MuscleMeat

Het grote playstation 3 topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Snap die eeuwige gay discussies's niet...
xbox vs playstation
apple vs windows

Is die online shit van PS3 echt waard om op te gamen?

Xbox 1 was echt waardeloos, aangezien xbconnect meer mensen aantrok!

Over het algemeen werd xbox live meer geaprecieerd dan sony's 'live' gebeuren. Maar echt vergelijken kan ik niet doen.
 
Over het algemeen werd xbox live meer geaprecieerd dan sony's 'live' gebeuren. Maar echt vergelijken kan ik niet doen.

k thx, karma kan ik je niet geven, moet meer verdelen lbalba
 
k thx, karma kan ik je niet geven, moet meer verdelen lbalba

Beter dit soort shit vragen in gaming fora's, want hier zijn er al niet zoveel gamers en laat staan dat ze nog live spelen.
 
Mjah 9 pagina's lang gepraat over ps3 :D
En het vijfvoudige ofzo over de 360, je zou denken dat een deel serieus zou zijn ;)
 
ps3 is niet zo boeiend, dan hebben we het liefst over snes in de ps3 topic:o
Toch interessante shit doorgekomen over de prijs van ps3. Je kiest dust best voor een starter pack en het blijft niet eens lang duren! Binnen een paar maanden en je zit opgescheept met een ps3 met 20 gb minder en zonder backwards compatibiliteit! (en nog andere zaken, minder belangrijk)
 
Other news:

100GB Blu-ray schijf ook te gebruiken op de PlayStation 3

Hitachi heeft bekend gemaakt dat hun onlangs ontwikkelde Blu-ray disc met een capaciteit van maarliefst 100GB speelbaar is op de PlayStation 3. Het enige wat men hiervoor hoeft te doen is het downloaden van een firmware update. Deze nieuwe schijf is gebaseerd op de quad layer technologie, waarbij elke laag uit 25GB bestaat.

Ontwikkelaars verwelkomen deze 100GB schijf natuurlijk met open armen gezien de extra schijfruimte ook automatisch betekent dat er meer content geplaatst kan worden. Naast deze nieuwe schijf heeft Hitachi ook aangegeven dat men op dit moment bezig is met een eight layer schijf met een capaciteit van 200GB.

100 gig, 200 gig...ja man...
Ik ben benieuwd wat ze allemaal in zo'n disk gaan steken. Of mss wat ze nu soms doen, 2x de ganse spel in een disk steken zodat de lens de data veel sneller kan vinden en dus minder laadtijden:o
 
1
5De meeste mensen vinden de ps3 mooier.

De meeste mensen vinden chocolade lekkerder dan vanille... who cares.
De meeste mensen denken dat je een verkoudheid krijgt door het koud te hebben, dat maakt nog niet dat ze gelijk hebben.
 
Btw: wat een domme discussie, iedereen weet dat de dreamcast de ultieme console was :)
 
hehe dreamcast, dat was mooi werk ja! jammer dat sega dat failliet heeft laten gaan.....
 
xbox 360 vs Playstation discussie,

ik heb een xbox 360 omdat ik

- Xbox 360 gekraakt is
- Xbox 360 games kunt branden op dual layer.
- De controller fijner vind dan die van de PS

Voor de rest maakt het me weinig uit. Voor de rest slaat dat filmpje over Xbox vs PS discussie echt nergens op met van die nonsense argumenten.

Dreamcast was inderdaad een erg puike console, heb hem ook nog gehad ipv een playstation 2. Crazy Taxi, Soul caliber, Sonic, Shemue... mooi man. Vond de sfeer van de dreamcast, het sega gevoel enzo wel beter dan dat van de playstation :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
xbox 360 vs Playstation discussie,

ik heb een xbox 360 omdat ik

- Xbox 360 gekraakt is
- Xbox 360 games kunt branden op dual layer.
- De controller fijner vind dan die van de PS

Voor de rest maakt het me weinig uit. Voor de rest slaat dat filmpje over Xbox vs PS discussie echt nergens op met van die nonsense argumenten.

