XXL Nutrition

Voor welk PR ga je vandaag ? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

ik heb vandaag eindelijk de 140KG gebencht!!!:D:D
 
donderdag wil ik PR op zowel deadlift (ga voor 136 tot 140, moet ik nog zien) en frontsquat waar PR een monsterlijke 3*60 kg is geloof ik. Dan moet 70 inmiddels ook lukken.
 
Full Squat 220kg + 40kg chains
 
Rep pr op vertical grip pull up: bw: 80 + 20 x 4
Sinds 2 weken geleden begonnen met pull ups, lang niet gedaan. 1ste week 2 reps, 2de week 3 reps, nu 4 x met 20 extra. Zodra ik dat 6 x kan ga ik voor BW + 25.

Ik voel me echt slap als ik hier post.... :P
 
Ben een beetje ziekjes maar wel een volume PR gehaald op de BOR.
 
Vrijdag 3x5x100 full squatten proberen.
 
Go for it !

Succes in Oostenrijk trouwens !

Ik vind het wel opmerkelijk dat je zo kort voor een WK nog echte PR's in training wil zetten, ik veronderstel dat je dan na vandaag geen echte zware squats meer gaat doen tot aan de wedstrijd ?

Vanavond is voor mij full squats met chains.
Ik wil 210-220kg + >40kg chains oftewel 260kg topspanning RAWDAWG


Wel me buig PR is gelukt, 320 en hard, De reden waarom ik nu nog een pr kan doen 10 dagen voor de wedstrijd.is omdat ik altijd tot me tweede beurt voor de wedstrijd til in training. Dus dat word de tweede beurt. Me zwaarste deadlift training was verleden week vanavondna het buigen 260 een 3tje getrokken raw. was lekker light. De benen zijn redelijk vooruit gegaan. en nu nog 2 keer light trainen.vrijdag nog buigen, banken en dead maar niet hoger d an 200 buig en dead en banken spelen. dan maandag in Oostenrijk nog een hele lichte training om een beetje spanning te voelen.
Dan ben ik er klaar voor hopelijk.

trouwens nog gefeliciteerd met je buig pr met chains netjes.
Bikerbabe jij bent ook sterk aan hetw orden he (oeps was je al.)

Gr Weak
 
hehe thanx weak :) heb gisteren men laatste zware deadliftjes gedaan, tot 165 gegaan, wat men 2de beurt zal worden op het WK
dan zondag nog squatten tot 2de beurt en dinsdag bench en dan... Canada here I come! ;)
 

Nice!

PR´s voor vandaag:
- Volume pr MP: 9 x 50
- 3RM MP: 60
- PushPress: 1 x 70

Doe OH-presses weer sinds 3 weken ofzo, veel gek*t met schouderblessure, dus ga hier weer hard aan werken!!! :fire: :hedbang:
Plus ik heb BUIKSPIEREN gedaan vandaag :D
 
Gister niet kunnen benchen ivm drukte:(. Daarom dumbbell press gedaan. Tijd niet gedaan en drukte 8x34kg. Weet niet of het een PR is, maar post het ff ter achivering:).
 
Morgen voor 190kg dl. Dan heb ik 30kilo gepakt in 1,5maand. :cool:
 
hopelijk 5 x 130kg fullsquat zonder men rug te breken, niet echt een PR heb al 140 x 5 gesquat maar was niet full dus bij deze ..
 
Rackpulls 180kg
 
succes allen, ik ga een pr "rusten" doen, pas donderdag terug trainen :)
 
pfff pr ellendig voelen vandaag :mad:
 
hehe thanx weak :) heb gisteren men laatste zware deadliftjes gedaan, tot 165 gegaan, wat men 2de beurt zal worden op het WK
dan zondag nog squatten tot 2de beurt en dinsdag bench en dan... Canada here I come! ;)

alle succes in canada and kick some ass!!!!!
 
Back
Naar boven