hebben die homo's geen recht op het "barmhartige" oordeel van Allah?
 
Leuk maar waarom hebben die homo's geen recht op het "barmhartige" oordeel van Allah?

Mischien wel, daar komen ze als ze die zweepslagen niet overleven wel achter
Allah is de meest barmhartige en Allah Zijn Barmhartigheid zullen wij pas goed begrijpen op de Dag des Oordeels. Daar zullen we beseffen hoe groot de gunsten van Allah waren, zo ook die homos mischien

De grootste gunst die Allah ons heeft geschonken is de Islam, de Islam staat voor iedereen open, één ieder die zich oprecht wil bekeren kan zijn intrede doen tot deze barmhartigheid van Allah. Hij heeft Profeten gestuurd om de mensen hiermee te begunstigen. Profeet Mohammed (saws) was zo ook een barmhartigheid van Allah.Er is een overlevering van de Profeet (saws) waarin hij zegt dat Allah maar 1 procent van Zijn barmhartigheid hier in deze schepping heeft gebruikt, 99 procent heeft Hij bewaard voor het Hiernamaals. Wie begunstigt wil worden in het Hiernamaals moet zich onderwerpen aan Allah de Barmhartige.
 
Back
Naar boven