Dreamcast was inderdaad een erg puike console, heb hem ook nog gehad ipv een playstation 2. Crazy Taxi, Soul caliber, Sonic, Shemue... mooi man. Vond de sfeer van de dreamcast, het sega gevoel enzo wel beter dan dat van de playstation :D

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/20/DreamcastConsole.jpg

Ik vond het sega gevoel ook beter bij de SEGA dreamcast dan bij de SONY pleesteejsion. :p
 
Ik hoorde laatst van een maatje die bij een electronica concern werkt dat er binnenkort een forse prijsverlaging aankomt voor de PS3.

Als ik me niet vergis een premium (2 controllers 2 games) met dikke harde schijf voor €499,- en een kaler model voor €399,-

That'd be more like it :)
 
100 gig, 200 gig...ja man...
Ik ben benieuwd wat ze allemaal in zo'n disk gaan steken. Of mss wat ze nu soms doen, 2x de ganse spel in een disk steken zodat de lens de data veel sneller kan vinden en dus minder laadtijden:o

euh wat denk je dat er ga gebeuren als de ECHTE next gen spellen uitkomen?
Deze zullen heel wat opslag vragen hoor, geloof me maar.
Met deze nieuwe van 20 gig ben je voorlopig nog even zoet, maar ik vrees voor de personen als later de echte next gen spellen uitkomen.
 
De meeste mensen vinden chocolade lekkerder dan vanille... who cares.
De meeste mensen denken dat je een verkoudheid krijgt door het koud te hebben, dat maakt nog niet dat ze gelijk hebben.

Dat wil dus zeggen dat de helft van die zeveraars hier ook geen gelijk hebben.
Zowiezo hebben ze allebei hun voordelen en nadelen.

Maar toch blijf ik erbij dat later als de echte next gen games er gaan zijn, ps 3 zal de grote leider worden dan.
Maarja blijf voorlopig dromen met jullie xbox he :) geniet ervan zolang het duurt want binnen een paar maanden zal je zien dat je nog gaat twijfelen om een ps3 in huis te halen.
En je moet nu geen reactie geven want dat is niet waar.
We zien wel wat de tijd brengt, want de mens wil alleen maar het beste van het beste, en zeker de gamers :D

Laten we dus gewoon afwachten en stop nu allemaal met jullie ps3 disses of pro xbox verhaaltjes want niemand wacht erop hoor
 
Over het algemeen werd xbox live meer geaprecieerd dan sony's 'live' gebeuren. Maar echt vergelijken kan ik niet doen.

Oke, misschien wel drie posts na elkaar, maar jullie gaan wel erg ver om het online op sony al neer te halen.
Online is online denk ik :s
wat maakt dat nu voor verschil???
 
Heb al een xbox360 kerel, ik weiger om te betalen om online te gamen...
Ook al is het maar 60 euro per jaar, gaat om het principe, betaal al genoeg voor mijn i-net abbo :D
Plus het feit dat ik wifi kaartje moet kopen, ook weer 80 euro ofzo?

haha, het typische microsoft trukje.
Je koopt iets en je moet nog zoveel dingen bijkopen. Eens je alles hebt.
Kan je al gerust een ps3 met 3 games gekocht hebben.
 
Ik hoorde laatst van een maatje die bij een electronica concern werkt dat er binnenkort een forse prijsverlaging aankomt voor de PS3.

Als ik me niet vergis een premium (2 controllers 2 games) met dikke harde schijf voor €499,- en een kaler model voor €399,-

That'd be more like it :)

Deze bedoel je?

bol.com | Games | PlayStation 3 40 Gb , Sony

Redelijk "kaal" model voor 399...
 
Ik hoorde laatst van een maatje die bij een electronica concern werkt dat er binnenkort een forse prijsverlaging aankomt voor de PS3.

