AndroidHealthClinic

huid na afvallen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

PRINS86

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 jun 2006
Berichten
33
Waardering
0
ik schiet heel erg op met het verliezen van vet, maar de huid moet even snel strak worden en dat doet het niet.

het is nog niet te zien maar ik voel het rond mn navel en ik heb gezien hoe erg het kan worden met uitgerekte huid op tv.

nu zal dat niet gebeuren met mij want ik ben nooit dik geweest maar moet ik langzamer af gaan vallen of compenseert de huid vanzelf wel weer na verloop van tijd?
 
minder kans op loshangend vel als je traag afvalt (logisch, je geeft je vel meer tijd om "aan te passen").

Ook heb ik gehoord dat je leeftijd een rol speelt, hoe jonger hoe minder de kans dat het niet goedkomt :)

Ikzelf ben 20Kg afgevallen op 6 maand tijd (aan een tempo van iets minder dan 1Kg/week; wel enkele keren een 2-weken "stop" ingelast om niet te wennen aan de lagere kcal-behoefte), ik heb er iig geen last van (23jaar)
 
okey dan hoef ik me nergens zorgen over te maken.
 
maar de huid moet even snel strak worden en dat doet het niet.
misschien; ik moet wel zeggen dat ik nooit last gehad heb van "los" vel terwijl jij dat nu al hebt?
 
ik ben bijna 25kg afgevallen in half jaar, en ook nergens last van :D 18jr
 
ik ben bijna 25kg afgevallen in half jaar, en ook nergens last van :D 18jr

25 Kg in twee jaar (nog ca 5 Kg = 5 maanden te gaan). Buikvel zit wel een beetje los maar geen hangplooien oid. Mijn leeftijd is natuurlijk geheim, maar ik kan wel verklappen dat het niet zo heel erg jong is.
 
ben 55 kg afgevallen in 7 jaar ik heb nog wat plooitjes
 
ik ben ook zo'n 15-16 kg kwijt geraakt in 3-4maanden tijd.
ik ga nu sinds een maand gaan trainen vel begint beetje bij beetje terug aant te spannen maar niet rap genoeg volgens mij???
 
ik ben ook zo'n 15-16 kg kwijt geraakt in 3-4maanden tijd.
ik ga nu sinds een maand gaan trainen vel begint beetje bij beetje terug aant te spannen maar niet rap genoeg volgens mij???

had je kunnen verwachten als je het zo snel doet....
 
Als je last heb van loshangend vel moet je maar zo groot worden dat je er geen last meer van hebt :D
 
rond de 50kg afgevallen in veel minder dan een jaar heb er niet super veel last man. maar er is nog genoeg werk te doen :d Gewoon groot worden maar dan op de goede manier ;p
 
off-topic: wat ik me eigenlijk afvraag bij dit topic; als je nu een vetmeting laat uitvoeren met een huidplooimeter, gaat dat dan eigenlijk wel correct zijn bij mensen met een veloverschot?

(is toch obv huidplooien maar als je nu wat vel op "overschot" hebt gaat het toch lijken alsof men meer vet kan vastnemen of zie ik dit verkeerd ???)

Zou dit bij mij binnenkort ook eens willen laten uitvoeren maar ik had hierbij bovenstaande bedenking. (visueel niet echt zichtbaar maar wel voelbaar te veel aan vel (23Kg minder op 7 maand))
 
er zit dan toch geen vet tussen het huid?
zou ook gewoon lager % aan moeten geven
de plooi word alleen ''langer'' niet dikker
 
ah de lengte speelt geen rol?
(sorry nog nooit gezien/laten doen zo'n vetmeting!)
 
Als je last heb van loshangend vel moet je maar zo groot worden dat je er geen last meer van hebt :D

mee eens :D persoonlijk ben ik 20 kilo afgevallen op 6 maanden, khad geen loshangend vel maar ik zag toch aan men buik dat het niet zo strak was, wordt wel automatisch beetje strakker na een tijd maar heb het volledig kunnen oplossen met buikspieren te trainen =)
 
Goede verhalen allemaal en mooie resultaten met afvallen :thumbs:
Nog speciale trucs of gewoon door goed eten en veel trainen?
 
Nog speciale trucs of gewoon door goed eten en veel trainen?
er zijn geen speciale trucs, anders waren er geen dikke mensen :)
Dus maw gewoon proper (maar niet té weinig) eten, trainen & geduld :)
 
Ben ook bezig met afvallen op t moment, gaat gestaag maar het lukt.
Las alleen vandaag artikel dat bewegen meer ondersteunend is en eten toch echt het belangrijkste. Heb alleen zelf het idee dat cardio toch zeker erg belangrijk is om wat kilo'tjes kwijt te raken, toch?
 
Back
Naar boven