AndroidHealthClinic

Het grote playstation 3 topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

He wat is dat nou, is mijn topic dood:eek:;)
 
Jah, als de console al niet op veel trekt. :p
 
ik heb hier nog zo'n x-box staan, lang geleden dat dat ding nog heeft aangestaan
 
Ik zie al dat GameMania de ps3 voor 400 euro biedt.

10/10. Nice. De xbox-fanboys kunnen de argument van 'prijs' niet meer gebruiken. Ps3 is dan eigenlijk de goedkoopste next-gen console (wii is moeilijk next gen te noemen en als we naar prijs/kwaliteit verhouding kijken, dan is dat de duurste console)

Psp is ook goedkoper dan de ds btw :D(160 euro + 1 game)
 
Ik zie al dat GameMania de ps3 voor 400 euro biedt.

10/10. Nice. De xbox-fanboys kunnen de argument van 'prijs' niet meer gebruiken. Ps3 is dan eigenlijk de goedkoopste next-gen console (wii is moeilijk next gen te noemen en als we naar prijs/kwaliteit verhouding kijken, dan is dat de duurste console)

Psp is ook goedkoper dan de ds btw :D(160 euro + 1 game)

Als je wil praten over ps3 en xbox360 moet je er wel 1 hebben om erover te kunnen mee praten he ;):D
ik heb ze alle 2
Mijn mening: PS3 ****ing rulz!
maar xbox is ook ni slecht.
gewoon nog even wachten op de toppers van ps3
Zie al naar call of duty 3, het verschil zie je met xbox en ps3 hoor.
W8 als de 4e er is.
 
60 gig versie?

Trouwens het argument dat de PS3 geen boeiende games heeft blijft staan :D

omg wat een rotopmerkingen, geef ps3 even veel tijd als xbox om op te starten en je zal wel zien :)
Ze zullen grafisch uw x doos neerhalen :cool:
Ook al te zien dat de x doos gekraakt is , is ook al niet zo goed nieuws qua beveiliging.
haha microsoft toch
wanneer leren ze het eens.
Heb er onlangs eentje gekraakt :p
dus mijn geld zal nu niet meer gaan naar microsoft.
ALs ik een game nodig heb haal ik die wel af keuze genoeg op piratebay.org, enz. :p
 
Als ik het zal hebben over de games, dan zou je die best eerst gespeeld hebben, idd. (alhoewel ik nog regelmatig speel met m'n vriend:D)

Je kan er wel niet onderuit, 200 euro pricedrop in amper 6-7 maanden tijd ?
Sony had een realitycheck nodig. Ze werder te cocky (uitspraken als: het maakt niet uit hoeveel ps3 zal kosten, fans kopen het toch of 'wij bepalen wanneer next-gen komt') en hiervoor worden ze keihard afgestrafd.

Qua line-up zit het ook niet mee met ps3 vergeleken met z'n buur. De andere bestaat weliswaar langer, maar dat boeit jan met de pet niet. Die willen gewoon een goedekope console met een shitloads aan games en dan kiezen ze logischerwijze voor xbox360 (en ps2, ds, wii ==> cijfers spreken voor zich)

Welke games gaan ps3 eigenlijk door de slijk halen ? metal gear ? Final Fantasy ? :o
 
60 gig versie?

Trouwens het argument dat de PS3 geen boeiende games heeft blijft staan :D

Nope, 40 gig.
60 gig wordt niet meer geproduceerd. Zo zullen ze waarschijnlijk niet harder geleden hebben onder hun pricedrop van 200 euro.

Haha, ik moet je gelijk geven. Vergeleken met de 360 doet ps3 het erg onder. De eerste maandan na de launch is er altijd wel weinig te beleven, maar toch moet sony echt oppassen.
 
Als ik het zal hebben over de games, dan zou je die best eerst gespeeld hebben, idd. (alhoewel ik nog regelmatig speel met m'n vriend:D)

Je kan er wel niet onderuit, 200 euro pricedrop in amper 6-7 maanden tijd ?
Sony had een realitycheck nodig. Ze werder te cocky (uitspraken als: het maakt niet uit hoeveel ps3 zal kosten, fans kopen het toch of 'wij bepalen wanneer next-gen komt') en hiervoor worden ze keihard afgestrafd.

Qua line-up zit het ook niet mee met ps3 vergeleken met z'n buur. De andere bestaat weliswaar langer, maar dat boeit jan met de pet niet. Die willen gewoon een goedekope console met een shitloads aan games en dan kiezen ze logischerwijze voor xbox360 (en ps2, ds, wii ==> cijfers spreken voor zich)

Welke games gaan ps3 eigenlijk door de slijk halen ? metal gear ? Final Fantasy ? :o

Laat de tijd het uitwijzen en al de mensen zelf bepalen welke console hun het meest aanspreekt.
Als je ps3 haat?
Waarom op een ps3 topic zitten?
Ik heb nu xbox360 en ps3, moet zeggen, ben al iets meer vertrouwder geworden met de xbox360.
Maar als ik echt moet kiezen dan zou ik liever voor de ps3 gaan.
Het is gewoon wachten op de games.
Dus kortom, iedereen beslist zelf wat console hij wil en niemand geeft een reet om de verkoopcijfers zolang ze de console maar hebben die hun het meest aanspreekt.
En ongelooflijk hoe je microsoft kan steunen.
Je zou eens moeten weten hoeveel mensen microsoft haten.
Als er een xbox gekocht word is het om hem te flashen en illegaal games op te spelen.
En geloof me, velen doen het, zoek de info maar op, speurneus :D

Het leukste vanal is dat Linux microsoft AGAIN anaal neemt! (xbox 360 flash)

en in de VS zou de 80 gig versie gaan uitkomen, heb ik gelezen
 
voor ps2 eigenaars die willen overschakelen naar ps3

It's official. Sony Computer Entertainment Europe has just announced a new 40GB PS3 which will launch in Europe for the price of €399. It will be available starting October 10th. As predicted, the new model features two USB 2.0 ports rather than four and no longer includes the multi memory card port. Strangely, the model also loses backwards compatibility support for PS2 games.

Beter die shit laten dus. Starter pack is voordeliger. 100 euro duurder, maar je krijgt wel 2 games.
 
voor ps2 eigenaars die willen overschakelen naar ps3



Beter die shit laten dus. Starter pack is voordeliger. 100 euro duurder, maar je krijgt wel 2 games.

Jep, gewoon laten liggen.
Cyan al een x doos 360?
of ps3?
 
Laat de tijd het uitwijzen en al de mensen zelf bepalen welke console hun het meest aanspreekt.
Als je ps3 haat?
Waarom op een ps3 topic zitten?
Ik heb nu xbox360 en ps3, moet zeggen, ben al iets meer vertrouwder geworden met de xbox360.
Maar als ik echt moet kiezen dan zou ik liever voor de ps3 gaan.
Het is gewoon wachten op de games.
Dus kortom, iedereen beslist zelf wat console hij wil en niemand geeft een reet om de verkoopcijfers zolang ze de console maar hebben die hun het meest aanspreekt.
En ongelooflijk hoe je microsoft kan steunen.
Je zou eens moeten weten hoeveel mensen microsoft haten.
Als er een xbox gekocht word is het om hem te flashen en illegaal games op te spelen.
En geloof me, velen doen het, zoek de info maar op, speurneus :D

Het leukste vanal is dat Linux microsoft AGAIN anaal neemt! (xbox 360 flash)

en in de VS zou de 80 gig versie gaan uitkomen, heb ik gelezen

Verkoopcijfers zijn wel belangrijk in bepaalde mate. Jij zou toch ook geen console kopen met maar een 1000tal base vergeleken met een console met een miljoenen base, ergo==> Hoe groter de base, hoe meer games erop komen. Kijk maar naar ps2 en gamecube. Als je niet van de typische nintendo games houdt,dan ben je een grote idioot als je de gamecube gekocht hebt.

Dat er microsoft haters zijn weet ik. sony haters bestaan ook. En nintendo haters ook. Boeie. Alledrie hebben een lelijk verleden achter zich. (hoge bomen krijgen meeste wind).

Tuurlijk moeten de mensen zelf bepalen wat ze willen, ik geef gewoon mijn kijk naar de toekomst en algemene mening over de huidige trend.

edit: ik heb geen van beide, maar een vriend heeft een 360. Vandeweek voor het eerst ga ik halo 3 spelen!!!!
 
voor ps2 eigenaars die willen overschakelen naar ps3



Beter die shit laten dus. Starter pack is voordeliger. 100 euro duurder, maar je krijgt wel 2 games.

Echt ****ing bullshit, volgens mij zitten ze de hele dag crack te smoken daar bij Sony. Een functie weglaten die hen niks kost (behalve klanten nu ze hem hebben verwijdert) ???
 
De kogel is dus door de kerk: Europa krijgt een 40GB PS3 en het 60GB model verdwijnt als de huidige ladingen uitverkocht zijn. Vanaf dat moment kunnen we een PS3 met 40GB opslagruimte kopen voor 399 euro. Dit zet de PS3 dichter bij de concurrent die prijzen vanaf 249 (Wii+game) en 289 9Xbox 360 + twee games) hanteert.
,

Als men nu overwegen om een ps3 te kopen, dan is het nu de tijd!
 
Verkoopcijfers zijn wel belangrijk in bepaalde mate. Jij zou toch ook geen console kopen met maar een 1000tal base vergeleken met een console met een miljoenen base, ergo==> Hoe groter de base, hoe meer games erop komen. Kijk maar naar ps2 en gamecube. Als je niet van de typische nintendo games houdt,dan ben je een grote idioot als je de gamecube gekocht hebt.

Dat er microsoft haters zijn weet ik. sony haters bestaan ook. En nintendo haters ook. Boeie. Alledrie hebben een lelijk verleden achter zich. (hoge bomen krijgen meeste wind).

Tuurlijk moeten de mensen zelf bepalen wat ze willen, ik geef gewoon mijn kijk naar de toekomst en algemene mening over de huidige trend.

edit: ik heb geen van beide, maar een vriend heeft een 360. Vandeweek voor het eerst ga ik halo 3 spelen!!!!

Halo 3 al gespeeld, zalig spel, maar ik raad je aan , voor je reacties zet over ps3 zou je toch eens de ps3 moeten proberen, vergelijk call of duty 3 op alle 2 de consoles en zie het verschil, vriend :D

ahja je kan al kaarten kopen voor gamepower awards in november in flanders expo.

Ik verwacht je daar dan om je volledig plat te leggen in smackdown vs raw net zoals vorig jaar :p LOL
 
Echt ****ing bullshit, volgens mij zitten ze de hele dag crack te smoken daar bij Sony. Een functie weglaten die hen niks kost (behalve klanten nu ze hem hebben verwijdert) ???

Hun wekelijkse meeting met de duivel moeten ze inderdaad stopzetten.:o
 
HEt is wel rot dat Sony er geen ps1 en ps2 games op toe laat.
Erg erg.
Wat dan wel een voordeel is aan een ps3, is dat alles erop zit. zoals wil je draadloos? alles zit ingebouwd, bij xbox moet je alles kopen apart wat dan ook veel geld kost als je een batterij die herladen kan worden in je controler wil en draadloos wil.
Maarja Het beste is koop ze alle 2.
:D
Misschien heb je nog wat geld opzij van Volvo ;)

Ben nu ff tv gaan zien, catch you later.

En laat me dan iets weten voor in Flanders Expo Cyan ;)
 
Halo 3 al gespeeld, zalig spel, maar ik raad je aan , voor je reacties zet over ps3 zou je toch eens de ps3 moeten proberen, vergelijk call of duty 3 op alle 2 de consoles en zie het verschil, vriend :D

ahja je kan al kaarten kopen voor gamepower awards in november in flanders expo.

Ik verwacht je daar dan om je volledig plat te leggen in smackdown vs raw net zoals vorig jaar :p LOL

Mss kun jij mij zeggen waar het verschil inzit en wat je hiermee precies naartoe wilt.

Ik kick je ass met John cenna, met of zonder borstscheuring.
 
Back
Naar boven