Fitness Seller

Wie komen er kijken op YBF 14 oktober?

Bezoekers in dit topic

Ik ben die emo. :rolleyes:
 
hmmmm, hem maar niet meenemen dan? of portemonee gewoon beter verstoppen?

Heb je meer geld dan alleen de entree prijs jonko? Och ja natuurlijk je houd geld over van het bier dat je niet gaat drinken :grinny:
 
ik, dave hawk en terror hennep zullen ook van de partij zijn :D of had ome dave dat al gemeld?
 
Weet niemand hoe laat het afgelopen is? En kan je de zaal gewoon in en uit?..
 
Hoelaat precies is nooit van te voren bekend. En natuurlijk kan je gewoon de zaal in en uit! :D No worries :D
 
ben benieuwd naar pinda's vorm
 
Ben nu alleen nog bezig met het vocht. Zijn tricky moments dus.
 
ik ben die jongen met krulletjes en sophie naast me.
 
ik ben die jongen met krulletjes en sophie naast me.

denk je dan echt dat iemand die jongen met krulletjes in de gaten heeft sophie is een ander verhaal die zulln we wel zien;)
 
Zooo vandaag ff het e.a. door de routeplanner gooien want wil er natuurlijk wel een beetje op tijd zijn;). Terror Hennip en Dennis^ gaan ook met Ome Dave mee...hun eerste wedstrijd dus dat wordt een cultuurshock:eek:.

Staan er ook nog gastoptredens in de planning ?....ook altijd wel leuk:cool:.
Alvast iedereen succes in de l;aatste dagen !!!!:thumbs::thumbs:.
 
Zooo vandaag ff het e.a. door de routeplanner gooien want wil er natuurlijk wel een beetje op tijd zijn;). Terror Hennip en Dennis^ gaan ook met Ome Dave mee...hun eerste wedstrijd dus dat wordt een cultuurshock:eek:.

Staan er ook nog gastoptredens in de planning ?....ook altijd wel leuk:cool:.
Alvast iedereen succes in de l;aatste dagen !!!!:thumbs::thumbs:.

Gastoptreden: Duo Posing Vivian Hylkema Tabak & Hans Tabak
Gastoptreden: Regi Gill
 
Planning voor de prijsuitreiking is 21:00uur

Ja haha de "planning", reken er al vast maar op dat het met 80 atleten "ietjes" uit zou lopen :eek: ;)

Iedereen die komt kijken :thumbup:, en iedereen die meedoet veel succes de laatste dagen :D
 
Vorig jaar was het 11 uur ofzo?
 
Gastoptreden: Duo Posing Vivian Hylkema Tabak & Hans Tabak
Gastoptreden: Regi Gill

Heyyyy dat is snel:cool:...karma is on his way:tomato:.

Ben benieuwd naar die duo posing dat vind ik altijd wel spectaculair en Regi Gill is natuurlijk topper..nog nooit live gezien dus ook helemaal ok:thumbs:.

DavyO nog ff doorbijten he !!!!!!:burger::D.
 
Back
Naar boven