Fitness Seller

Tot welke leeftijdscategorie behoor jij? (1 bezoeker)

Tot welke leeftijdscategorie behoor jij?

  • Tiener

    Stemmen: 181 20,8%
  • Twintiger

    Stemmen: 233 26,8%
  • 30 plusser

    Stemmen: 99 11,4%
  • 35 plusser

    Stemmen: 170 19,6%
  • 40 plusser

    Stemmen: 157 18,1%
  • 50 plusser

    Stemmen: 25 2,9%
  • 60 plusser

    Stemmen: 2 0,2%
  • 70 plusser

    Stemmen: 2 0,2%

  • Totaal stemmers
    869

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ dutchvince,
of wil je mssn nog wedstrijden doen? dan is dat idd iets anders, dan begrijp ik je.
Ik zelf zie mijn BB eerder als vorm van fitnes, doe het voor de sport en om wat gespierder te worden en blijven
 
dan ben jij genomineert om sinterklaas te mogen spelen op het dutchbodybuilding sinterklaasfeestje dit jaar :D


Geen probleem, zit trouwens toch in een amateurtoneelgezelschap ;)
 
als ik dit zo lees, blijf ik als gezonde veertiger dan toch liever een magere plank dan daaraan te beginnen
Met goede voeding, juiste training en genoeg herstel is er zonder AAS best een appelboompje van te maken!
 
voor de ene wel en voor de andere niet .......en ik denk er gewoon hetzelfde over als dutch vince maar dat was geloof ik al bekend...
 
@ jacky, ja zoals je ook al zei, eerst proberen naturel zover mogelijk vooruitgaan, en dan later kan ik nog zien he, welke kant ik opga
 
@ dutchvince,
of wil je mssn nog wedstrijden doen? dan is dat idd iets anders, dan begrijp ik je.
Ik zelf zie mijn BB eerder als vorm van fitnes, doe het voor de sport en om wat gespierder te worden en blijven

Nee, gewoon voor mezelf.
Ik wil eigenlijk hierheen: mede forumlid SAHR heeft exact mijn lengte en weegt hier 103 kg.
Ik vind dit perfect. Solide en toch atletisch:
[Link niet meer beschikbaar]

Dus absoluut geziennog 11 kilo te gaan, maar er mag bij mij nog wel 6-7 kg vet af dus schoon ca 18 kg te gaan.
 
mijn voorbeeld is eerder zo, binnen enkele jaren wel naturel te bekomen denk ik : [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik heb eigenlijk niet echt een voorbeeld hahaha groeien wil ik zover als het kan...
 
nu ja ik ook niet, maar gewoon goed atletisch gespierd is al goed
 
voor de ene wel en voor de andere niet ........
Voor iedereen met voldoende discipline en doorzettingsvermogen.

Alleen is de één bevoorrecht met de goede genen om een grote 'appelboom' te worden en de ander zal kleiner blijven, maar zelfs een (relatief lichte) kuur zal hier niet veel verandering in brengen.
 
Teller staat al een paar dagen stil.

Blijkt toch dat tegen de 30 procent hier 35+ is
 
hmmm denk dat er nog enkele meer zitten maar nog niets gezegd hebben in dit topic...
maar volgens mij had dit niemand verwacht denk ik zo
 
Hallo,
Ik ben 45 .
Ik ben serieus beginnen trainen in augustus. Toen ik begon woog ik 79 kg.
Nu 88 kg. Er moet wel nog wat buikvet worden weg gewerkt en dat is het moeilijkste.

Mijn supplementen :
Supercharge Labrada (super spul en smaakt nog lekker ook)
Medi stim
glucosamine
Whey Max pvl
Iso stack 10 pvl

Testo Sting forte geprobeerd maar doet niks...weg gesmeten geld. We leren altijd bij.
Stick to the basics

Succes
 
Was gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer op dit forum.
Ik ben dus 46 jaar.:eek:
Zit op 13% bf en ben 124 kg
 
Was gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer op dit forum.
Ik ben dus 46 jaar.
Zit op 13% bf en ben 124 kg



edit: ben echt een ouwe lul aan het worden.....geef 2x antwoord!!!grrrrr
 
hahaha maar wel een grote ouwe lul zeer mooie stats
 
35 jaar. Begonnen met fitnessen op mijn zestiende. Een zevental keer op het wedstijdpodium gestaan, maar deze periode is achter de rug. Alles op zijn tijd....
 
wat zei je 3XL de teller staat stil er zijn er weer een paar bij ;het blijft gewoon gestaag doorgaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven