AndroidHealthClinic

Nieuwe DBB-postonthoudingscontest (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gazearek

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 sep 2006
Berichten
1.225
Waardering
2
:slotje:
 
Laatst bewerkt:
Ik ben eens benieuwd hoelang je dit gaat volhouden :)
 
1898 posts
 
Edit: 6321
 
Zit jij heel de dag op DBB te lezen en te posten terwijl je eigenlijk nog een berg huiswerk moet maken waar je U tegen zegt? Droom jij 's nachts nog steeds over DBB en lees en post jij in je slaap? Eet jij niet op tijd omdat je nog aan het lezen en posten bent op DBB? En heb jij je ouders al dagen niet meer gezien omdat je heel de dag boven op je kamer achter je laptop zit te lezen en posten op DBB? Dan wordt het hoog tijd dat je mee gaat doen aan de nieuwe DBB-postonthoudingscontest! De ruk- en rookonthoudingscontests zijn alweer ver uitgestorven en aangezien ik de bovenstaande vragen al vrijwel allemaal met "Ja" kan beantwoorden, leek het mij hoog tijd om deze contest op te starten!

Het werkt heel simpel, je reageert op dit topic met daarin het aantal posts dat je tot nu toe hebt gepost. Dat moet je wel even vantevoren opzoeken op je profiel (gazearek) en daar dan 1 post bij optellen, want dat wordt namelijk de post in dit topic. Als het goed is klopt het aantal dat je post dan ook met wat er links van je post staat. Deze 2 aantalen moet dus gelijk blijven. Je mag je post uiteraard niet aanpassen want dan zou je dus elke keer het aantal posts kunnen veranderen. Gelukkig komt er onder je post, wanneer je deze aanpast, te staan: Laatst aangepast door ... : 6 October 2007 om 19:30. Je ligt er dus meteen uit wanneer dit onder je post komt te staan! Iedereen heel veel succes ermee en misschien komt er dan nog wel wat van je huiswerk, nachtrust, voeding en sociaal leven! Ik trap af:

509 posts

Lijkt je gewoon temporary laten bannen je niet makkelijker?
 
Fock it. Ik heb een goede balans gevonden
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
:roflol: Je moet al een grote lul zijn om dit te bedenken. It won't work:p
 
Wat een k*t idee, DBB is een must om mijn werkdag door te komen... ik doe niet mee dus :D
 
:roflol:

Ik doe niet mee iig..
 
je wil gewoon ons vertragen zodat je ons kan inhalen :p
 
WTF nu staat mijn aantal posts ineens op 510 terwijl ik helemaal niets meer heb gepost ???
 
Dan ga ik maar gewoon lekker door met posten en aangezien er toch niemand mee wil doen...
 
mn vriendin zou het iig niet erg vinden moets ik meedoen :D
 
Back
Naar boven