Als ik me niet vergis een premium (2 controllers 2 games) met dikke harde schijf voor €499,- en een kaler model voor €399,-

That'd be more like it :)

Heb je het nou over de ps3 of 360 ? ? ? :D
Premium ? dikke harde schijf ?
 
euh wat denk je dat er ga gebeuren als de ECHTE next gen spellen uitkomen?
Deze zullen heel wat opslag vragen hoor, geloof me maar.
Met deze nieuwe van 20 gig ben je voorlopig nog even zoet, maar ik vrees voor de personen als later de echte next gen spellen uitkomen.
<O:p</O:p
Ooh, de ‘echte’ next-gen spellen. Wat kan ik daaronder verstaan ?<O:p</O:p
100 gig raakt nooit vol man, come on. Developers zijn al zo lui tegenwoordig, dan gaan ze zich bezighouden met de disc te vullen zeker. Dvd is veel te weinig, dat is waar, maar een simpele blu ray is meer dan genoeg om een ‘echte’ next gen game af te spelen.<O:p</O:p
<O:p</O:p
Dat wil dus zeggen dat de helft van die zeveraars hier ook geen gelijk hebben.
Zowiezo hebben ze allebei hun voordelen en nadelen.

Maar toch blijf ik erbij dat later als de echte next gen games er gaan zijn, ps 3 zal de grote leider worden dan.
Maarja blijf voorlopig dromen met jullie xbox he referrelative="t" o:spt="75" coordsize="21600,21600">geniet ervan zolang het duurt want binnen een paar maanden zal je zien dat je nog gaat twijfelen om een ps3 in huis te halen.
En je moet nu geen reactie geven want dat is niet waar.
We zien wel wat de tijd brengt, want de mens wil alleen maar het beste van het beste, en zeker de gamers

Laten we dus gewoon afwachten en stop nu allemaal met jullie ps3 disses of pro xbox verhaaltjes want niemand wacht erop hoor
<O:p</O:p
<O:p</O:p
Er is een verschil tss subjectiviteit en objectiviteit.<O:p</O:p
Inhoudelijk heb je ook niet veel gereageerd en gebruik je constant termen als fanboys/haters etc. Ken je de uitdrukking: pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet :p<O:p</O:p
Ps3 zal de grote leider worden, jaja. Dat zeiden ze ook toen ie nog net niet uitgekomen was. Cijfers liegen niet. Wii > 360 > ps3. <O:p</O:p
Een 200 euro prijsverlaging + downgradede ps3…denk je niet dat het iets betekent ?<O:p</O:p
<O:p</O:p
Oke, misschien wel drie posts na elkaar, maar jullie gaan wel erg ver om het online op sony al neer te halen.
Online is online denk ik :s
wat maakt dat nu voor verschil
<O:p</O:p
<O:p</O:p
ps2 live had bv geen friendlist. <O:p</O:p
En sony werkt met de netwerken van andere ontwikkelaars (ea, sega etc) en jah, sommige servers waren gewoon zwak (waar er veel framedrops ontstond)<O:p</O:p
Microsoft werkt enkel met hun eigen servers en die werd goed onderhoud.<O:p</O:p
<O:p</O:p
haha, het typische microsoft trukje.
Je koopt iets en je moet nog zoveel dingen bijkopen. Eens je alles hebt.
Kan je al gerust een ps3 met 3 games gekocht hebben.
<O:p</O:p
<O:p</O:p
The hate is strong on thi sone :p<O:p</O:p
Wat is dan de typische sony trukje ? 600 euro neerleggen voor een console waarvan je de helft van de dingen niet gebruikt ? <O:p</O:p
<O:p</O:p
:o
 
<
Wat is dan de typische sony trukje ? 600 euro neerleggen voor een console waarvan je de helft van de dingen niet gebruikt ?
:o

Zoals welke dingen?
 
Back
Naar boven