Fitness Seller

Tot welke leeftijdscategorie behoor jij?

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 354
  • Weergaven 65K
  • Volgers 70

Tot welke leeftijdscategorie behoor jij?

  • Tiener

    Stemmen: 181 20,8%
  • Twintiger

    Stemmen: 233 26,8%
  • 30 plusser

    Stemmen: 99 11,4%
  • 35 plusser

    Stemmen: 170 19,6%
  • 40 plusser

    Stemmen: 157 18,1%
  • 50 plusser

    Stemmen: 25 2,9%
  • 60 plusser

    Stemmen: 2 0,2%
  • 70 plusser

    Stemmen: 2 0,2%

  • Totaal stemmers
    869

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
word deze maand 36....dus ja,35+
 
het aantal 35+ geeft me het gevoel er niet voor beschaamd te moeten zijn pas op mijn 42 met deze sport te beginnen
 
50 minner hier, dus 42jaar
 
amaai nightfly, heb je foto bekeken, naar ik lees ben jij ook maar tegen je 40 begonnen,
proficiat met zo'n resultaten zeg!
 
klopt franckylanssens, in december precies 3 jaar! ben nu alweer een kilo of vier zwaarder als op de foto, met minder bf.
en bedankt voor compliment, zit nu wel in een kuurtje hoor......lekker!

greetzz
 
ziet er inderdaad goed uit......en ja een kuurtje is lekker vooral op deze leeftijd.....hahahahanog een paar maandjes genezen dan mag ik ook weer.
 
het aantal 35+ geeft me het gevoel er niet voor beschaamd te moeten zijn pas op mijn 42 met deze sport te beginnen

hoezo schamen ...je moet er trots op zijn dat je de motivatie hebt gevonden om nog te beginnen en er nog alles uit wil gaan halen wat er uit te halen valt .....laat die anderen maar op de bank zitten met een pint en wat chips als je je goed voelt lach je die uit en van de zomer helemaal met het zwemmen :D
 
klopt franckylanssens, in december precies 3 jaar! ben nu alweer een kilo of vier zwaarder als op de foto, met minder bf.
en bedankt voor compliment, zit nu wel in een kuurtje hoor......lekker!

greetzz

ha, heb je foto gezien.
Tering, ziet er echt goed uit man.. en dat in maar 3 jaar tijd
kompliment en respekt
ben benieuwd wat je allemaal uit je kuur haalt, en wat voor kuur je aan het doen bent
 
Laatst bewerkt:
50 minner hier, dus 42jaar

Mooie fysiek kerel, mijn complimenten!

ha, heb je foto gezien.
Tering, ziet er echt goed uit man.. en dat in maar 3 jaar tijd
kompliment en respekt
ben benieuwd wat je allemaal uit je kuur haalt, en wat voor kuur je aan het doen bent

Ben ook benieuwd hoe het kuren gaat bij iemand van onze leeftijd.
Ik heb zelf ook plannen in die richting maar kan meestal alleen op de ervaringen van jongeren rond de 20 afgaan.
Dus jouw ervaringen kunnen erg nuttig zijn!
 
Laatst bewerkt:
Ben ook benieuwd hoe het kuren gaat bij iemand van onze leeftijd.
Ik heb zelf ook plannen in die richting maar kan meestal alleen op de ervaringen van jongeren rond de 20 afgaan.
Dus jouw ervaringen kunnen erg nuttig zijn!
Op een gegeven moment heb je toch een punt in je leven bereikt dat gezondheid voorop staat.........of sta ik daar alleen in?
 
staat wel ergens nog een log van mij hier op forum ow en chriske de rat is ook weer bezig
http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/test-trenbolone-masteron-enanthate-88812/
dit is mijn log

en heb tegen de zomer hetzelfde gedaan bijna dan toch maar dan t3 erbij
mooi droog geworden zelfde gewicht gebleven en een 6% eraf.

De laatste was een k*tkuur dus ehhhhh cutkuur bedoel ik :D
weer 750 Testo ?
6% eraf in een kuur en dan op het zelfde gewicht blijven, tering echt niet slecht zeg.
Als ik niet zo bang was voor nevenwerkingen had ik het ook allang eens gedaan.
wat waren bij jou de nevenwerkingen, of had je helemaal geen ?
 
de laatste keer was met 500 sust per week o en ik vergeet de clen

jawel ik had wel neven werkingen een keer gruwelijke koppijn water inname verhoogd en asperines en weg was ie...ik word niet agressief hahaha ben zelfs veel liever maar dat komt dan weer omdat ik zo hoerig ben :D hmmm beetje last van puisten en dat is het wel ....ach als je gewoon niet teveel pakt dus niet te gek doet kan het geen kwaad ....ach de volgende is weer gepland dat gaat test en bold worden vind bold lekker...stom he

lees die stukken over hrt maar eens door......is wel in het engels want dat was te veel om te vertalen...
 
December dit jaar word ik 35 :treuren:
 
December dit jaar word ik 35 :treuren:

mooi dan hoor je er ook bij alweer eentje:D
je hoeft niet te treuren zijn er genoeg die de 35 niet halen dus je moet blij zijn....
 
Een maandje geleden 35 geworden.
 
kijk volgens mij de eerste vrouw die hier is ....tja die van mij niet meegeteld want die leest hier stiekum als ik weg ben.
 
Op een gegeven moment heb je toch een punt in je leven bereikt dat gezondheid voorop staat.........of sta ik daar alleen in?

In mijn optiek bestaat er zoiets als verantwoord AAS gebruik:
jaartje inlezen in de materie
cursus endocrinologie volgen
goede begeleider vinden
etc.

Blijf er bij dat roken of drinken gevaarlijker is voor je lijf.
Probleem is dat er ook veel onverantwoord AAS gebruik is.
 
als ik dit zo lees, blijf ik als gezonde veertiger dan toch liever een magere plank dan daaraan te beginnen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven